Mumaq ak jazdíš 10k km ročne, neoplatilo by sa ti viac uvažovať o nejakej benzínovej alternatíve? Ten diesel dostane zabrať hlavne keď budeš chodiť krátke trasy, tam určite vrazíš viacej do servisu. DPF vydrží aj 300k ale môže začať haprovať rovnako aj pri 150k, podľa štýlu jazdy resp. toho kde bolo to auto používané a kým.
Ak chceš ale vyslovene Golf a uvažoval by si o benzíne, tak tam buď 1.4 TSI alebo 2.0 TSI (1.8 TSI neviem či sa montovali do Golfov, Leon ich má). Ale zase tieto motory už majú čo to za sebou, takže sú celkom dobre vyladené, majú vychytané muchy, ponúkajú slušný výkon a vieš s nimi jazdiť aj s normálnou spotrebou.
Golf VII GTD A/T
Re: Golf VII GTD A/T
CPU: i5 12600kf Cooler: NOCTUA NH-U12A Chromax Black MB: ASUS ROG STRIX B660-A GAMING D4 RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600 MHz CL16 Trident Z RGB GPU: ASUS GeForce RTX 4060 Ti DUAL O8G SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 2TB + Crucial MX500 2TB SSD PSU: Corsair RM750x white CASE: Fractal Design Define 7 Compact White TG Mouse: Logitech G403 Prodigy HS: Microlab FC50 Monitor: Dell S2721DGFA OS: Win 10 64bit