
Dostavame sa teda k jadru veci, kde mam tuto predlzenu zaruku uplatnit? Na danej stranke sa neda ist nikde inde, ide tam iba vyplnit ten registracny formular. Na strankach TCL nevidim ziadne cislo alebo mail, jedine co mam v tom PDF je tato info Ak chcete nahlásiť škodu, pošlite e-mail na nasledujúcu adresu: claims@elpromotion.eu
odtial mi aj ten potvrdujuci mail prisiel, tak som tam napisal ale nechcem sa na to spoliehat ako na jedinu moznost a cakat kym odpisu a ci vobec odpisu. Inak na tcl stranke mam spravene konto od registracie tej zaruky, maju tam aj nejaky formular na online servis ale zazracne tam moja TV nie je medzi mojimi produktami, ako keby som ju nezaregistroval tak sa ju bojim teraz nanovo registrovat aby mi zas nepovedali ze zaregistrovat sa to malo do 30 dni od kupy a ja som to spravil az teraz.
Tak iba ci ste niekto neriesili tuto rozsirenu reklamaciu na TCL tv, ci sa to da riesit este cez alzu alebo to treba cez to claims@elpromotion.eu alebo priamo TCL. Budem vzdacny za kazdu radu. Do alzy som skusal aj volat ale je tam iba robot ktory ma odporucil na alza web, takze tam som zatial nepochodil.
Ospravedlnujem sa ak som to dal do zlej kategorie, admini kludne presunte ak to nema nic s nakupnou poradnou.