Alza.sk
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
mňa vždy pobavia tie opisy vady
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2263
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Alza.sk
http://ekonomika.sme.sk/c/7735878/alza- ... -ludi.htmlSME.SK napísal:Internetový obchod Alza bude mať svoje distribučné centrum aj na Slovensku, pôvodom česká spoločnosť začala už naberať nových pracovníkov.
Očakáva, že v novom veľkosklade sa zamestná asi sto ľudí. Polovicu ľudí naberie teraz, zvyšok chce zamestnať na prelome roka.
Z veľkoskladu bude tovar distribuovať nielen slovenským zákazníkom, ale tiež na Moravu a do okolitých štátov, vyplýva zo stanoviska e-shopu.
Alza sa chce novým distribučným centrom pripraviť na ďalší rast, vlani jej totiž tržby medziročne rástli o vyše štvrtinu na takmer 418 miliónov eur.
When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it.
Re: Alza.sk
1. Dňa, t.j. 09.04.2015 som si objednal pevný disk do notebooka – WD 2.5“ Black Mobile 500GB 32MB cache
v cene 52,28€ bez DPH zo spôsobom osobného odberu na pobočke v Žiline, výsledná suma 53,11€ bez DPH.
2. V rovnaký deň som sa informoval, či je možné, aby tento tovar prevzala mnou poverená osoba na pobočke
v Žiline – zástupca konateľa (XXXXXX YYYYY). Rovnako som upozornil na vec, že som plátca DPH
a mám u ich spoločnosti overenú registráciu na nákup bez DPH – nakupujem bez DPH.
Na infolinke som bol oboznámený, že je to možné za podmienky, že ja osobne musím pridať túto osobu
v nastaveniach môjho účtu a uviesť môjho zástupcu (XXXXXX YYYYY) do zoznamu „KONTAKTNÉ OSOBY“
+ treba označiť „POVOLENÝ NÁKUP“ a zároveň „UMOŽNIŤ ODOVZDANIE V HOTOVOSTI“
a že na pobočke sa musí preukázať OP (občiansky preukaz) a na základe tohto overenia môže tovar prebrať.
3. Dňa, t.j. 10.04.2015 tento môj zástupca navštívil pobočku v Žiline v čase 9:20-9:30 hod. za účelom prevzatia tovaru
v hotovosti. Po návšteve predajne a oboznámení obsluhy, že prišiel po tovar v mojom mene, ako môj zástupca,
mu tovar odmietli vydať s vyrozumením, že nieje konateľom firmy. Z pobočky odišiel.
Takto som dnes prvýkrát previezol 60km smer Čadca - Žilina / Žilina – Čadca, kde spotreba môjho firemného
vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
4. Po príchode môjho zástupcu na firmu ma tento zástupca oboznámil, že tovar mu odmietli vydať.
Opätovne som kontaktoval INFOLINKU – 02 5710 1800 – voľba 4 a oboznámil som „telefonistu“
o probléme, ktorý ma ubezpečil, že pokiaľ mám môjho zástupcu uvedeného v mojom účte
ako kontaktnú osobu, že tovar mu vydajú bez problému po overení identity na základe OP
a že ho teda môžem poslať po tovar opätovne, že bude v tejto veci informovať pobočku v Žiline,
aby môjmu zástupcovi tovar vydali. Tak som opätovne poslal zástupcu do Žiliny po tovar.
No znova nepochodil, tento krát si pýtal zamestnanec pobočky SPLNOMOCNENIE od NOTÁRA.
Takto som dnes druhýkrát previezol 60km smer Čadca - Žilina / Žilina – Čadca, teraz spolu 120km,
kde spotreba môjho firemného vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
5. Po druhom príchode môjho zástupcu som sa rozhodol napísať SŤAŽNOSŤ cez web v nasledovnom znení:
Dobrý deň prajem, dávam do pozornosti, že po druhý krát sa stalo, že sj napriek tomu, že mám v kontaktoch
uvedeného svojho zástupcu (zástupca konateľa), ktorý má právo za mňa preberať tovar, tak mu tovar odmietli
vydať na pobočke v Žiline. Som platca DPH a nakupujem tovar bez DPH. Sídlo mám v Čadci a do Žiliny
to mám 30km = 60km tam aj späť. Volal mi práve môj zástupca, že mu tovar opätovne odmietli vydať.
Ja teraz musím zrušiť stretnutie, sadnúť do auta a cez kolóny sa musím trepať do Žiliny z Čadce a zase
na svoje náklady previezť 60km tam aj späť !!! Moja objednávka má číslo: ................ (čas návštevy bol 9:20 - 9:30 hod.)
Celkovo teraz preveziem na vlastné náklady 120km + zabijem čas cca 70 minút len kvôli tomu, že máte na pobočke v Žiline
neschopného človeka !!! HDD na dnes potrebujem nutne, pretože som zákazníka ubezpečil, že to dnes bude na 100%.
V opačnom prípade odstúpi od zmluvy a som povinný mu vyplatiť ušlý zisk formou kompenzácie, ktorý si budem nárokovať
od spoločnosti ALZA. Moje firemné vozidlo JEEP má spotrebu 40 litrov na 100km a nerád budem zbytočne kvôli
neschopnosti vyťahovať zo svojho vrecka cca 50€ za pohonné hmoty !!! Dnes očakávam doriešenie tejto záležitosti.
