Alza.sk

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa faugusztin »

To ako fakt niekto riesi tie absurdne "povodne ceny" ? Tie su take absurdne odkedy Alza existuje.
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6222
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa icefire »

Mam v alze reklamaciu iPhone kabliku, coskoro to bude 31 den. A teraz kamen urazu: reklamaciu nemam v systeme online (normalne som mal zatial vsetky), dostal som iba potvrdenie o prevzati reklamacie, je tam napisane, ze kabel je mechanicky poskodeny (ano, bezna chyba Apple Lighting kablov, proste sa zacnu trhat na koncoch, co bol aj moj dovod reklamacie).

Moja otazka znie:
1. mozem na 31 den prist a ziadat vratenie penazi, i ked v protokole je napisane, ze je kabel mechanicky poskodeny? Podotykam, ze reklamaciu prevzali normalne, nejedna sa o ziadnu specialnu reklamaciu, ked to zamietnu na mieste a posielaju distributorovi na overenie (ako v pripade, ked sa mi znicil swap na lock delete pri SD karte)
2. mozu mi dat v 31 den nahradny kablik (samozrejme novy, na mieste) - cize ak by reklamaciu nestihli ?
3. musia mi dat vediet do 30 dni, ze reklamacia bola vybavena nejakou formou (pisomne, atd.) ?

Dakujem za nazory.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
mirjak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2235
Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa mirjak »

mne vzdy presne na 30.den pride SMS o vybaveni reklamacie... (asi 3x tento rok som riesil a vyriesene vymenou)
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12963
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa loleqboleq »

icefire napísal:Mam v alze reklamaciu iPhone kabliku, coskoro to bude 31 den. A teraz kamen urazu: reklamaciu nemam v systeme online (normalne som mal zatial vsetky), dostal som iba potvrdenie o prevzati reklamacie, je tam napisane, ze kabel je mechanicky poskodeny (ano, bezna chyba Apple Lighting kablov, proste sa zacnu trhat na koncoch, co bol aj moj dovod reklamacie).

Moja otazka znie:
1. mozem na 31 den prist a ziadat vratenie penazi, i ked v protokole je napisane, ze je kabel mechanicky poskodeny? Podotykam, ze reklamaciu prevzali normalne, nejedna sa o ziadnu specialnu reklamaciu, ked to zamietnu na mieste a posielaju distributorovi na overenie (ako v pripade, ked sa mi znicil swap na lock delete pri SD karte)
2. mozu mi dat v 31 den nahradny kablik (samozrejme novy, na mieste) - cize ak by reklamaciu nestihli ?
3. musia mi dat vediet do 30 dni, ze reklamacia bola vybavena nejakou formou (pisomne, atd.) ?

Dakujem za nazory.
ja si osobne myslím, že keby si prišiel na 31. deň s tým, že ti nedali vedieť do 30 dní, tak tam automaticky dostaneš peniaze, taktiež je otázne, či daný kábel majú skladom, ak majú, tak dostaneš dobropis a rovno na mieste kúpiš nový
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5777
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa felipe25 »

pokial viem, zakon je taky, ze 31.den si prides pre peniaze...

jedine, ze Ti nejak dokazu, ze Ti dali vediet skor, a Ty si neprisiel...
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 27" Samsung QHD, keyboard: Asus TUF Gaming, mouse: HP Pavilion mouse 200, Windows 11 Pro 64bit

NB: DELL + ASUS

iPhone 13 Pro Max
Huawei Mate 40 Pro
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6222
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa icefire »

loleqboleq napísal:
icefire napísal:Mam v alze reklamaciu iPhone kabliku, coskoro to bude 31 den. A teraz kamen urazu: reklamaciu nemam v systeme online (normalne som mal zatial vsetky), dostal som iba potvrdenie o prevzati reklamacie, je tam napisane, ze kabel je mechanicky poskodeny (ano, bezna chyba Apple Lighting kablov, proste sa zacnu trhat na koncoch, co bol aj moj dovod reklamacie).

