Všeobecná diskusia II
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
ze si ma priemerny slovak kupit ameriku, ze ameriky su vzdy spolahlive a ze nic ine ako northstar si vycital z toho vyplodu ?
nezostava nic ine len silno pogratulovat + snad zazelat pevne zdravie a pravidelnu stolicu.
a pre tych uzasnych ktori vedia pouzivat google v roku 2024 : voyagery vobec nie su len americke vozidielka. Napriklad aj ta ktoru linkoval zrovna dnes zrovna spomenuty Stevo, zrovna aj ta NIE JE americka. Takze prelozene do slovenciny, aby sa nejaky dalsi vedec nemusel pytat o com je tento vyplod : predchadzajuci vyplod VOBEC NEBOL O AMERICKYCH AUTACH.
Blby pocit, co ?
nezostava nic ine len silno pogratulovat + snad zazelat pevne zdravie a pravidelnu stolicu.
a pre tych uzasnych ktori vedia pouzivat google v roku 2024 : voyagery vobec nie su len americke vozidielka. Napriklad aj ta ktoru linkoval zrovna dnes zrovna spomenuty Stevo, zrovna aj ta NIE JE americka. Takze prelozene do slovenciny, aby sa nejaky dalsi vedec nemusel pytat o com je tento vyplod : predchadzajuci vyplod VOBEC NEBOL O AMERICKYCH AUTACH.
Blby pocit, co ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Tak o com bol ten splasok ze nema ako bezny clovek vediet ci motor bude spolahlivy alebo nie? Pytam sa ako priemerny masochista citajuci tvoje A4ky, ameriku som dedukoval len tak, automaticky.
#fetacinechdrziaticho
#nafetkynereagujem
#nafetkynereagujem
Re: Všeobecná diskusia II
Poznam vela ludi ktori kupuju auto vpodstate naslepo. Vacsinou to dopadne zle uplne nezavisle na tom ci kupuju TSI alebo nie. Auto je proste komplikovana a draha vec na to aby to kupoval uplne neznaly clovek. Davnejsie jeden dovliekol Alhambru 2.0TDI PD s DPF lebo ved TDI su dobre a spolahlive ¯\_(ツ)_/¯. Ked kupoval auto nabuduce tak mi uz posielal do mailu inzeraty ci nepozriem ktore rovno vylucit
Ludia odmietaju citat a vediet viac. A vlastne vacsina z nich ani citat nevie, minimalne nie s porozumenim, kriticky... Potom slovensko vyzera tak ako vyzera. Neviem co viac k tomu dodat.
________
Bolo by spravnejsie mat motory ktore proste funguju napriec celou ponukou, ale tak to proste nie je. Ani v europe, ani v amerike, ani v japonsku. Nebolo to tak ani 25r dozadu ked emisne normy vpodstate neexistovali.
________
To ze sa nejake chyby ukazu az po 2-3rokoch sa samozrejme stat moze. Ani 1.5TSI som nemal odvahu objednat skor ako teraz po nejakych 5tich rokoch od jeho vydania. A vseobecne by som napr. vobec nekupoval auto ktore bolo vydane v poslednych 1-2rokoch.
________
Vytahy u nas v bytovke celkom poznam, vacsinou som pri tom ked sa servisuju... Dnes som v nich bol povysavat drazky v ktorych chodia dvere... Ked sa drazky zanesu tak to zasekne dvere, vytah sa da do chyboveho rezimu, prvy clovek ktory ide okolo zavola poruchovu sluzbu a ta vyuctuje 150€ za to ze pride, KOPNE do dveri a vypne/zapne vytah... Ze ti v tom nieco chyba? Ano, drazky nepovysavaju takze za tyzden sa dvere zaseknu zas. Ked som sa servisaka pytal ci za tie peniaze nemoze mat maly baterkovy vysavac a vycistit to tak vraj nema cas. Tak som jeden pekny vysavac od makity vybral a spravca bytovky to preplatil.