(príloha – 001)
ODPOVEĎ č.1:
Vážený pán AAAAAAA,
ďakujem za správu a veľmi sa ospravedlňujem za túto situáciu.
Váš prípad som prevzal a bezodkladne ho preverím na príslušnom oddelení. Po zistení bližších informácií Vás budem okamžite kontaktovať.
Vopred ďakujem za strpenie.
S úctou,
Fabián Polakovič - Alza.sk
Péče o zákazníky
Tel: +421 2 5710 1800
Fax: +421 2 5710 1899
(príloha 002)
ODPOVEĎ č.2:
Vážený pane AAAAAAA,
děkuji za Vaší zprávu a omlouvám se za tuto situaci, kterou popisujete
Velmi mě mrzí tato situace a dle ověření je nutné dodat zplnomocnění na převzetí zboží. V případě převzetí zboží na nákup bez DPH,
jinou osobou než je konatel musí být dodáno ověření zplnomocnění. Zákazníky na toto upozorňujeme zde: https://www.alza.sk/Publish.asp?idpm=3202.
Ještě jednou se velmi omlouvám a toto nařízení bude platné i do budoucna a k převzetí zboží je nutné toto mít.
Pokud by se cokoliv vyskytlo nebo jste měl jakýkoliv jiný dotaz či přání, neváhejte se na mě obrátit, ráda pro Vás vše potřebné zajistím.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný zbytek dne.
Petra Jiřištová - Alza.cz
Péče o zákazníky
Tel: +420 225 340 111
Fax: +420 225 340 190
(príloha 003)
6. Keď to teraz zhrniem, prvá informácia mi bola podaná nepravdivo = zavadzajúco (bod 2),
nasledujúca informácia mi bola podaná nepravdivo = zavadzajúco (bod 4),
posledná informácia z e-mailu mi bola podaná pravdivo (bod 5 – odpoveď č.2).
Z tohto teda vyplýva, že „telefonisti“ spoločnosti mi podali 2x nepravdivé zavadzajúce
Informácie, ktoré sú v rozpore zo zákonom o ochrane spotrebiteľa.
7. Na základe poslednej odpovede som nasadol do vozidla a šiel som teda OSOBNE vyzdvihnúť tovar na pobočku
do Žiliny. Zamestnanec mi vystavil riadny doklad o úhrade a šiel po tovar, ktorý som vyplatil v hotovosti
a následne prebral. Samozrejme som si odkontroloval nálepku na ochrannom balení a všetko súhlasilo
s údajmi s pokladničného dokladu.
Po príchode na firmu som disk odovzdal technikovi. O pár minút ma technik informuje, že HDD, ktorý som
prevzal nesúhlasí s HDD, ktorý som objednal.
Objednaný HDD --- WD 2.5“ Black Mobile 500GB 32MB cache --- označenie FW731o
Vybalený HDD --- WD 2.5“ Blue Mobile 1000GB 8MB cache --- označenie FW728m
Vyblokovaný správny HDD + správne značenie HDD + správne značenie na balení.
Nesprávny HDD v balení s rozdielnym značením na obale.
Takto som dnes tretíkrát previezol 60km smer Čadca - Žilina / Žilina – Čadca, teraz spolu 180km,
kde spotreba môjho firemného vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
8. Okamžite po zistení čo sa stalo som kontaktoval znova INFOLINKU (krátko pred 18:00 hod) a vysvetlil som,
čo sa zasa udialo --- že došlo k zámene HDD (kde netuším) a opýtal som sa, že ako sa to teraz bude riešiť.
Tento prípad som označil už ako KURIÓZNY.
Dozvedel som sa, že HDD mám zaniesť na pobočku do Žiliny, kde mi vystavia dobropis a podobne.
Dnes 13.04.2015 teda idem kvôli tejto záležitosti opäť trasu Čadca - Žilina / Žilina – Čadca
v celkovej dĺžke 60km, kde to bude už dokopy NEUVERITEĽNÝCH 240km,
kde spotreba môjho firemného vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
Tu sa už dostanem na hodnotu 96 litrov PHM a sumu 115,20€ !!!
*** Ak máte pochybnosti o spotrebe, dám k dispozícii firemné vozidlo na overenie spotreby,
kde osobne pred zástupcom ALZY natankujem 40 litrov PHM a garantujem, že po prejdení
vzdialenosti 100km (+-10%) PHM dôjdu a vozidlo „zdochne“.
Všetky hovory som uskutočnil z TČ: ... ... .. ..
Všetky hovory pokiaľ viem monitorujete / nahrávate, takže by nemal byť problém ich dohľadať.
9. Na pondelok som zo zákazníkom dohodnutý na ukončení servisných prác, ktoré si mňa
osobne objednal na základe garancie termínu ukončenia prác ku dňu 13.04.2015.
Bola spísaná riadna objednávka, ktorej súčasťou bol aj dodatok, v ktorom sa uvádza
výška zmluvnej pokuty za nedodržanie termínu opravy + percentuálne vyčíslenie
ušlého zisku za každý deň omeškania za škody, ktoré si bude zákazník nárokovať
priamo od mojej firmy a to v prípade ak mu takáto škoda vznikne za nemožnosť
využívať svoje PC zariadenie typu NOTEBOOK, kde je toto zariadenie nevyhnutnou
súčasťou jeho podnikania.
