Bezdrotovy Carplay/AA je cesta. Osobne uz par rokov nepouzivam zabudovane navigacie, lebo casto maju neaktualne mapy, nemaju online pripojenie na aktualne obmedzenia a pod. Zabudovane navigacie povazujem za nieco podobne ako tlacidlove telefony v dnesnej dobe. Skor je hanba, ze vyrobcovia aut tak dlho ignorovali Carplay a AA. Nehovoriac o bezdrotovom pripojeni, ktore nie je zdaleka samorejmostou. Pritom znackove head unity mame na trhu niekolko rokov a funguju perfektne. Kto chce usetrit, tak aj cinske su uz na velmi pouzitelnej urovni. Takze preco by to nezvladli inzinieri v automobilkach ... ano, peniazky, biznis. Potom sa dinsaury cuduju ked pride cinan a naseka ludom extra featurky za zlomok ceny.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Radsej si hodim mobil random do priestoru a obcas pozriem na waze aj kde (mozu merat) ako zapnut navi v aute. Keby sa to dalo vyskrnut tak im ju vratim za tu cenu co to ponukaju. A aj ked niektora ma pripojenie na net, tak radary od uzivatelov tam nemas.
Taktiez mame virtualne kokpity ale waze si tam nevies dat, len mapu kde nic nie je. Tak radsej si uzivam budiky.
Co som mal pozicane Skodovky, tak tam mi za poslednych 4-5 rokov fungoval Carplay bez problemov. VW to iste, ale tak je to koncern takze pohoda... BMW je trapne, hlavne auta predavane cez oficial SK distribuciu nemali moznost aktivacie, jedine cez AT servisy. V Navare mam 2-din head unit od cinana a funguje prekvapivo dobre. Start je dlhsi - cca 15 sekund od otocenia klucika, ale beriem to tak, ze zatial si motor zavrci na volnobehu, natlaci si olej kde je treba a mozem vyrazit na cestu. Jedine co mi na tom chyba je bezdrotovy Carplay a automaticka zmena hlasitosti podla rychlosti auta. Inak v zasade nemam tej hracke co vytknut, hlavne to bol taky pokus a vyslo to fakt dobre.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
SKiLEX napísal: ↑Št 02. Nov, 2023, 21:50
Ja som uz rezignoval a proste dal do kazdeho auta magneticky drziak na mobil. Jedine funkcne riesenie ktore som nasiel.
nad magnetovym.rozmysl.sam ale nesere ten magnet dlhodobo neako.mobil? ze napr idem 5h alebo 8h v aute a mam na magnete mobil ci tie magneticke vlny neako neposeru mobil alebo jeho baterku
neposeru... len cim dlhsie tam mas ten mobil pričapený, tym bude tazsi - pretoze tie magneticke vlny sa nazbieraju vnutri. Chapes, cim ich je viac, tym tazsie.
To mas rovnaku vec ako s harddiskom v pocitaci : cim je tam viac udajov zapisanych, tym je tazsi. Ako hovoria v Rakusku : Ganz lógisch.
Ale vyhodu by som predsalen nasiel : ked uz bude ten mobil strasne zmagnetizovany po par mesiacoch pouzivania, mozes s nim odtlacit auto. Ked ti dojde palivo alebo tak, chapes - proste len vytiahnes z gati (mobil), prilozis k zadnej casti vozu a ten silny magnetizmus z tych nazbieranych magnetickych vln bude auto posuvat dopredu. Doporucuje sa nechat trosku pritiahnutu rucnu brzdu aby ti auto nezdrhlo ! A cim viac by si za nim utekal, tym by si vyzeral viac bars jak huj bo to auto by ti rychlejsie utekalo...
chapes, hej ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Ale vacsina built in navigacii ma traffic a obmedzenia. Ale nepouzil by som to pravidelne, carplay/aa je inde. Dokonca po tom novom aa update je imo aa lepsi jak cp
Celkom decentna vec, kupil som len v magneticke pliesky v alze, daju sa bud nalepit na telefon alebo len vlozit pod silikonovy obal. Ja to nemam nalepene, lebo cez to nefunguje bezdrotove nabijanie.