Ale hej, spravne riesenie bolo asi principialne to VOBEC NERIESIT a necinne sa pozerat na toho blbecka co kope do dveri aby ich "opravil"
_________
P.s. Nepovedal by som ze firma bohovsky prosperuje(vzdy by mohla prosperovat viac), a uz vobec nie je moja. Ja som sa do nej len spravne narodil a nasledne robil(robim) co so som vedel. Revizie su len okrajova cinnost. Tak ci tak nemaly podiel ma zrejme to ze riesime veci ktore ostatni VOBEC NERIESIA.
Ludia odmietaju citat a vediet viac. A vlastne vacsina z nich ani citat nevie, minimalne nie s porozumenim, kriticky... Potom slovensko vyzera tak ako vyzera. Neviem co viac k tomu dodat.
________
Bolo by spravnejsie mat motory ktore proste funguju napriec celou ponukou, ale tak to proste nie je. Ani v europe, ani v amerike, ani v japonsku. Nebolo to tak ani 25r dozadu ked emisne normy vpodstate neexistovali.
________
To ze sa nejake chyby ukazu az po 2-3rokoch sa samozrejme stat moze. Ani 1.5TSI som nemal odvahu objednat skor ako teraz po nejakych 5tich rokoch od jeho vydania. A vseobecne by som napr. vobec nekupoval auto ktore bolo vydane v poslednych 1-2rokoch.
________
Vytahy u nas v bytovke celkom poznam, vacsinou som pri tom ked sa servisuju... Dnes som v nich bol povysavat drazky v ktorych chodia dvere... Ked sa drazky zanesu tak to zasekne dvere, vytah sa da do chyboveho rezimu, prvy clovek ktory ide okolo zavola poruchovu sluzbu a ta vyuctuje 150€ za to ze pride, KOPNE do dveri a vypne/zapne vytah... Ze ti v tom nieco chyba? Ano, drazky nepovysavaju takze za tyzden sa dvere zaseknu zas. Ked som sa servisaka pytal ci za tie peniaze nemoze mat maly baterkovy vysavac a vycistit to tak vraj nema cas. Tak som jeden pekny vysavac od makity vybral a spravca bytovky to preplatil.
Ale hej, spravne riesenie bolo asi principialne to VOBEC NERIESIT a necinne sa pozerat na toho blbecka co kope do dveri aby ich "opravil"
_________
P.s. Nepovedal by som ze firma bohovsky prosperuje(vzdy by mohla prosperovat viac), a uz vobec nie je moja. Ja som sa do nej len spravne narodil a nasledne robil(robim) co so som vedel. Revizie su len okrajova cinnost. Tak ci tak nemaly podiel ma zrejme to ze riesime veci ktore ostatni VOBEC NERIESIA.
Naposledy upravil/-a SKiLEX v Ne 17. Mar, 2024, 23:46, upravené celkom 1 krát.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Ludia odmietaju citat a vediet viac. A vlastne vacsina z nich ani citat nevie, minimalne nie s porozumenim, kriticky... Potom slovensko vyzera tak
>> ako vyzera. Neviem co viac k tomu dodat.
v tomto sa zhodneme. Auto je sialene komplikovana vec, teta uctovnicka nema sancu rozsifrovat aj keby chcela citat na co samozrejme nema cas. Proste si masinu kupi, ved je nova, ved je v zaruke atd.
A v principe ma aj pravdu : ked stroj zaruku neprezije, tak musia riesit (a nachadzat nove vyhovorky preco to nemaju riesit). Ked stroj zaruku prezije, teta pouziva dalej lebo nechce zbytocne vyhadzovat dukaty za dalsie nove auto ktore v principe nepotrebuje lebo 4rocna XYZ [kazdy si dosadi co len uzna za vhodne] jazdi uplne v pohode a potom sa jej to rozsype alebo nerozsype. Viac moznosti nez tieto dve nie su.
Nic to ale nemeni na tom, ze studovanych ludi ktori kupuju nove auta ubuda, ubuda a bude ubudat viac. Ked ich nieco zaujima tak velkost displejicka a pripojenie na internet, ale nie pocet valcov v motore, konstrukcia, celkovy design (nie krasy ale techniky) a podobne kraviny.
Na to ludia jednoducho nemaju vedomosti a schopnosti, aj keby mali cas a snahu.