Vyzývam teda vašu spoločnosť aby prišla s adekvátnym riešením daného problému, ktorý vznikol vinou a pochybením
spoločnosti Alza.cz a.s., Jateční 33, 170 00 Praha 7, IČ: 27082440, DIČ: CZ27082440 a nie mojou vinou.
V opačnom prípade si budem nárokovať všetky mne spôsobené škody od vašej spoločnosti
a to v plnej výške ako som uviedol. Taktiež dávam do pozornosti, že v prípade dištancovania sa vašej spoločnosti
od daného problému sa budem domáhať náhrady škody súdnou cestou.
Rovnako budem nútený na vzniknutú situáciu upozorniť SOI (Slovenská obchodná inšpekcia), ktorá
celú záležitosť dôkladne prešetrí, ktorá vyvodí dôsledky a udelí aj konkrétne sankcie za porušenia.
Vyjadrenia typu „MRZÍ NÁS TO“ a podobne ani neskúšajte, rovnako vopred upozorňujem na skutočnosť,
že nesúhlasím ani zo žiadnym návrhom nejakej „SMIEŠNEJ ZĽAVY“ na ďalší nákup alebo
nejakej „JEDNORÁZOVEJ DOPRAVY ZDARMA“ ako sa už udialo v minulosti !!!
Taktiež ma nezaujíma vyjadrenie typu „POCHYBENIE JEDNOTLIVCA“, pretože za tohto jednotlivca
(jednotlivcov) je zodpovedná ALZA, ktorá ho zamestnala !!!
Otvorene povedané – vznikla mi škoda, ktorú zavinila vaša spoločnosť!!!
DNES ODPOVEĎ ---- "MRZÍ NÁS TO" a zložili telefón.
v cene 52,28€ bez DPH zo spôsobom osobného odberu na pobočke v Žiline, výsledná suma 53,11€ bez DPH.
2. V rovnaký deň som sa informoval, či je možné, aby tento tovar prevzala mnou poverená osoba na pobočke
v Žiline – zástupca konateľa (XXXXXX YYYYY). Rovnako som upozornil na vec, že som plátca DPH
a mám u ich spoločnosti overenú registráciu na nákup bez DPH – nakupujem bez DPH.
Na infolinke som bol oboznámený, že je to možné za podmienky, že ja osobne musím pridať túto osobu
v nastaveniach môjho účtu a uviesť môjho zástupcu (XXXXXX YYYYY) do zoznamu „KONTAKTNÉ OSOBY“
+ treba označiť „POVOLENÝ NÁKUP“ a zároveň „UMOŽNIŤ ODOVZDANIE V HOTOVOSTI“
a že na pobočke sa musí preukázať OP (občiansky preukaz) a na základe tohto overenia môže tovar prebrať.
3. Dňa, t.j. 10.04.2015 tento môj zástupca navštívil pobočku v Žiline v čase 9:20-9:30 hod. za účelom prevzatia tovaru
v hotovosti. Po návšteve predajne a oboznámení obsluhy, že prišiel po tovar v mojom mene, ako môj zástupca,
mu tovar odmietli vydať s vyrozumením, že nieje konateľom firmy. Z pobočky odišiel.
Takto som dnes prvýkrát previezol 60km smer Čadca - Žilina / Žilina – Čadca, kde spotreba môjho firemného
vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
4. Po príchode môjho zástupcu na firmu ma tento zástupca oboznámil, že tovar mu odmietli vydať.
Opätovne som kontaktoval INFOLINKU – 02 5710 1800 – voľba 4 a oboznámil som „telefonistu“
o probléme, ktorý ma ubezpečil, že pokiaľ mám môjho zástupcu uvedeného v mojom účte
ako kontaktnú osobu, že tovar mu vydajú bez problému po overení identity na základe OP
a že ho teda môžem poslať po tovar opätovne, že bude v tejto veci informovať pobočku v Žiline,
aby môjmu zástupcovi tovar vydali. Tak som opätovne poslal zástupcu do Žiliny po tovar.
No znova nepochodil, tento krát si pýtal zamestnanec pobočky SPLNOMOCNENIE od NOTÁRA.
Takto som dnes druhýkrát previezol 60km smer Čadca - Žilina / Žilina – Čadca, teraz spolu 120km,
kde spotreba môjho firemného vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
5. Po druhom príchode môjho zástupcu som sa rozhodol napísať SŤAŽNOSŤ cez web v nasledovnom znení:
Dobrý deň prajem, dávam do pozornosti, že po druhý krát sa stalo, že sj napriek tomu, že mám v kontaktoch
uvedeného svojho zástupcu (zástupca konateľa), ktorý má právo za mňa preberať tovar, tak mu tovar odmietli
vydať na pobočke v Žiline. Som platca DPH a nakupujem tovar bez DPH. Sídlo mám v Čadci a do Žiliny
to mám 30km = 60km tam aj späť. Volal mi práve môj zástupca, že mu tovar opätovne odmietli vydať.
Ja teraz musím zrušiť stretnutie, sadnúť do auta a cez kolóny sa musím trepať do Žiliny z Čadce a zase
na svoje náklady previezť 60km tam aj späť !!! Moja objednávka má číslo: ................ (čas návštevy bol 9:20 - 9:30 hod.)
Celkovo teraz preveziem na vlastné náklady 120km + zabijem čas cca 70 minút len kvôli tomu, že máte na pobočke v Žiline
neschopného človeka !!! HDD na dnes potrebujem nutne, pretože som zákazníka ubezpečil, že to dnes bude na 100%.
