Project CARS 2
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
Bolo to moje video, ale len s gamepadom, čiže plyn/brzda sú ON/OFF, nič medzi tým, to sa potom ťažko drží v tiahlej zákrute pol plynu.
Ani nebola snaha jazdiť precízne, to som dával len rýchlu ukážku framerate. S volantom je to samo o inom, tam sa dá pilovať stopa.
Ani nebola snaha jazdiť precízne, to som dával len rýchlu ukážku framerate. S volantom je to samo o inom, tam sa dá pilovať stopa.
Spoiler: ukázať
- pepkopav
- Notebook expert
- Príspevky: 4131
- Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
- Bydlisko: Lovinobaňa LC
Re: Project CARS 2
ochch...s takym dacim by som nehral,obera to o pozitok z jazdy...dnes som hru objednal,tak dufam,ze cim skor pride....mam i5 4670k,gtx 1060 3gb,8 gb ram..gk aj cpu pretocene...bude sa s tym dat hrat vo full hd na nejakom slusnom rozliseni?
ASUS ROG Strix G18 Intel Core i9 14900HX,RAM 32GB DDR5,NVIDIA GeForce RTX 4060,SSD 2000Gb,IPS 2560X1600,Windows 11...
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
Určite hej, mne sa to zdá menej náročné na HW než jednotka, resp. lepšie optimalizované.
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
Fakt nechapem, ja si v pohode downsamplujem zo 4K, medium MSAA a zvysok na max.. Cosi ti to tam musi kazit, inac si to neviem vysvetlit. Ale pozriem sa este na to, nepozeral som prilis benchmarky na youtube, ci tie cisla budu blizko k mojim.
Spoiler: ukázať
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Project CARS 2
čisto teoreticky zabíja MSAA a super sampilng FPS nehorázne...
preto sa nepoužíva nejak bežne resp boli nahradené postAA FXAA, SMAA, TXAA ktoré síce niečo nevyhladia úplne pekne, sem tam niečo rozmazžú ale nároky sú v podstate 0
rovnako je to aj v 1 alebo prastarom shifte1/2
MSAA low + SS low a 40fps ako malované
aj som resetoval ovládače lebo mám normálne zapnuté SGSAA, čo je total zabijak + MSAA, ale obraz je úpný kryštáľ ale nič sa nezmenilo
neviem, čo viem z chovania MSAA tak u mňa to proste berie štandartne fps dole, inak by nebol dôvod to neopužívať pokiaľ to neberie výkon lebo to kde dokáže urobiť svoju prácu vyzerá o 3 triedy lepšia ako na tých postAA, kedže žiadne mazance
osobne to ani neriešim
poprípade je problém v tom že to nemáš natívne 4k ale to sa mi zase nezdá
preto sa nepoužíva nejak bežne resp boli nahradené postAA FXAA, SMAA, TXAA ktoré síce niečo nevyhladia úplne pekne, sem tam niečo rozmazžú ale nároky sú v podstate 0
rovnako je to aj v 1 alebo prastarom shifte1/2
MSAA low + SS low a 40fps ako malované
aj som resetoval ovládače lebo mám normálne zapnuté SGSAA, čo je total zabijak + MSAA, ale obraz je úpný kryštáľ ale nič sa nezmenilo
neviem, čo viem z chovania MSAA tak u mňa to proste berie štandartne fps dole, inak by nebol dôvod to neopužívať pokiaľ to neberie výkon lebo to kde dokáže urobiť svoju prácu vyzerá o 3 triedy lepšia ako na tých postAA, kedže žiadne mazance
osobne to ani neriešim
poprípade je problém v tom že to nemáš natívne 4k ale to sa mi zase nezdá
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
V downsampligu by nemal byť problém, čo som prešiel vstavané benchmarky v iných hrách a porovnal s tým čo je na nete, tak to pekne kopíruje tie čísla. A v reckách sa počítam testuje v natívnom rozlíšení.
