Všeobecná diskusia II

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa HellAngel »

Zoom: a ako si spokojny s CVT? Pocut rozne nazory. Tahas za tym aj vozik?
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4772
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa scream »

Ja ked som chcel automat som skrz spolahlivost skoncil u toyotackych hybridov. Bohuzial ludia uz nevedeli co mali pytat za aurisa, tak som skoncil zas s manualom.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa HellAngel »

tak bezninovy japonci isli poriadne hore a je ich coraz menej. Ja som planoval tiez CRVcku 3G, 2 liter benzin, no za rocnyik 2012 vysypat 12 litrov mi prislo dost. Diezlaky v tom rocniku nebol problem zohnat za 3-4000€
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 10115
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa stiv »

Pazvuky medzi 3-4 su celkom caste na suchych spojkach po case. Aj o dost skor. Nabuduce 2.0tdi alebo tsi. :)
.
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5827
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa SKiLEX »

Tomasjerry napísal: Ut 25. Júl, 2023, 09:14 Prave preto som si uz nekupil skodu ale Hyundai. Aj tak vzdy chcem manual, automat ma neako netrapi. Hlavne co ja najazdim je trapne tam mi automat netreba.
Na i30cw som teraz nedavno riesil skocene rozvody :D Retaz, prva kontrola predpisana pri 210k km. Pri 120k km kontrolka motora. Rozvod skoceny o 2 zuby. Vraj vadne napinaky z vyroby, vysla nova revizia. Pri skode na to boli aspon zvolavacky a tak. Hjonde to proste zamietol pod koberec s tym ze to vacsinou failne az po zaruke, takze potom si len prides po novy holomotor.


Katalyzator je tam rieseny tak inteligentne ze ked motor castejsie vytacas(co pri tych 130 my little pony a variabilnom casovani ventilov nad 4k rpm robis vpodstate nonstop) tak sa rozpadne katalyzator. A aby to bolo dokonale tak jeho kusky vlietnu zase do spalovacieho priestoru. Vpodstate sa o rozpadnutom kate dozvies az motor strati kompresiu.

Jazdne vlastnosti not found. Nahradne diely vela krat nie su, a ked su tak sa musia objednavat a stoja raz tolko jak na VAG. Zamok zadnych dveri som napr. musel zhanat po vrakoviskach. Na starter som cakal snad tyzden a aj to bol len repas.


Servisna siet hjonde ma otrasnu kvalitu. Ich vyroba v nosoviciach je jeden velky bordel. Poznam dvoch nezavislych dodavatelov ktori im proste odmietli dodavat diely a odmietaju s hjonde akokolvek spolupracovat. Je to jedina firma na ich blackliste.


Jedina vyhoda hyundaiu je ze oproti vagu stoji tak o 1/3 menej.
Používateľov profilový obrázok
Tomasjerry
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2283
Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa Tomasjerry »

Ano toto co popisujes (rozvod , katalyzator) plati pre motor 1,4 ale nie pre 1,6. Nove motory 1,5 DPi tymto uz netrpia. neviem ako 1,0 T a 1,5 T.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5827
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa SKiLEX »

To nie, ale zbytok plati.
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7075
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa stefan222 »

tak zas nie som fanatik ale mne to dsg vyhovuje a nema ziadnu vadu. az na to kvazi pisknutie medzi 2-3st. kebyze mi to zena a kamos nepovie tak to neregistrujem. preto mne skoda vysla pohode vtedy , mitsubishi v tom case nemalo ani acc ani blind spot a o autoholde mohli snivat. ja som za 150tis.km do prevodovky nedal.nic. nula. ak aj vymenim spojkovy set za 800€ s pracou a podrzi dalsich xy , je to stale menej ako menit olej kazdych 60tis.km. paci sa mi aj nova honda crv a pockam na novy kodiaq kedze by som chcel neaky plugin hybrid, kedze kazdy den vozim dceru do skoly a sem tam manzelku. hnojdaj kio a ziadnu aziu okrem hondy nie diky. v toyote som nebol zatial. momentalne vsetko sypem do domu tak auto musi poclat
hry- ps5
doma-HP probook
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 10115
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa stiv »

Hondy su fajn. Minimalne ked vyberas elektrocentralu. Pri kosackach som tu vlnu hypu doteraz nepobral. Asi nieco ako vtec. 😂

Pisal som ze olej do dsg7 je za 500, takze 800 nie je taka zla cena. Jasne, u jozka to bude menej.
.
Používateľov profilový obrázok
werwest
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1678
Dátum registrácie: So 30. Jún, 2018, 20:01
Bydlisko: Lucenec

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa werwest »

Ja by som prijal tych 800 kazdych 150k kazdy den namiesto cvtcky
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa mp3turbo »

cvt nepoznam, ale ja by som teda to sialene podtacanie DSGcka nevydrzal ani ten jeden den. Hore kopcom na sestke 1002rpm pri 52km/h (pricom volnobeh je horkotazko 902rpm), po 70.000km rozhrkany interier v Oktavii... diky, ne.

Cukanie pri popojíždění v kolone alebo rozbehu mame este stale ? To bol taky bezpriplatkovy bonus.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 10115
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa stiv »

Das do Ska a nejde pod ~1500.

Stoji to jedno pohnutie prsom smerom pod D. Jazdit v hocicom inom je otravne a neprijemne. Pretlacat sa s plynom a bud to nejde alebo podradis o 4. :D
.
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7075
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa stefan222 »

mam driving mode a tam si vies dat individual a nasekat si moznosti, alebo easy sport si das a radi jak salene. na skoda diely som si nasiel prvovyroba spojkovy set ,400€. a v servise v skode praca 400€. 8hx50€/h. ale ako vravim, ak by som debil mal.zaruku do 150t km a nie 100tis km ako mam, tak to dag by porieaili na zaruku. ja som momentalne so skodpu velmi spokojny, za tie peniaze ano. a podtacanie mam na salame kruto.pre mna za mna aj 500 otacky nech ma. prietokovy ohrievac benzinu. nic viac to auto nie je. sluha,otrok, vec

a to.cukanie bol s manualom.a vraj to poriesili ale nemam na na isto info.. ale rynci strasne ta 1.5 za studena. to uznavam
hry- ps5
doma-HP probook
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7307
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa Papek »

mp3turbo napísal: Ut 25. Júl, 2023, 22:03 cvt nepoznam, ale ja by som teda to sialene podtacanie DSGcka nevydrzal ani ten jeden den. Hore kopcom na sestke 1002rpm pri 52km/h (pricom volnobeh je horkotazko 902rpm), po 70.000km rozhrkany interier v Oktavii... diky, ne.

Cukanie pri popojíždění v kolone alebo rozbehu mame este stale ? To bol taky bezpriplatkovy bonus.
ako keby klasické hydromeniče nepodtáčali :laugh: idem si predpisovo 50 po meste a motor si prdká na 1100-1200 otáčkach. A to sa nebavíme o aute z aktuálnej ekoteroristickej doby kde sa bojuje o každý miligram co2, ale Navaru z 2006. Na druhej strane, akonáhle pridám, tak si prevodovka hneď podradí a ani sa nesnaží z daných otáčok akcelerovať
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia II

Príspevok od používateľa mp3turbo »

henta Navara ma tri valce ? Navara tlaci 1100rpm hore kopcom ked je jasne ze uz mala byt o dva prevody nizsie ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"