V opačnom prípade odstúpi od zmluvy a som povinný mu vyplatiť ušlý zisk formou kompenzácie, ktorý si budem nárokovať
od spoločnosti ALZA. Moje firemné vozidlo JEEP má spotrebu 40 litrov na 100km a nerád budem zbytočne kvôli
neschopnosti vyťahovať zo svojho vrecka cca 50€ za pohonné hmoty !!! Dnes očakávam doriešenie tejto záležitosti.
(príloha – 001)
ODPOVEĎ č.1:
Vážený pán AAAAAAA,
ďakujem za správu a veľmi sa ospravedlňujem za túto situáciu.
Váš prípad som prevzal a bezodkladne ho preverím na príslušnom oddelení. Po zistení bližších informácií Vás budem okamžite kontaktovať.
Vopred ďakujem za strpenie.
S úctou,
Fabián Polakovič - Alza.sk
Péče o zákazníky
Tel: +421 2 5710 1800
Fax: +421 2 5710 1899
(príloha 002)
ODPOVEĎ č.2:
Vážený pane AAAAAAA,
děkuji za Vaší zprávu a omlouvám se za tuto situaci, kterou popisujete
Velmi mě mrzí tato situace a dle ověření je nutné dodat zplnomocnění na převzetí zboží. V případě převzetí zboží na nákup bez DPH,
jinou osobou než je konatel musí být dodáno ověření zplnomocnění. Zákazníky na toto upozorňujeme zde: https://www.alza.sk/Publish.asp?idpm=3202.
Ještě jednou se velmi omlouvám a toto nařízení bude platné i do budoucna a k převzetí zboží je nutné toto mít.
Pokud by se cokoliv vyskytlo nebo jste měl jakýkoliv jiný dotaz či přání, neváhejte se na mě obrátit, ráda pro Vás vše potřebné zajistím.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný zbytek dne.
Petra Jiřištová - Alza.cz
Péče o zákazníky
Tel: +420 225 340 111
Fax: +420 225 340 190
(príloha 003)
6. Keď to teraz zhrniem, prvá informácia mi bola podaná nepravdivo = zavadzajúco (bod 2),
nasledujúca informácia mi bola podaná nepravdivo = zavadzajúco (bod 4),
posledná informácia z e-mailu mi bola podaná pravdivo (bod 5 – odpoveď č.2).
Z tohto teda vyplýva, že „telefonisti“ spoločnosti mi podali 2x nepravdivé zavadzajúce
Informácie, ktoré sú v rozpore zo zákonom o ochrane spotrebiteľa.
7. Na základe poslednej odpovede som nasadol do vozidla a šiel som teda OSOBNE vyzdvihnúť tovar na pobočku
do Žiliny. Zamestnanec mi vystavil riadny doklad o úhrade a šiel po tovar, ktorý som vyplatil v hotovosti
a následne prebral. Samozrejme som si odkontroloval nálepku na ochrannom balení a všetko súhlasilo
s údajmi s pokladničného dokladu.
Po príchode na firmu som disk odovzdal technikovi. O pár minút ma technik informuje, že HDD, ktorý som
prevzal nesúhlasí s HDD, ktorý som objednal.
Objednaný HDD --- WD 2.5“ Black Mobile 500GB 32MB cache --- označenie FW731o
Vybalený HDD --- WD 2.5“ Blue Mobile 1000GB 8MB cache --- označenie FW728m
Vyblokovaný správny HDD + správne značenie HDD + správne značenie na balení.
Nesprávny HDD v balení s rozdielnym značením na obale.
Takto som dnes tretíkrát previezol 60km smer Čadca - Žilina / Žilina – Čadca, teraz spolu 180km,
kde spotreba môjho firemného vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
8. Okamžite po zistení čo sa stalo som kontaktoval znova INFOLINKU (krátko pred 18:00 hod) a vysvetlil som,
čo sa zasa udialo --- že došlo k zámene HDD (kde netuším) a opýtal som sa, že ako sa to teraz bude riešiť.
Tento prípad som označil už ako KURIÓZNY.
Dozvedel som sa, že HDD mám zaniesť na pobočku do Žiliny, kde mi vystavia dobropis a podobne.
Dnes 13.04.2015 teda idem kvôli tejto záležitosti opäť trasu Čadca - Žilina / Žilina – Čadca
v celkovej dĺžke 60km, kde to bude už dokopy NEUVERITEĽNÝCH 240km,
kde spotreba môjho firemného vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
Tu sa už dostanem na hodnotu 96 litrov PHM a sumu 115,20€ !!!
*** Ak máte pochybnosti o spotrebe, dám k dispozícii firemné vozidlo na overenie spotreby,
kde osobne pred zástupcom ALZY natankujem 40 litrov PHM a garantujem, že po prejdení
vzdialenosti 100km (+-10%) PHM dôjdu a vozidlo „zdochne“.
Všetky hovory som uskutočnil z TČ: ... ... .. ..
Všetky hovory pokiaľ viem monitorujete / nahrávate, takže by nemal byť problém ich dohľadať.
9. Na pondelok som zo zákazníkom dohodnutý na ukončení servisných prác, ktoré si mňa
osobne objednal na základe garancie termínu ukončenia prác ku dňu 13.04.2015.
