Konecne som dnes dohral po piatich tyzdnoch tuto hru a bol som velmi sklamany. Nechapem ako to mohlo skoro vsade dostat maximalne hodnotenia. Kde je putavy a strhujuci pribeh ako v jednotke?! Dej sa vobec neposunul dopredu. Cela hra je len o zostavovani posadky a ziskavani si jej loajality a potom bum posledna misia. Keby sa aspon dalo brat na misie vsetkych clenov a cim viac ich je, tym by to bolo tazsie. Ale naco tam je moznost mat 10+ clenov posadky, ked vzdy na misiu sa mozu vziat len dvaja? Ale zaverecny suboj bol lepsi, aspon to nebolo take lahke. Velmi mi chybal inventar, moznost menit zbroj aj posadke, upgrady atd. To, ze upustili od prehrievania zbrani a presli na naboje povazujem tiez za velke minus. Co musim pochvalit je skenovanie planet, pretoze jazdenie v Maku bolo na niektorych planetach velmi "zaujimave", ale aspon jednu vedlajsiu misiu, kde by sa jazdilo v Maku tam mohli spravit. Tiez rozmanitost prostredia je uchvatna. Uz to nie su len nejake tunely alebo stale rovnake miestnosti, kde su len inac rozmiestnene bedne. Clenovia tymu sa lepsie ovladaju. Vedlajsie misie su uplne o nicom ako v jednotke. Splnil som ich 43 a su to vacsinou pat minutove zalezitosti, za ktore je len 125 skusenosti. Obzvlast jedna ma velmi prekvapila. Mal som za ulohu zapnut nejaky ochranny stit. Ocitol som sa na jednej plosine, kde stacilo postupne zapnut styri terminali, zalezitost na tri minuty. Je tu strasne vela planet, ale vacsina z nich je prazdna, daju sa z nich len tazit suroviny. Tiez som nepochopil naco tam je sedem tazkych zbrani, ked vacsina z nich je aj tak nepouzitelna (Cain M-920 je ale zaujimava
) . Niekolkokrat sa mi aj stalo, ze som sa zasekol na prekazke a pomohlo len nahranie pozicie. Velmi dobry bol Joker a EDI
. Som velmi zvedavy co predvedu v tretej casti.