Golf VII GTD A/T

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Mumaq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3081
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa Mumaq »

Nemate niekto nejake realne skusenosti so spolahlivostou tychto aut?
Mam zalusk na nejaky a neskutocne sa mi pacia. Ide mi vsak aj o dalsie naklady, kedze tieto auta sa predavaju s najazdom okolo 200k KM.
Je nejaky velky dovod, preco sa ludia zbavuju auto po 4 rokoch, alebo je to len tym, ze auto odpisali a hladaju dalej?
Do aut sa absolutne nevyznam a ich problematika ma doteraz nezaujimala, kedze mam firemny passat 6tku a sukromny 22 rocny peugeot, no uz je nacase sa pohnut dalej a spravit si aj radost, aj funkcnost samozrejme.
Dakujem za rady.
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
Ivko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1921
Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa Ivko »

GTD a radosť mi nejde nejak dokopy. Možno tak radosť z vlastnictva, ale radosť z jazdy ani moc nie
Podla mna zbytočne predražené ako všetko koncernové
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 10114
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa stiv »

Golf je s nejakym vykonnejsim motorom uplne v pohode auto. A s dieslom to este jazdi zadarmo.
Podla mna fajn. Lepsie ako vsetko nekoncernove. :D
.
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1931
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa marfan »

Väčšinou je to tak, že to berú firmy na leasing, skončia 4 roky leasingu a odpredajú. Kto si to kúpy ako súkromné auto tak tie autá majú po 4 rokoch tak 60tkm.

Mám octaviu s motorom ako je v Golfe. Mám tam teraz cez 210tkm. A nejaké info som získal pri riešení problémov, zisťovaní čo vydrží motor aké má možnosti.

- často praská IC, kúsky rv.2014,2015 novšie už možno na to netrpia.
- časom sa zaserie regulácia turba oprava 200€ a ideš ďalej.
- DPF vydrží tak 250-300tkm, dá sa vyčistiť a ide sa ďalej.
- automat v podstate bez problémov, má to model DQ250 6st. alebo DQ381 7st. Obe majú mokré spojky veľa vydržia.
- olej to žerie tak 1l na 8-10tkm.
- spotreba 6-7l/100km.
- upraviť sa dá tak na 230k a 460nm. Už celkom slušné hodnoty na diesel a stále to má potom podobnú spotrebu.
Spoiler: ukázať
MB:ASUS PRIME X370-PRO, CPU:AMD Ryzen 7 2700x, RAM:2x8GB Patriot Viper 4 Black 3200MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE: Fractal Core 3500, PSU:EVGA 650 G3, GPU:AMD XFX RX480 8GB, SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD:WD 1TB RED, GREEN ,Samsung 1TB,2TB, Samsung 750GB, LCD:DELL U2412M,
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5857
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa Jednoduska »

Kamos manto gtdco v sestkovom golfe a tiez cipnute, no taha to sialene to treba uznat.
Sam by som dizel ako zabavne auto nenazval ale ked toci pravidelne praha kosice tak sa to veru oplati.
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1931
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa marfan »

V sestkovom golfe je úplne odlišný motor, nepliesť ho s motorom v Golfe 7.

Osobne si myslím, že nejde tak o to, či to má byť auto zábavné, športové. Na to je benzín. Je to len výkonnejší diesel v Golfe. Je to pre ľudí čo najazdia ročne cez 40tkm a chcú sa občas ponaháňať.
Spoiler: ukázať
MB:ASUS PRIME X370-PRO, CPU:AMD Ryzen 7 2700x, RAM:2x8GB Patriot Viper 4 Black 3200MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE: Fractal Core 3500, PSU:EVGA 650 G3, GPU:AMD XFX RX480 8GB, SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD:WD 1TB RED, GREEN ,Samsung 1TB,2TB, Samsung 750GB, LCD:DELL U2412M,
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5857
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa Jednoduska »

Lepsi ci horsi?
marfan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1931
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Veselé pri Pieš

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa marfan »

Podľa mňa o niečo lepší, výkonovým potenciálom, tak isto aj opravami. Na prvý pohľad sa zdá ten motor a blbosti okolo neho dosť komplikované ale vo výsledku je to celkom rozumne vyriešené. Nájdu sa nejaké veci ako napr. inteligentné dobíjanie.

Naj vec čo sa mi páči je to, že auto kúri už po 1km a motor sa zohreje tak po 10km na 90°C voda a 70°C olej.
Spoiler: ukázať
MB:ASUS PRIME X370-PRO, CPU:AMD Ryzen 7 2700x, RAM:2x8GB Patriot Viper 4 Black 3200MHz,CLADIC:Thermalte NiC C4,CASE: Fractal Core 3500, PSU:EVGA 650 G3, GPU:AMD XFX RX480 8GB, SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD:WD 1TB RED, GREEN ,Samsung 1TB,2TB, Samsung 750GB, LCD:DELL U2412M,
Používateľov profilový obrázok
lepermessiah
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 2796
Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
Bydlisko: ZV

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa lepermessiah »

GTDcko ma rovnaky motor ako vykonnejsia A3 ci Vochcafka RS, cize netreba z toho zas robit nejaku kovbojku, len ak to teda das chipnut, 2x si rozmysli kde, lebo aj ked je DQ250 spolahliva a fakt odolna, pri blbej uprave dostava do drzky a teda ak maximalne hodnoty, tak rovno aj upgrade softu v TCU .. a s tymi coolermi to nie je problem len u GTD/O3RS ale aj v Passatoch a tak dalej, znovu, priruba IC prdne skor ak je auto upravene, vymena za Wagner IC ti to poriesi trvalo v cene 850e (resp. do prvej celnej buracky :) )