Bola spísaná riadna objednávka, ktorej súčasťou bol aj dodatok, v ktorom sa uvádza
výška zmluvnej pokuty za nedodržanie termínu opravy + percentuálne vyčíslenie
ušlého zisku za každý deň omeškania za škody, ktoré si bude zákazník nárokovať
priamo od mojej firmy a to v prípade ak mu takáto škoda vznikne za nemožnosť
využívať svoje PC zariadenie typu NOTEBOOK, kde je toto zariadenie nevyhnutnou
súčasťou jeho podnikania.
Vyzývam teda vašu spoločnosť aby prišla s adekvátnym riešením daného problému, ktorý vznikol vinou a pochybením
spoločnosti Alza.cz a.s., Jateční 33, 170 00 Praha 7, IČ: 27082440, DIČ: CZ27082440 a nie mojou vinou.
V opačnom prípade si budem nárokovať všetky mne spôsobené škody od vašej spoločnosti
a to v plnej výške ako som uviedol. Taktiež dávam do pozornosti, že v prípade dištancovania sa vašej spoločnosti
od daného problému sa budem domáhať náhrady škody súdnou cestou.
Rovnako budem nútený na vzniknutú situáciu upozorniť SOI (Slovenská obchodná inšpekcia), ktorá
celú záležitosť dôkladne prešetrí, ktorá vyvodí dôsledky a udelí aj konkrétne sankcie za porušenia.
Vyjadrenia typu „MRZÍ NÁS TO“ a podobne ani neskúšajte, rovnako vopred upozorňujem na skutočnosť,
že nesúhlasím ani zo žiadnym návrhom nejakej „SMIEŠNEJ ZĽAVY“ na ďalší nákup alebo
nejakej „JEDNORÁZOVEJ DOPRAVY ZDARMA“ ako sa už udialo v minulosti !!!
Taktiež ma nezaujíma vyjadrenie typu „POCHYBENIE JEDNOTLIVCA“, pretože za tohto jednotlivca
(jednotlivcov) je zodpovedná ALZA, ktorá ho zamestnala !!!
Otvorene povedané – vznikla mi škoda, ktorú zavinila vaša spoločnosť!!!
DNES ODPOVEĎ ---- "MRZÍ NÁS TO" a zložili telefón.
SKRINKA: Nanoxia Deep Silence 6 Rev. B (Dark Black) PSU: Corsair HX1200 DOSKA: ASUS ROG CROSSHAIR VIII FORMULA PROCESOR: AMD RYZEN 9 5950X (PBO) CHLADENIE: MO-RA3 PRO 9x120 PASTA: Thermal Grizzly Conductonaut Extreme CPU BLOK: EK-Quantum Velocity D-RGB - AMD Ryzen Edition KVAPALINA: Innovatek Protect IP RAM: G.SKILL 2x 64GB KIT DDR4 3600MHz CL18 Trident Z RGB Neo for Ryzen 3000 @ 3800MHz / 18-19-19-19-39 / 1.4V VGA: NVIDIA RTX A4000 (16 GB) HDD: SAMSUNG 990 PRO NVMe M.2 SSD 1 TB FAN: 9x Noctua NF-P12 redux-900
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Alza.sk
Nemas co jazdit hovadom so spotrebou 40l/100km a potom by si neplakal ....ked si vedel ze naklady na palivo ti nik neuhradi.
A este sa tuna tym 10x ohanas, no lol. Sa teda nemas cim chvalit.
Co sa alzy tyka, ano posrali to a pekne. No tiez si sa na to mohol vykaslat, dostal si 1TB disk namiesto 500GB. Ich problem, ze to pokaslali, bral by som to ako "trest" za ich neschonost ktorou ta predtym nastvali.
A tiez, clovek co to tam bol prevziat preco hned tebe nevolal, a preco si hned ty do alzy nevolal, ze co vymyslaju a nech to riesia ihned, nemas predza cas tam vybehavat XY kilometrov?
A este sa tuna tym 10x ohanas, no lol. Sa teda nemas cim chvalit.
Co sa alzy tyka, ano posrali to a pekne. No tiez si sa na to mohol vykaslat, dostal si 1TB disk namiesto 500GB. Ich problem, ze to pokaslali, bral by som to ako "trest" za ich neschonost ktorou ta predtym nastvali.
A tiez, clovek co to tam bol prevziat preco hned tebe nevolal, a preco si hned ty do alzy nevolal, ze co vymyslaju a nech to riesia ihned, nemas predza cas tam vybehavat XY kilometrov?
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Re: Alza.sk
Neplačem nad spotrebou 40l/100km, ide mi o princíp.
Zákazník si vyložene vyžiadal 2.5" WD Black 500GB SATA III 32MB Cache + 60 mesiacov záruka na BLACK verziu.
ALZA ale dodala 2.5" WD Blue 1000GB SATA II 8MB Chache + 24 mesiacov záruka na BLUE verziu.
(Balenie malo ale správne označenie WD BLACK, identické s označením na doklade)
Zákazník chcel identický HDD, čo tam mal. Riadne sa spísala objednávka s garantovaným termínom ukončeného plnenia
servisu k dnešnému dňu 13.04.2015. Pri nedodržaní má podľa dodatku k objednávke právo na zmluvnú pokutu +
náhradu ušlého zisku. Klient má náplň podnikania, ktorého je neoddeliteľnou súčasťou neustála práca s NTB,
keďže je na cestách.
Som zvedavý, ako sa ALZA k tejto záležitosti ešte vyjadrí.
