v 3DM 06 je okrem triangle setupu a vertex shader výkonu dôležitý FP-16 výkonXaltotun napísal:CO je zaujimave v 3dmarku 06 mam len o 200 bodov viac ako som mal s 3850, pritom 4850 zvlada 1680*1050 Stalker CS s full dynamic lightening, 3850 len so static
Gothic 3 total na max 80fps, 60 fps pri masovej bojovej scene, s 3850 to s AF4X obcas seklo (teraz AF 16X a min fps 45).. proste rozdiel vykonu obrovsky a v 3dmarku len 200 bodov
R600 a RV670 boli optimalizované pre FP-16, RV770 ale už nie, keďže sa v mnohých hrách nevyužíva
jeho architektúra bola optimalizovaná, aby ponúkala to, čo dnešné hry potrebujú, napr. zaberala podpora signle circle FP-16 @ TMUs v praxi len tranzistory, preto bola odstránená...
viac v článku:
http://www.pc.sk/modules.php?name=artic ... 1223492857" onclick="window.open(this.href);return false;