@Ivko, neskusil si, nevies .. je to tvoj nazor, ale nepodlozeny. ci chces ci nie, nove TDIcka maju co ponuknut a pre "cestnych piratov" su to uplne postacujuce auta na zabavu, hlavne ked to ma automat a nestaras sa o zaradeny stupen
Spoiler: ukázať
[NAS]: Synology DS920+ / 12GB RAM / 4x IronWolf ST6000VN001 R.6 / 2x GigaByte GSM2NE3512GNTD + 2.5G ethernet
[Laptop]: Lenovo Legion 5 Pro / 82JQ00C3CK | 5800H + 2x Samsung 970 EVO Plus 2TB + 64GB RAM
[Home]
[LCD]: Dell U4025QW
[Peripherals]: Topping DX3 Pro | Wavemaster Mx-3 | Superlux HD-662F | Logitech G815 + Kensington Slimblade Pro
[Work]
[LCD]: Dell U4320Q
[Peripherals]: Sabaj D2 | AKG K72 | Logitech G413 Silver + Kensington Slimblade
Ivko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1921
Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa Ivko »

lepermessiah : čo mám skúšať na Golfe? To je auto hlavne pre kategóriu 18-25 rokov. Už som daleko za.
Pre mňa je to malé prditko, síce lepšie / väčšie ako nákupná taška, ale zázraky nečakám
A mať kachle pod kapotou, tak to už vôbec nie, zvlášť v dnešnej dobe kedy sú na trhu benzíny ktoré majú aj výkon aj rozumnú spotrebu

A také niečo ako chiptuning už vôbec neuznávam, to je len spôsob na nejaký prúser. Skôr či neskôr niečo prdne

Edit: Mám kamoša čo riešil repas DSG a bolo to za 3500€, tak asi toľko k tomu chiptuningu. Riziko pri AT je vždy, ale aj tak by som bol za AT
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5857
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa Jednoduska »

Lol, ludia do 25 si malokedy mozu dovolit auto, nie to golf gtd :D
Kamos vcera kupil oktavku kombi scout 2015 135kw dsg to je ten isty setup ze? Pojdem sa povozit ako to huci...

Mozem mu preposlat hore spomenute problemy ze platia aj pre neho?
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 6146
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa wingo »

Hej podľa mňa čipom automatu si človek akurát pripravuje drahú opravu do budúcnosti. Máloktorý čiptuner rieši čo i len dlhodbú životnosť motora po úprave, nie to ešte automatickej prevodovky. Pri manuáli je to iné, tam najskôr odíde spojka a to je relatívne lacná položka.
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB Plus
Používateľov profilový obrázok
d3Xter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1661
Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa d3Xter »

Ivko napísal: Št 13. Feb, 2020, 01:09 To je auto hlavne pre kategóriu 18-25 rokov. Už som daleko za.
ty si dobre mimo :D GTI je potom pre 26-30 a co take Rko? nad 30 ci nad 40 rokov uz ? :hysterical:

ale k teme ...@Mumaq musis si zvazit ci chces diesel a ci sa ti to vyplati, ide tam o kolko budes jazdit dlhych tras, ja mam passat b8 140kw a ked jazdim po meste tak proste to DPF dostava zabrat a plni sa rychlo, potom idem trasu SN<->KE a vycisti sa aj bez regeneracie (mam nato apku tak si to sledujem)

motory su tam zrejme vsetky rovnake/podobne napriec tymi 2.0 TDI v koncerne len inak naladene, ine turbo. takze klasicke neduhy ako piskajuce rozvody, zaseknuta vodna pumta, vrrgajuca naprava a interier :D ale pri 200k kilometroch mas uz tie basic veci vymenene a nebal by som sa toho, aj pri novych autach mas sancu ze dorazis do ciela bez poruchy 50:50 presne tak isto ako u starych
Mumaq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3081
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa Mumaq »

dexter tento passat je moja druha volba, no neviem sa rozhodnut. s manzelkou sme sa dohodli, ze pojdeme do nejakeho autobazaru, kde maju obe auta a vyskusame porovname. ale presne ten 140kw je moja n1 volba a golf az n2. Keby si bol v snv niekedy nebolo by mozne prist na to pozriet, ze aj manzelke ukazem? nepoznam nikoho, kto ma presne to, co zhanam :) a jazdim asi 10k rocne + auto mam garazovane. takze ked ho vytiahnem, tak to bude 60:40 dialnica mesto
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 10114
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Golf VII GTD A/T

Príspevok od používateľa stiv »

d3Xter napísal: Št 13. Feb, 2020, 09:43aj pri novych autach mas sancu ze dorazis do ciela bez poruchy 50:50 presne tak isto ako u starych
Lol 50:50? To mas nejaku blbu statistiku alebo auta. Mali sme uz xy aut a nejak nepamatam aby niekto nedosiel do ciela alebo 50:50 ze nedojde bez poruchy. Pri novych autach ta castokrat ani defekt nezastavi. Ja to vidim skor 1:100. :D

Ale poznam ludi s bazarovymi starymi bmw a tam to je skor 60:40. Sadas do auta s tym, ze co sa vysere dnes. :D
.

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"