Jednoducho pochybila ALZA 2x s informáciami u "telefonistov", ktorí podali nepravdivé údaje
a nakoniec ešte došlo v ZA pri balení tovaru k zámene nálepky s kódom tovaru, ktorá bola
na ochrannom obale tovaru.
Aj keby mi zástupca z ALZY zavolal, nič by sa nevyriešilo, pretože od 01.04.2015 je potrebné
mať u seba notárom overené splnomocnenie, aby si mohol tovar prebrať za konateľa firmy.
Na predajni teda dostal správnu informáciu. Pohnojili to "TELEFONISTI" ALZY.
BTW - náklady na dopravu sú zarátané v dĺžke 60km zákazníkovi. No teraz to bude mať zadara dopravu, servis, ... .
Samozrejme ak bude súhlasiť, ak nie zmluvná pokuta je 300€ + ušlý zisk ktorý mu vznikne od dnes 18:00 do odovzdania NTB vo funkčnom stave.
Zákazník si vyložene vyžiadal 2.5" WD Black 500GB SATA III 32MB Cache + 60 mesiacov záruka na BLACK verziu.
ALZA ale dodala 2.5" WD Blue 1000GB SATA II 8MB Chache + 24 mesiacov záruka na BLUE verziu.
(Balenie malo ale správne označenie WD BLACK, identické s označením na doklade)
Zákazník chcel identický HDD, čo tam mal. Riadne sa spísala objednávka s garantovaným termínom ukončeného plnenia
servisu k dnešnému dňu 13.04.2015. Pri nedodržaní má podľa dodatku k objednávke právo na zmluvnú pokutu +
náhradu ušlého zisku. Klient má náplň podnikania, ktorého je neoddeliteľnou súčasťou neustála práca s NTB,
keďže je na cestách.
Som zvedavý, ako sa ALZA k tejto záležitosti ešte vyjadrí.
Jednoducho pochybila ALZA 2x s informáciami u "telefonistov", ktorí podali nepravdivé údaje
a nakoniec ešte došlo v ZA pri balení tovaru k zámene nálepky s kódom tovaru, ktorá bola
na ochrannom obale tovaru.
Aj keby mi zástupca z ALZY zavolal, nič by sa nevyriešilo, pretože od 01.04.2015 je potrebné
mať u seba notárom overené splnomocnenie, aby si mohol tovar prebrať za konateľa firmy.
Na predajni teda dostal správnu informáciu. Pohnojili to "TELEFONISTI" ALZY.
BTW - náklady na dopravu sú zarátané v dĺžke 60km zákazníkovi. No teraz to bude mať zadara dopravu, servis, ... .
Samozrejme ak bude súhlasiť, ak nie zmluvná pokuta je 300€ + ušlý zisk ktorý mu vznikne od dnes 18:00 do odovzdania NTB vo funkčnom stave.
SKRINKA: Nanoxia Deep Silence 6 Rev. B (Dark Black) PSU: Corsair HX1200 DOSKA: ASUS ROG CROSSHAIR VIII FORMULA PROCESOR: AMD RYZEN 9 5950X (PBO) CHLADENIE: MO-RA3 PRO 9x120 PASTA: Thermal Grizzly Conductonaut Extreme CPU BLOK: EK-Quantum Velocity D-RGB - AMD Ryzen Edition KVAPALINA: Innovatek Protect IP RAM: G.SKILL 2x 64GB KIT DDR4 3600MHz CL18 Trident Z RGB Neo for Ryzen 3000 @ 3800MHz / 18-19-19-19-39 / 1.4V VGA: NVIDIA RTX A4000 (16 GB) HDD: SAMSUNG 990 PRO NVMe M.2 SSD 1 TB FAN: 9x Noctua NF-P12 redux-900
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Alza.sk
Pokial tam bol rozdiel v zaruke, tak to je jasne potom.
V ostatnom mas pravdu, kvoli alze mas problem. Na druhej strane, preco si na seba sijes bic v podobe nejakej nahrady usleho zisku a pokuty? Servisna zmluva?
V takom pripade by som ziadal nahradu od alzy samozrejme.
V ostatnom mas pravdu, kvoli alze mas problem. Na druhej strane, preco si na seba sijes bic v podobe nejakej nahrady usleho zisku a pokuty? Servisna zmluva?
V takom pripade by som ziadal nahradu od alzy samozrejme.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Alza.sk
a mna by zaujimalo aky mas jazdny rezim ked sa dostanes na 40 litrovu spotrebu. Lebo to nedokaze ani Hemi.
Viem ze je to trosicku mimo tejto temy, takze osobna skusenost : pokazeny SSD OCZ, vymena 31 dni, maximum co sa dalo. Pokazene tri tablety, take vselijake znacky neznacky, 30/31 dni vymena, vsetko co som tam kedy reklamoval som mal 31 dni v prdeli. Ze niektore tablety dvakrat alebo trikrat radsej ani nespominam, lebo to nie je chyba Alzy ale tovaru.
Za jeden tablet mi po stvrtej reklamacii vratili peniaze. Kolega reklamoval SSD Intel, 520tku, 128GB kapacita, prisiel ze "aha toto je pokazene", sfleku mu dali nove SSD podla jeho vyberu, rozdiel v cene doplatil.
