Všeobecná diskusia II
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
jedna modra beha aj na zapade a mali by byt dve a jedna cervena este..inak je to RSQ3
Re: Všeobecná diskusia II
jedna modra je na vychode s MI znackami. neviem ci druha, alebo ta co bola v ba s prehodenymi znackami
ITX >>> ATX
Re: Všeobecná diskusia II
My tu mame nejaku q3 na MI spz. VT octaviu, BT sup, vcera SC C-wagon, strieborne bawo kombi, cervene bawo…
Sak kludne nech ma namera +6, +13 alebo kolko chce. Zaplatim mu to v drobakoch ked mu to za to stoji. Policajny stat. Za 5-10km jazdu stretnem 2 radary.
Sak kludne nech ma namera +6, +13 alebo kolko chce. Zaplatim mu to v drobakoch ked mu to za to stoji. Policajny stat. Za 5-10km jazdu stretnem 2 radary.
.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
este legendarny cerveny okreskovy passat
Re: Všeobecná diskusia II
Uplne im drbe, celu dialnicnu kobru tu nasackovali
QRS3, modre Cecko, strieborne bawo combi(tusim dvojka?) a k tomu strieborny superB...
nova modra octa s VT/TT znackami, cerveny passat VR6 a sivy leon som ale od zaciatku tyzdna v KE nevidel, vyzera ze ich vymenili za premiovu trojku z vrchu(asi?)
Re: Všeobecná diskusia II
Na trase KE-BA-KE 13 radarov. Ides cez nemecko pohodovych 190, zrazu dodavka, plne brzdy, 130, a pokracujeme dalej. Safety first.
.
Re: Všeobecná diskusia II
chce to antiradar, aspon nejake genevo na ramery... takto sa uz neda jazdit
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4775
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Cierny golf kombi ked vidim v spataku, tak mam mdloby Vraj to su inak nejake auta zhabane statom od dphckarov. Ale s max speed 250km/h slabota na vybavu poniektorych miestnych
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia II
Hej, golf kombi ked vidim v spataku mam chut pribrzdit. Pozries do zrkadla a vidis celne okno.
.
Re: Všeobecná diskusia II
Hej, meter za naraznikom zeby ta vyprovokoval nad 71 a mohol buchnut 3cifernu pokutu
Potom na nich nepozeraj jak na kus hovna na podrazke
Potom na nich nepozeraj jak na kus hovna na podrazke
Re: Všeobecná diskusia II
tak sa netreba nechať vyprovokovať keď sa na mňa niekto lepí, tak nech sa lepí ... nevšímam si ho. Zvykol som si nastaviť prostredný späťák trochu vyššie, aby som nevidel svetlá auta za mnou.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
to stazovanie sa na pokuty za rychlost nejak nepochopim. Isiel si rychlejsie ako si mal, isiel, tak nes nasledky.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
Nenavidim ked sa na mna niekto brutalne lepi
Mam rad poriadny prehľad okolo auta, jazdim defenzivne, vzdy pri brzdeni davam pozor ci stiha brzdit aj ten za mnou, rad niekoho pustim ked vidim ze ide rychlejsie ako ja atd...
A takto mi narusa moj osobny priestor, viem ze ked budem musiet z nejakého dovodu skocit na plnu brzdu, tak on to neubrzdi, a pri takomto rozostupe to neviem ovplyvnit, neviem co od takeho vodica cakat...
Proste take auto chcem co najrychlejsie striast... Nastastie som ich zatial vzdy prekukol
debatu o zmysluplnosti MPR na niektorých miestach a o tom ze pri merani ide o vsetko len nie o bezpečnosť tento krat vynechavam, nemam na nu naladu
Mam rad poriadny prehľad okolo auta, jazdim defenzivne, vzdy pri brzdeni davam pozor ci stiha brzdit aj ten za mnou, rad niekoho pustim ked vidim ze ide rychlejsie ako ja atd...
A takto mi narusa moj osobny priestor, viem ze ked budem musiet z nejakého dovodu skocit na plnu brzdu, tak on to neubrzdi, a pri takomto rozostupe to neviem ovplyvnit, neviem co od takeho vodica cakat...