>> ako vyzera. Neviem co viac k tomu dodat.
v tomto sa zhodneme. Auto je sialene komplikovana vec, teta uctovnicka nema sancu rozsifrovat aj keby chcela citat na co samozrejme nema cas. Proste si masinu kupi, ved je nova, ved je v zaruke atd.
A v principe ma aj pravdu : ked stroj zaruku neprezije, tak musia riesit (a nachadzat nove vyhovorky preco to nemaju riesit). Ked stroj zaruku prezije, teta pouziva dalej lebo nechce zbytocne vyhadzovat dukaty za dalsie nove auto ktore v principe nepotrebuje lebo 4rocna XYZ [kazdy si dosadi co len uzna za vhodne] jazdi uplne v pohode a potom sa jej to rozsype alebo nerozsype. Viac moznosti nez tieto dve nie su.
Nic to ale nemeni na tom, ze studovanych ludi ktori kupuju nove auta ubuda, ubuda a bude ubudat viac. Ked ich nieco zaujima tak velkost displejicka a pripojenie na internet, ale nie pocet valcov v motore, konstrukcia, celkovy design (nie krasy ale techniky) a podobne kraviny.
Na to ludia jednoducho nemaju vedomosti a schopnosti, aj keby mali cas a snahu.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Vyzera ze v tomto sa snad aj zhodujeme, vsetko co som tym chcel povedat ze tie straslive hejty na male oturbene motory su z velkej casti neopravnene. Opatrny pri vybere treba byt vzdy.
S tym ako ako ludia vnimaju auto mas tiez pravdu.
Najhorsie je ze automobilky s tym coraz viac rataju :/ Trebars rataju s tym ze vodic ani len nedokaze brzdit a tak mas v kazdom novom aute brzdoveho asistenta
Minule som tak siel po sidliskovej ceste asi 45-50 a z prava sa mi odrazu vystrcilo auto cuvajuce z parkoviska... Najspravnejsi postup na svete je zacat brzdit na hranici smyku(resp. Mierne za nou) ale bez toho aby si aktivoval ABS a tesne pred prekazkou uplne odbrzdit a spravit vyhybaci manever
Realita: auto si podla rychlosti stlacenia brzdoveho pedalu vyhodnotilo ze ide o krizove brzdenie, spustilo brzdoveho asistenta a drzalo plnu brzdu ako hluchy dvere. Citil som sa ako taky pasazier. Chcem odbrzdit a zabacat ale auto miesto toho brzdi a ide rovno. Cele to trvalo asi sekundu pocas ktorej som uz stihol brzdu davno pustit a drzat plyn na podlahe... Ak by som siel o 5kmh rychlejsie tak proste za cvakania ABS zburam obrubnik.
Komu sa sekunda nezda vela, tak pocas nej auto iduce 30tkou spravi dobrych 8m. Myslim ze je celkom rozdiel odbocit tesne pred obrubnikom alebo 8m za nim.
P.s. Nie, ani auto s ABS nedokaze pocas plneho brzdenia zabacat. Pneumatika dokaze vzdy preniest len 100% sily a ak 70-100% vyuziva na brzdenie, na zabacanie ostava prd.
S tym ako ako ludia vnimaju auto mas tiez pravdu.
Najhorsie je ze automobilky s tym coraz viac rataju :/ Trebars rataju s tym ze vodic ani len nedokaze brzdit a tak mas v kazdom novom aute brzdoveho asistenta
Minule som tak siel po sidliskovej ceste asi 45-50 a z prava sa mi odrazu vystrcilo auto cuvajuce z parkoviska... Najspravnejsi postup na svete je zacat brzdit na hranici smyku(resp. Mierne za nou) ale bez toho aby si aktivoval ABS a tesne pred prekazkou uplne odbrzdit a spravit vyhybaci manever
Realita: auto si podla rychlosti stlacenia brzdoveho pedalu vyhodnotilo ze ide o krizove brzdenie, spustilo brzdoveho asistenta a drzalo plnu brzdu ako hluchy dvere. Citil som sa ako taky pasazier. Chcem odbrzdit a zabacat ale auto miesto toho brzdi a ide rovno. Cele to trvalo asi sekundu pocas ktorej som uz stihol brzdu davno pustit a drzat plyn na podlahe... Ak by som siel o 5kmh rychlejsie tak proste za cvakania ABS zburam obrubnik.
