ericc64 napísal: ↑Pi 14. Okt, 2022, 07:39
Andrew007 napísal: ↑Št 13. Okt, 2022, 17:17
Presne a podla unikov uz teraz je jasne ze rdna3 neprinesie konkurencny vykon a predaj sa posuva na december ked logistika znacne meni tempo co sa tyka novych produktov. Sejmsit
Kde vidíš úniky výkonu rdna3 ? Daj nejaký link, lebo ja to sledujem všetko a zatiaľ som nikde nevidel nič o reálnom potenciálnom výkone AMD kariet.
Asi myslí ten drb na wccftech:
https://wccftech.com/amd-radeon-rx-7000 ... pus-rumor/
Ale tá stránka je generátor náhodných článkov, zverejnia každú blbosť, hlavne že majú článok.
Za mňa sklamanie, čakal som viac. Žiadny gamechanger, v podstate sme stále rádovo na úrovni interpolácie v TV čo sa týka plusov a mínusov. Keby aspoň GUI generovali nezávisle aby sa vyhli aspoň chybám v ňom podobne ako to robí DLSS1/2 či FSR1/2, takto to mohli aspoň dať priamo do ovládačov a povoliť nezávisle od hry. Hej, je mi jasné že pri priamej integrácii v hre tam sú navyše temporálne údaje, ale zdá sa že ak ich aj používajú tak moc nepomáhajú, a keď to je už integrované v hre mali aj to GUI poriešiť a myslím že aj tie zmeny scén by sa dali nejak ošetriť keby sa chcelo (napr. aj obyčajný fade by lepšie vyzeral ako guláš pixelov). Príde mi to ako nedomyslené, šité horúcou ihlou len aby mali niečo iné, nové, čo AMD zatiaľ nemá a môžu si k tomu napísať veľké čísla do marketingových materiálov. Zase nechápte ma zle, aspoň to nie je úplná katastrofa ako DLSS1, ale majú čo robiť, z môjho pohľadu je to viac prototyp/demo ako hotový produkt a "sale point" aj keď ho tak prezentujú.