Proste take auto chcem co najrychlejsie striast... Nastastie som ich zatial vzdy prekukol
debatu o zmysluplnosti MPR na niektorých miestach a o tom ze pri merani ide o vsetko len nie o bezpečnosť tento krat vynechavam, nemam na nu naladu
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4775
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Nezacinaj s touto temou zasa prosim. MPR. prekrocis minimalne pri predbiehani..ak teda nemas spravenu lobotomiu alebo bicykel. Niekedy je ziaduce prekrocit mpr. v prospech plynulosti a hlavne bezpecnosti cestnej premavky. Pokutovany ale za to budes.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia II
Klasické výhovorky čo počúvam všade a potom tých istých počúvam ako sa sťažujú že ich chytili policajti 70-80 v meste alebo 130 na okreske (a nebolo to počas predbiehania) a či nemajú nič lepšie na práci ako ich merať, ale tak keď si to potrebuješ hovoriť aby si sa cítil lepšie... Keby si aspoň na rovinu povedal ako chlap že jednoducho chceš ísť rýchlejšie a si ochotný znášať následky
Skilex tiež neznášam keď sa na mňa lepia, mám z toho blbý pocit lebo už dvakrát sme boli nabúraní zozadu keď sme si auto za nami nevšímali (raz mňa raz manželku), pritom nešlo o žiadne výnimočné situácie - oba razy sme brzdili lebo pred nami bola stojaca kolóna. To už chce fakt spiaceho šoféra aby toto nevidel a nepredvídal, ale tak aspoň pekne vidno akí šoféri reálne jazdia. Nechcem byť zlý ale oba prípady boli mladé baby
Ak vidím že ma nepredbehne ani ja sa od neho nemôžem odlepiť, tak občas odrazu krátko pribrzdím. Len treba veľmi rozmýšľať a mať dobrý odhad aby do mňa nenabúral, žiadne "testovanie bŕzd" na nulu ako robia retardi kamionistom, len krátko na pol sekundy aby zasvietili brzdy a všimol si že odrazu som omnoho bližšie, aby som ho/ju vyľakal. Ak je na bezpečné pribrzdenie moc blízko dobré je na chvíľu zrýchliť aby sa človek odlepil a až potom pribrzdiť. Väčšinou to funguje a potom si už drží väčší odstup.
Čo sa MPR týka občas vyzerajú byť nelogické, to však neznamená že žiadnu logiku nemajú, ale na to som tiež prišiel až neskôr dlhodobým sledovaním zmien na úsekoch. Také srandy ako križovatka hlavnej s vedľajšou s vážnou nehodou (ťažké ublíženie na zdraví, smrť...) každý polrok-rok-dva, po nahodení 70 ktorá tam každému vadí sa to už nestáva apod. Vieš, ono tebe osobne môže byť jedno či máš šancu na vážnu haváriu 1:100 000 alebo 1:1 000 000, ale štatisticky to je hneď jedna ročne vs jedna za 10 rokov. Na jednej jedinej križovatke, nie celom úseku. Alebo nezmyselná 50 na moste kde sa donedávna veselo chodilo 90 a z vrchu vyzerá v pohode, akurát keď sa pozrieš zospodu tak rozmýšľaš či nedrží pokope už len zo zotrvačnosti
Samozrejme nevravím že nie sú aj nezmyselné, moje obľúbené sú dočasné cestárov ktorí tam už dávno nie sú, ideálne keď zabudnú dať ich ukončenie...
Skilex tiež neznášam keď sa na mňa lepia, mám z toho blbý pocit lebo už dvakrát sme boli nabúraní zozadu keď sme si auto za nami nevšímali (raz mňa raz manželku), pritom nešlo o žiadne výnimočné situácie - oba razy sme brzdili lebo pred nami bola stojaca kolóna. To už chce fakt spiaceho šoféra aby toto nevidel a nepredvídal, ale tak aspoň pekne vidno akí šoféri reálne jazdia. Nechcem byť zlý ale oba prípady boli mladé baby
Ak vidím že ma nepredbehne ani ja sa od neho nemôžem odlepiť, tak občas odrazu krátko pribrzdím. Len treba veľmi rozmýšľať a mať dobrý odhad aby do mňa nenabúral, žiadne "testovanie bŕzd" na nulu ako robia retardi kamionistom, len krátko na pol sekundy aby zasvietili brzdy a všimol si že odrazu som omnoho bližšie, aby som ho/ju vyľakal. Ak je na bezpečné pribrzdenie moc blízko dobré je na chvíľu zrýchliť aby sa človek odlepil a až potom pribrzdiť. Väčšinou to funguje a potom si už drží väčší odstup.
Čo sa MPR týka občas vyzerajú byť nelogické, to však neznamená že žiadnu logiku nemajú, ale na to som tiež prišiel až neskôr dlhodobým sledovaním zmien na úsekoch. Také srandy ako križovatka hlavnej s vedľajšou s vážnou nehodou (ťažké ublíženie na zdraví, smrť...) každý polrok-rok-dva, po nahodení 70 ktorá tam každému vadí sa to už nestáva apod. Vieš, ono tebe osobne môže byť jedno či máš šancu na vážnu haváriu 1:100 000 alebo 1:1 000 000, ale štatisticky to je hneď jedna ročne vs jedna za 10 rokov. Na jednej jedinej križovatke, nie celom úseku. Alebo nezmyselná 50 na moste kde sa donedávna veselo chodilo 90 a z vrchu vyzerá v pohode, akurát keď sa pozrieš zospodu tak rozmýšľaš či nedrží pokope už len zo zotrvačnosti
Samozrejme nevravím že nie sú aj nezmyselné, moje obľúbené sú dočasné cestárov ktorí tam už dávno nie sú, ideálne keď zabudnú dať ich ukončenie...
Spoiler: ukázať