len to máš aj 256bus vs 512bus...
hodne neporovnateľná priepustnosť
ale zase je jasné každe FPS zadarmo je super
čo ale pozerám GPU tweak nefunguje presne rovnako ako AB...
nastaviť vieč aj 40GHz akurát že reálne to ide len 34max , teda aspoň mne
a ešte k tomu je to pekné hovno kus softu takže ako pri každej novej karte vydržal 10min
alebo som proste slabý kus
motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
nie, realne tie pamate idu na 36000MHz... dalej to uz nepusti
A ak tam najdem, kde sa da robit UV, tak vyjebem vstky ostatne softy, lebo mam 3 a kazdy robi nieco ine, co potrebujem. Takze ak v karte zostanu udaje o vypnutom displayi a rgb, tak ostanem pri tweaku, kedze ma aj pekny OSD, ktory sa jednoducho nastavuje a netreba sa s tym rypat.
Samotné pamäte +3000Mhz v MSI Afteburneri mi pridali 2,5 FPS v CP2077 benchmarku čiže žiadna sláva. Spotreba sla hore nejakých 10W. Ale ked sa to skombinuje s OC tak tam to už vyzerá lepšie. Ale zatial som sa stym poriadne nehral, nejak to nemam za potrebu
Asus ROG STRIX X670E-A , AMD Ryzen 7 9800X3D + ROG STRIX RYUJIN II 360 ARGB , MSI RTX 5090 Gaming TRIO, 32GB DDR5 6000MHz CL36 , Super Flower 1KW Titanium , Fractal R6 , LG OLED42C2 ,
Mne GT ide rovnako ako AB cize nijak
Nastaviť viem sj 40GB realne furt 34
Ale co pozerám tak by to mohlo byt len o 5090
Na nižších modeloch to vyzera ze to funguje v pohode
motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
dexterav napísal: So 22. Mar, 2025, 11:56
len to máš aj 256bus vs 512bus...
hodne neporovnateľná priepustnosť
ale zase je jasné každe FPS zadarmo je super
čo ale pozerám GPU tweak nefunguje presne rovnako ako AB...
nastaviť vieč aj 40GHz akurát že reálne to ide len 34max , teda aspoň mne
a ešte k tomu je to pekné hovno kus softu takže ako pri každej novej karte vydržal 10min
alebo som proste slabý kus
Vždy zatial ide +375Mhz čo povolila max nVidia (či to časom hacknu, uvidime).
Len 5090/5070(Ti) majú 28Ghz pamäte takže max je 34Ghz a 5080 ma 30Ghz takze max je 36Ghz ...
AMD Ryzen R9 7950X3D UV-OC, Noctua NH-D15S [NA-HC4] chromax.black&white, GIGABYTE B650E AORUS ELITE X AX ICE, Patriot Viper Elite 5 64 GB KIT DDR5 @6000MHz CL30 White RGB, MSI RTX 5070 Ti 16G GAMING TRIO OC+ @3,2/34Ghz, NVMe SSD Samsung 990 PRO 1TB + Kingston A2000 1TB, SATA SSD Team Group CX2 1TB, A4tech Bloody V7M HoleLess, Seasonic Focus Plus SSR-750FX Gold, Lian Li Lancool 215 White, 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1, NintendoSwitch V2 HWFLY Modchip OC CPU: 1020@1785Mhz, GPU: 768@921Mhz, RAM:@1600MHz
motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Microsoft's DirectX Raytracing (DXR) 1.2 announcement at GDC 2025 introduces two technical innovations that address fundamental ray tracing performance bottlenecks.
The real-world implications extend beyond Microsoft's claimed 2.3x OMM and 2x SER performance improvements. Both techniques are shifting development from brute-force computational approaches toward more intelligent resource management. Notably, both features require specific hardware support.
Hardware vendors' implementation timelines remain undefined despite NVIDIA's announced support across RTX GPUs, raising questions about broader ecosystem adoption rates. Microsoft's Shader Model 6.9 introduces cooperative vectors. This hardware acceleration architecture drastically improves matrix computation performance, enabling a 10x speedup in neural texture compression while reducing memory footprint by up to 75% compared to traditional methods. It bridges the gap between conventional rendering and neural rendering, with Intel, AMD, and NVIDIA already demonstrating implementations that combine path tracing with neural denoising algorithms, potentially making computationally intensive graphics accessible on mid-range consumer hardware by late 2025.
Takže by som pre RT už moc nekupoval novú grafiku zo starých generácií grafík...