Samo MSAA je náročnejšie, ja tie posprocess blbosti ani nepovažujem za vyhladzovanie, skôr také rozmazávanie. Síce to zahladí nejaké tie okraje, ale jitteringu na malých objektoch v diaľke to nezbaví a toto mne najviac vadí. Kým stojíš na mieste, tak to vyzerá slušne, ale začneš sa hýbať a hrany sa roztancujú.
U MSAA záleží aj ako je implementované v hre, na aké objekty atď.. Od toho sa odvíja kvalita aj nároky. Niekde to vie dostať kvalitu obrazu takmer na úroveň SSAA, iné hry ledva o čosi lepšie než FXAA/SMAA. Ďalšia vec potom keď to vynútiš mimo hry cez ovládače... Svojho času kvalitne implementované 4xMSAA a 8xMSAA išli už riadne do výkonu a na tom sa asi nič nezmenilo. Skôr sa od toho upúšťa práve kvôli tomu, že sa rozšíril downsampling. Čo znamená v CARS2 low/medium/high MSAA neviem odhadnúť, ale medium mi nejako extra kvalitné nepríde v natívnom rozlíšení, v kombinácii s downsamplingom už je to o inom. Ale je pravda, že ja som už ovplyvnený aj tým, že som donedávna downsamloval zo 4K do 1080p, čiže už aj natívne 1440p na 27" sa mi zdá zubaté.
Idem pozrieť nejaké benchmarky na YT a skúsim prebehnúť u seba podľa rovnakých nastavení.
Samo MSAA je náročnejšie, ja tie posprocess blbosti ani nepovažujem za vyhladzovanie, skôr také rozmazávanie. Síce to zahladí nejaké tie okraje, ale jitteringu na malých objektoch v diaľke to nezbaví a toto mne najviac vadí. Kým stojíš na mieste, tak to vyzerá slušne, ale začneš sa hýbať a hrany sa roztancujú.
U MSAA záleží aj ako je implementované v hre, na aké objekty atď.. Od toho sa odvíja kvalita aj nároky. Niekde to vie dostať kvalitu obrazu takmer na úroveň SSAA, iné hry ledva o čosi lepšie než FXAA/SMAA. Ďalšia vec potom keď to vynútiš mimo hry cez ovládače... Svojho času kvalitne implementované 4xMSAA a 8xMSAA išli už riadne do výkonu a na tom sa asi nič nezmenilo. Skôr sa od toho upúšťa práve kvôli tomu, že sa rozšíril downsampling. Čo znamená v CARS2 low/medium/high MSAA neviem odhadnúť, ale medium mi nejako extra kvalitné nepríde v natívnom rozlíšení, v kombinácii s downsamplingom už je to o inom. Ale je pravda, že ja som už ovplyvnený aj tým, že som donedávna downsamloval zo 4K do 1080p, čiže už aj natívne 1440p na 27" sa mi zdá zubaté.
Idem pozrieť nejaké benchmarky na YT a skúsim prebehnúť u seba podľa rovnakých nastavení.
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Project CARS 2
Ja mam problem, ze ake vyhladzovanie pouzit, kompromis, aby som mal pekny obraz ale nezabil si fps. Myslim vseobecne nie konkretne pc2.
Predpoladam, ze je to individualne a nie je na to pattern, ktory plati u kazdej hry rovnako. Nie?
Predpoladam, ze je to individualne a nie je na to pattern, ktory plati u kazdej hry rovnako. Nie?
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
Tak nejak, v podstate skúšať všetko a sledovať čo beží fajn a vyzerá slušne.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Project CARS 2
Trosku OT : skusal som dnes GT na ps4pro.... otrasna arkada, 10minut rovno som to zmazal, zrusil preorder...
Takze idem do PC2 na psko:)
Ktora verzia sa oplati kupit???
Takze idem do PC2 na psko:)
Ktora verzia sa oplati kupit???