Co ma osobne ale velmi mrzi je relativne vysoka cenova uroven tohoto obchodu. Ze o com ? Tak o tom, ze z Nemecka mi dojde tovar takmer vzdy s postovnym daleko lacnejsie ako z Alzy :
https://www.alza.sk/samsung-850-pro-256-gb-d2143140.htm
http://www.mindfactory.de/product_info. ... 68279.html
auch :
https://www.alza.sk/samsung-ssd850-pro- ... 143376.htm
http://www.mindfactory.de/product_info. ... 68280.html
Pomoc.
Ze buducu logicke (alebo logistiticke ?) centrum poza Senec je velmi chvalyhodne.
Viem ze je to trosicku mimo tejto temy, takze osobna skusenost : pokazeny SSD OCZ, vymena 31 dni, maximum co sa dalo. Pokazene tri tablety, take vselijake znacky neznacky, 30/31 dni vymena, vsetko co som tam kedy reklamoval som mal 31 dni v prdeli. Ze niektore tablety dvakrat alebo trikrat radsej ani nespominam, lebo to nie je chyba Alzy ale tovaru.
Za jeden tablet mi po stvrtej reklamacii vratili peniaze. Kolega reklamoval SSD Intel, 520tku, 128GB kapacita, prisiel ze "aha toto je pokazene", sfleku mu dali nove SSD podla jeho vyberu, rozdiel v cene doplatil.
Co ma osobne ale velmi mrzi je relativne vysoka cenova uroven tohoto obchodu. Ze o com ? Tak o tom, ze z Nemecka mi dojde tovar takmer vzdy s postovnym daleko lacnejsie ako z Alzy :
https://www.alza.sk/samsung-850-pro-256-gb-d2143140.htm
http://www.mindfactory.de/product_info. ... 68279.html
auch :
https://www.alza.sk/samsung-ssd850-pro- ... 143376.htm
http://www.mindfactory.de/product_info. ... 68280.html
Pomoc.
Ze buducu logicke (alebo logistiticke ?) centrum poza Senec je velmi chvalyhodne.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- DiwaSwina
- Používateľ
- Príspevky: 1187
- Dátum registrácie: Po 28. Júl, 2003, 08:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Alza.sk
Pocuj ja som tam uz davno nahodeny ako opravneny preberat veci na firmu bez dph, preukazujem sa OP, nieco sa zmenilo a uz to neplati? Potrebujem mat aj tu plnu moc??
Re: Alza.sk
shiro napísal:Pokial tam bol rozdiel v zaruke, tak to je jasne potom.
V ostatnom mas pravdu, kvoli alze mas problem. Na druhej strane, preco si na seba sijes bic v podobe nejakej nahrady usleho zisku a pokuty? Servisna zmluva?
V takom pripade by som ziadal nahradu od alzy samozrejme.
V tomto prípade sa jednalo o EXPRESNÚ SLUŽBU z mojej strany. Na zákazke sa začína pracovať ihneď
po prevzatí, bez čakania na poradie a podobne = pracuje sa uprednostnene.
Som jediný čo danú službu v okrese ponúka. Samozrejme že tento EXPRESNÝ SERVIS aj garantujem.
Servis je vždy vykonaný do 24 hodín a to bez rozdielu o aké práce ide.
Za tieto "EXPRESY" sa aj dobre platí.
SKRINKA: Nanoxia Deep Silence 6 Rev. B (Dark Black) PSU: Corsair HX1200 DOSKA: ASUS ROG CROSSHAIR VIII FORMULA PROCESOR: AMD RYZEN 9 5950X (PBO) CHLADENIE: MO-RA3 PRO 9x120 PASTA: Thermal Grizzly Conductonaut Extreme CPU BLOK: EK-Quantum Velocity D-RGB - AMD Ryzen Edition KVAPALINA: Innovatek Protect IP RAM: G.SKILL 2x 64GB KIT DDR4 3600MHz CL18 Trident Z RGB Neo for Ryzen 3000 @ 3800MHz / 18-19-19-19-39 / 1.4V VGA: NVIDIA RTX A4000 (16 GB) HDD: SAMSUNG 990 PRO NVMe M.2 SSD 1 TB FAN: 9x Noctua NF-P12 redux-900
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Re: Alza.sk
Trošku nechápem konanie tvojho "zástupcu". Dokáže používať mobilný telefón? Komunikácia so zamestnancom alzy by mu robila problém? Samozrejme, že dostal inštrukcie od šéfa, ale ....COBRA_111 napísal:1.
3. Dňa, t.j. 10.04.2015 tento môj zástupca navštívil pobočku v Žiline v čase 9:20-9:30 hod. za účelom prevzatia tovaru
v hotovosti. Po návšteve predajne a oboznámení obsluhy, že prišiel po tovar v mojom mene, ako môj zástupca,
mu tovar odmietli vydať s vyrozumením, že nieje konateľom firmy. Z pobočky odišiel.
Takto som dnes prvýkrát previezol 60km smer Čadca - Žilina / Žilina – Čadca, kde spotreba môjho firemného
vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
K téme: Mal som na RMA WD Blue a za 7 dní mi už posielali nový/repas (fyz. osoba)
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Re: Alza.sk
Matej.T napísal:Trošku nechápem konanie tvojho "zástupcu". Dokáže používať mobilný telefón? Komunikácia so zamestnancom alzy by mu robila problém? Samozrejme, že dostal inštrukcie od šéfa, ale ....COBRA_111 napísal:1.