Komu sa sekunda nezda vela, tak pocas nej auto iduce 30tkou spravi dobrych 8m. Myslim ze je celkom rozdiel odbocit tesne pred obrubnikom alebo 8m za nim.
P.s. Nie, ani auto s ABS nedokaze pocas plneho brzdenia zabacat. Pneumatika dokaze vzdy preniest len 100% sily a ak 70-100% vyuziva na brzdenie, na zabacanie ostava prd.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7037
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
ale uz davaju senzory na cuvanie
milujem ked sa mi pohne trava jak zafuka vietor a karoq hodi plnu brzdu pri cuvani pipa secko a soky stresy zena dcera ze ta co
milujem ked sa mi pohne trava jak zafuka vietor a karoq hodi plnu brzdu pri cuvani pipa secko a soky stresy zena dcera ze ta co
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12521
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
ano treba si to rubat po sidliskach a parkoviskach 50tkou. Moze vybehnut dieta z poza auta, niekto moze cuvat z parkoviska a ma mrtvy uhol pokial nevycuvas s polkou auta...
Ja cuvam z parkoviska pomaly, aby kazdy kto ma zbada, bolo mu jasne ze cuvam, mal cas si pribrzdit, alebo zatrubit ... pretoze mam obmedzenu viditelnost smerom do zadu
Ja cuvam z parkoviska pomaly, aby kazdy kto ma zbada, bolo mu jasne ze cuvam, mal cas si pribrzdit, alebo zatrubit ... pretoze mam obmedzenu viditelnost smerom do zadu
NB: Asus ROG Strix G16
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8712
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia II
Cuvat pomaly spomedzi aut je spravne uz samo o sebe, lebo nevidis do stran, ci daco po ceste nejde.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Re: Všeobecná diskusia II
Cuval pomaly, realne sa pohol mozno o 30cm a zastal. Spravil vsetko tip top. Ja som ale nemal odkial vediet ci nevycuva dalej, preto som skocil na brzdu... Autu z toho preplo a na suchom asfalte z toho na par metrov spravilo nesoferovatelne sanky proti voli vodica.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
podla mna potrebujeme asistenta, ktory by brzdovemu asistentovi poradil, ze uz nema asistentovať.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3453
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia II
To ano tym suhlasim aj ja
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12521
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
asistent potrebuje asistenta, aby poradil asistentovi, kedy ma asistovat a kedy nie kokos o par rokov to tu urcite mame
NB: Asus ROG Strix G16
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8712
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia II
A kym sa dohodnu ci brzdit, tak uz bude davno po buracke
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Re: Všeobecná diskusia II
otázka k tlaku pneu
Už mám nahodené letné a teraz pri 8st mi ukazuje tlak vpredu 2.3, vzadu 2.4
Po prejdení pár km je tlak vpredu 2.4, vzadu 2.6
Toto je aj tlakco potrebujem...Otázne či to je ok alebo 2.4, 2.6 by malo ukazovat pred pohnutím. Tým padol po pár km to stupne min na 2.5-2.6 a vzadu 2.7-2.8
Už mám nahodené letné a teraz pri 8st mi ukazuje tlak vpredu 2.3, vzadu 2.4
Po prejdení pár km je tlak vpredu 2.4, vzadu 2.6
Toto je aj tlakco potrebujem...Otázne či to je ok alebo 2.4, 2.6 by malo ukazovat pred pohnutím. Tým padol po pár km to stupne min na 2.5-2.6 a vzadu 2.7-2.8
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
Kratka odpoved: Tlak ktory je uvadzany na stitku od vyrobcu je tlak za studena. Ak na stitku pise 2,4 a mas 2,4 pred pohnutim a 2,6pocas jazdy tak je vsetko tak ako ma byt
Dlha odpoved: Tlak na stitku je aj tak len akysi startovaci bod ktory si doladis podla teploty vonku, podla pneu ktore mas obute, podla nakladu, stylu jazdy, podla nalady...
Dlha odpoved: Tlak na stitku je aj tak len akysi startovaci bod ktory si doladis podla teploty vonku, podla pneu ktore mas obute, podla nakladu, stylu jazdy, podla nalady...