Re: Project CARS 2
Nevieš nastaviť analog plyn/brzda na druhú páčku? Keď som hral na gamepade vždy som používal iba páčky.mino_85 napísal: ↑Pi 06. Okt, 2017, 22:57 Bolo to moje video, ale len s gamepadom, čiže plyn/brzda sú ON/OFF, nič medzi tým, to sa potom ťažko drží v tiahlej zákrute pol plynu.
Ani nebola snaha jazdiť precízne, to som dával len rýchlu ukážku framerate. S volantom je to samo o inom, tam sa dá pilovať stopa.
ZDROJ: Seasonic G Series 550W GOLD MB: ASUS TUF Gaming B550-PLUS WI-FI II CPU: Ryzen 5 5600@4,6 GHz cooled by NOCTUA NH-U12F RAM: 2x8 GB Crucial Ballistix Black 3600MHz cl16 VGA: Sapphire Pulse RX 5700 8 GB + 2x Noctua NF-A12x15 Chromax PWM HDD: Samsung SSD 860 EVO 500GB + Kingstone SSD Now 64GB + 1TB WD Caviar Blue WD10EALS SOUND: Asus Xonar DX MONITOR: 34" LG 34UM68 DRIVING WHEEL: Logitech G25 RECEIVER: KINO: Yamaha RX-V557 + CANTON set 5.0 GLE series + subwoofer VELODYNE VX-10 STEREO: ONKYO A-5VL + Tannoy M1 HEADPHONES: Superlux HD330, Focal Sphear, Soundmagic e50 + LG V30 TV: Plazma P50X60 R.I.P. now TX-P50UT50
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Project CARS 2
No dnes som skusil demicko... cakal som vela, dostal som malo ... velmi syte farby az nerealne. Ocenujem animaciu striekajucej vody za kolesami ale jazdne vlastnosti sa mi moc nelubia na to lambe ani formulke. No a na One X je to okrem ineho strasne zubate.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Project CARS 2
Ja sa priznám, že som to nechal dosť dlho odležať, lebo som závislačil na Division, ale včera som pri tom konečne dlhšie posedel a pre mňa čistá pasia s G27, čo sa týka jazdných vlastností a odozvy na volante. Fakt zatiaľ týmto veciam nemám čo vytknúť.
Čím to ovládaš a setup si mal aký? Lebo hra má pre každé auto dve základné nastavenia - stable a loose. Úplne deafultne je tuším navolený stable. Ten mi nevonia, prehnane zamyká zadok a autá sú chronicky nedotáčavé na brzde a zatáčaní do zákruty, možno ako z núdze cnosť pri hraní s gamepadom, aby to nefrustrovalo hráčov hodinami. Zato Loose setup je podľa môjho gusta /jediné čo som zmenil steering ratio tuším zo 14,5:1 na 12,5:1, aby to ostrejšie zatáčalo/. Aspoň čo som pojazdil na Ferrarku 488 GT3, vystriedal som 5 okruhov /Spa, Bathurst, Le Mans, Algarve, Sugo/ a všade sa to chovalo veľmi živo, ale predvídateľne, kopec srandy som si užil.
Čím to ovládaš a setup si mal aký? Lebo hra má pre každé auto dve základné nastavenia - stable a loose. Úplne deafultne je tuším navolený stable. Ten mi nevonia, prehnane zamyká zadok a autá sú chronicky nedotáčavé na brzde a zatáčaní do zákruty, možno ako z núdze cnosť pri hraní s gamepadom, aby to nefrustrovalo hráčov hodinami. Zato Loose setup je podľa môjho gusta /jediné čo som zmenil steering ratio tuším zo 14,5:1 na 12,5:1, aby to ostrejšie zatáčalo/. Aspoň čo som pojazdil na Ferrarku 488 GT3, vystriedal som 5 okruhov /Spa, Bathurst, Le Mans, Algarve, Sugo/ a všade sa to chovalo veľmi živo, ale predvídateľne, kopec srandy som si užil.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Project CARS 2
mino raz ti to dojdem dokov omakat robis chute nam smrtelnikom s gamepadom