3. Dňa, t.j. 10.04.2015 tento môj zástupca navštívil pobočku v Žiline v čase 9:20-9:30 hod. za účelom prevzatia tovaru
v hotovosti. Po návšteve predajne a oboznámení obsluhy, že prišiel po tovar v mojom mene, ako môj zástupca,
mu tovar odmietli vydať s vyrozumením, že nieje konateľom firmy. Z pobočky odišiel.
Takto som dnes prvýkrát previezol 60km smer Čadca - Žilina / Žilina – Čadca, kde spotreba môjho firemného
vozidla JEEP je 40l/100km – cena PHM, kde tankujem je 1,2€/liter.
K téme: Mal som na RMA WD Blue a za 7 dní mi už posielali nový/repas (fyz. osoba)
V tom čase som mal obchodné stretnutie s klientom priamo v teréne. Totižto robím aj iné činnosti
ako len PC a servis, hlavne stavebnú a projekčnú činnosť. Volať sa mi pokúšal, ale bol som mimo dosah
vykrývača - bez signálu.
SKRINKA: Nanoxia Deep Silence 6 Rev. B (Dark Black) PSU: Corsair HX1200 DOSKA: ASUS ROG CROSSHAIR VIII FORMULA PROCESOR: AMD RYZEN 9 5950X (PBO) CHLADENIE: MO-RA3 PRO 9x120 PASTA: Thermal Grizzly Conductonaut Extreme CPU BLOK: EK-Quantum Velocity D-RGB - AMD Ryzen Edition KVAPALINA: Innovatek Protect IP RAM: G.SKILL 2x 64GB KIT DDR4 3600MHz CL18 Trident Z RGB Neo for Ryzen 3000 @ 3800MHz / 18-19-19-19-39 / 1.4V VGA: NVIDIA RTX A4000 (16 GB) HDD: SAMSUNG 990 PRO NVMe M.2 SSD 1 TB FAN: 9x Noctua NF-P12 redux-900
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
neda mi ty este nemas satelitny telefon pri tej spotrebe 40l/100km?
za to aku mas spotrebu alza nemoze, a po dalsie, disk si trebalo skontrolovat pri prevzati, usetril by si planetu toho CO2
uz si viem predstavit, ako sa ujebavali v alze ti co to citali ohladom tej spotreby.
ktory zakon riesi, ze zakaznik pride pri troch navstevach o tolko litrov benzinu? bohuzial, mna ked obchod odrbe a musim sa tma vratit este mi v zivote nikto nevratil naklady na palivo, a nie vo vyske par sto eur.
to v cadci nieje jediny IT obchod?
to uz by som videl tie reklamacie...: ja byvam na UA hraniciach a do KE som letel vrtulnikom, alza mi dlhuje asi 19 000eur len za palivo a letiskove poplatky kvoli zle vydanemu tovaru.
za to aku mas spotrebu alza nemoze, a po dalsie, disk si trebalo skontrolovat pri prevzati, usetril by si planetu toho CO2
uz si viem predstavit, ako sa ujebavali v alze ti co to citali ohladom tej spotreby.
ktory zakon riesi, ze zakaznik pride pri troch navstevach o tolko litrov benzinu? bohuzial, mna ked obchod odrbe a musim sa tma vratit este mi v zivote nikto nevratil naklady na palivo, a nie vo vyske par sto eur.
to v cadci nieje jediny IT obchod?
to uz by som videl tie reklamacie...: ja byvam na UA hraniciach a do KE som letel vrtulnikom, alza mi dlhuje asi 19 000eur len za palivo a letiskove poplatky kvoli zle vydanemu tovaru.
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Alza.sk
felipe zas si nieco necital a rozkrikujes sa tu kvoli tej casti o ktorej to vobec nieje...
on obal podla textu skontroloval, na tom bolo spravne oznacenie, a ked z neho vytiahol disk, zrazu tam bol iny ako bolo vyznacene na obale
inak, fakt sa nieco zmenilo? lebo z alzy vo firme bravame bezne, ale nejaky mesiac cca som tam nebol, to teraz treba nejaky novy papier?
on obal podla textu skontroloval, na tom bolo spravne oznacenie, a ked z neho vytiahol disk, zrazu tam bol iny ako bolo vyznacene na obale
inak, fakt sa nieco zmenilo? lebo z alzy vo firme bravame bezne, ale nejaky mesiac cca som tam nebol, to teraz treba nejaky novy papier?
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
ALZA sa ozvala a zaslala stanovisko, že HDD mi okamžite vymení + preplatia PHM.
SKRINKA: Nanoxia Deep Silence 6 Rev. B (Dark Black) PSU: Corsair HX1200 DOSKA: ASUS ROG CROSSHAIR VIII FORMULA PROCESOR: AMD RYZEN 9 5950X (PBO) CHLADENIE: MO-RA3 PRO 9x120 PASTA: Thermal Grizzly Conductonaut Extreme CPU BLOK: EK-Quantum Velocity D-RGB - AMD Ryzen Edition KVAPALINA: Innovatek Protect IP RAM: G.SKILL 2x 64GB KIT DDR4 3600MHz CL18 Trident Z RGB Neo for Ryzen 3000 @ 3800MHz / 18-19-19-19-39 / 1.4V VGA: NVIDIA RTX A4000 (16 GB) HDD: SAMSUNG 990 PRO NVMe M.2 SSD 1 TB FAN: 9x Noctua NF-P12 redux-900