Caute, chcem kupit mechanicku klavesnicu ale neviem s akymi spinacmi, nikdy som mechaniku nemal
ktore spinace su zlaty stred medzi hranim a pisanim? zapacila sa mi tato https://www.alza.sk/func-kb-460-d227380 ... d=18853599
ma ale MX Blue, niekde som cital ze su to vraj spinace cisto na pisanie a na hranie niesu moc vhodne, o inych spinacoch som sa nedocital ake su ich vyhody, nevyhody, urcenie...
viete poradit?
Ake spinace Cherry MX
-
- Používateľ
- Dátum registrácie: Ut 11. Aug, 2009, 22:29
Re: Ake spinace Cherry MX
Ja mám MX-Blue. Fantastické na písanie (klikanie, hlučné) Hrávam aj hry a je to v pohode. (nie som profík). Na písanie a hry sa odporúčajú MX-Brown. Najlepšie na hry sú MX-Red. (na písanie sa veľmi nehodia). Func KB-460 je fajn. Kašli na to, že má MX-Blue spínače. Neber ju jedine v tom prípade ak ti vadí hluk. (ja mám to klikanie rád).
https://mechanicalkeyboards.com/mechanical_switches.php
tu máš porovnanie - 10sekund na googli
najlepšie na obidve činnosti sú brown
tu máš porovnanie - 10sekund na googli
najlepšie na obidve činnosti sú brown
Spoiler: ukázať
Func KB-460 sa vyraba so spinacmi red, brown a blue ale neviem preco unas predajcovia predavaju iba verziu s mx blue
nikdy som mechaniku nemal a preto neviem ake hlucne su klavesy, ci by mi hluk pri mx blue vadil alebo nie, u kazdeho to moze byt individualne, niekomu moze vadit hluk mx blue, inemu nie, pozistujem si ci je moznost si niekde v mojom okoli nejake mechanicke klavesnice vyskusat, ak ma clovek moznost nieco vyskusat, hned je rozhodovanie jednoduchsie...
nikdy som mechaniku nemal a preto neviem ake hlucne su klavesy, ci by mi hluk pri mx blue vadil alebo nie, u kazdeho to moze byt individualne, niekomu moze vadit hluk mx blue, inemu nie, pozistujem si ci je moznost si niekde v mojom okoli nejake mechanicke klavesnice vyskusat, ak ma clovek moznost nieco vyskusat, hned je rozhodovanie jednoduchsie...
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00