Moja otazka znie:
1. mozem na 31 den prist a ziadat vratenie penazi, i ked v protokole je napisane, ze je kabel mechanicky poskodeny? Podotykam, ze reklamaciu prevzali normalne, nejedna sa o ziadnu specialnu reklamaciu, ked to zamietnu na mieste a posielaju distributorovi na overenie (ako v pripade, ked sa mi znicil swap na lock delete pri SD karte)
2. mozu mi dat v 31 den nahradny kablik (samozrejme novy, na mieste) - cize ak by reklamaciu nestihli ?
3. musia mi dat vediet do 30 dni, ze reklamacia bola vybavena nejakou formou (pisomne, atd.) ?

Dakujem za nazory.
ja si osobne myslím, že keby si prišiel na 31. deň s tým, že ti nedali vedieť do 30 dní, tak tam automaticky dostaneš peniaze, taktiež je otázne, či daný kábel majú skladom, ak majú, tak dostaneš dobropis a rovno na mieste kúpiš nový
Ten kabel je sucastou celeho balenia iPhonu, cize by som ho musel (telefon) tiez vratit a kupit novy na mieste.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12963
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa loleqboleq »

aha, och...no ak nebol v nejakej špeciálnej akcii, tak to je skvelé...aspoň bude nový telefón :good:
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
molnart
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6788
Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
Bydlisko: Bratislava/Samorin

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa molnart »

mate niekto skusenosti s vratenim konzolovej hry do alzy? pri objednavke som vyuzil moznost vratenia do dvoch mesiacov, a co cert nedal darcek bol duplikat. hra je zabalena do povodneho folioveho obalu. pytam sa preto lebo viem ze s vracanim SW byvaju problemy.
Spoiler: ukázať
PC: CPU: Intel Core i5 12600K with Silentium Fortis 5 ARGB MB: MSI Tomahawk Z690 DDR4 RAM: 2x 16GB G.Skill Ripjaws V 4400-19 DDR4 GPU: GigaByte Eagle GeForce RTX 3060 Ti OC HDD: Samsung 970 1GB GB PSU: Corsair RMx (2018) 650W Case: Fractal Meshify 2 Compact Monitor: Philips 272B7QPJEB OS: Win 11 64-bit
Notebook: HP EliteBook 840 G6 Core i5 8265U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
Server: HP Microserver Gen8 Xeon E3-1265Lv2, 16GB ECC DDR3 OS: PVE + OMV + OPNsense
Phone: Samsung Galaxy A52s
Tablet: iPad Pro 11 (2018)
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12963
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa loleqboleq »

podľa mňa, ak je to v pôvodnej fólii, tak to zoberú v pohode, inak to ani nemôžu, nič také ako to poslať na reklamačné, kde to otvoria a overia kód nemôžu :laugh:
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7976
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa CageJ »

molnart napísal:mate niekto skusenosti s vratenim konzolovej hry do alzy? pri objednavke som vyuzil moznost vratenia do dvoch mesiacov, a co cert nedal darcek bol duplikat. hra je zabalena do povodneho folioveho obalu. pytam sa preto lebo viem ze s vracanim SW byvaju problemy.
jaky duplikat?
Používateľov profilový obrázok
jcdenton12
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2221
Dátum registrácie: Št 22. Dec, 2005, 20:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa jcdenton12 »

asi ze nebol jediny co danu hru kupil pod stromcek :rolleyes:
...
ANONYM_a7

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

vezmu to aj keby si to mal už nainštalované a aktivované ku svojmu kontu vôbec to nekontrolujú ;)
Používateľov profilový obrázok
Krutibrko
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 3691
Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
Bydlisko: Poprad, Brno

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Krutibrko »

Zajtra pôjdem skúsiť vrátiť dosku, bohužial mi predali B85m-d3h revíziu 2 a chcel som 1ku kvôli taktovaniu. Som zvedavý, či pristúpia na výmenu, keďže chcem doplatiť za drahšiu dosku... Musím máť od toho bloček, alebo sa to dá nejako inak vyhľadať?
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12963
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa loleqboleq »

aha aha, počkať, toto je zaujímavá vec, ako to je možné ?

ku**y gigabytské, zničili ultimátnu mATX dosku za málo peňazí ako aj jej fullATX verziu...
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
Kyselinka
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7256
Dátum registrácie: St 02. Feb, 2011, 12:33
Bydlisko: SC

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Kyselinka »

@Krutibrko: ak to je do 14 dni, tak nic uvadzat nemusis a hned ti vratia dukaty. Potom len kupis tu drahsiu.
Ano FA, alebo blocek je myslim potrebny...teda ja som ho mal vzdy, radsej.

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"