hmm.. a skutocne kilometre sa nedaju v tom bmw servise cez riadiacu jednotku ceknut? Lebo za cca 15 tisic je to asi jedina pätka, o ktorej sa vôbec da uvazovat, ostatne boli take, ze rocnik 2004, najazedene 200 000 a majitel minimalne treti, cize ked by kazda spravil po stovke, tak auto ma prinajlepsom tych 300 000...ale su aj taky typci, co stocia z pol miliona, znamy kupoval sedmicku pred rokom a nieco a typec, ze auto ma najazdene 200 000, tak on vravi, ze ok, ale ze sa chce previest, ceknut ho podrobne atd. a nakoniec mu nedalo, tak s nim zasiel aj do bmw servisu a tam mu povedali, ze auticko ma nabehane cez pol mega a minimalne raz burane, resp. tak viac tuknuta prava strana predku... ono toto je najviac na pecko, ze na nove bmw nieje, ani by som nedal milion a pol za nejaku trojku v lepsiej vybave a ked jazdene, tak väcsina je odrb ako svina
to qq6600: no praveze som mal toho znameho co som uz pisal, ten mal v tom case svoje 530d cize obcas som si aj ja zasoferoval a bolo to uplne vpohode, paradny tah od spodu az uplne hore, sice tamto bol automat, cize to bolo konstatne zrychlovanie z 0-200 ani neviem ako to vyletelo, tak som si vravel, ze tento stvorvalec, sice nebude taka raketa, ale tak na vlastnu reprezentaciu a par krat rocne na druhu stranu slovenska, vedsinou po meste a kratke trasy medzi mesto by to mohlo vpohode stact a hlavne spotreba by bola vyzrazne nizsia ako ta 530d...no a ako som pisal, teraz mam 60konovu vec, s ktorou som uplne spokojny az na ten vykon, cize keby som dostal takych 180koni, tak (aj napriek vyssej vahe auta) by to bola supa a krutak to tiez nema zly 340nm oproti nejakym 90nm co ma moje terajsie auto