Grafika v 3D hrach

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
HMLafo
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 79
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: Trnava 2

Grafika v 3D hrach

Príspevok od používateľa HMLafo »

Pri hrani hier Oblivion, FarCry a pod. sa blizke objekty vykresluju okamzite, vzialene postupne. Je to dane pomalostou CPU, alebo skor GPU?
i7-3770K, GB Z77X-UD5H, GB R7970OC-3GB, 2x8GB 1600MHz CL9, SSD 256GB, HD 500+750GB, SB X-Fi FATAL1TY
Používateľov profilový obrázok
MichiGen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1915
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Stará Turá

Príspevok od používateľa MichiGen »

Je to dane hrou. Keby malo byt vsetko okamzite nacitane tak aby si nevidel ziadne ale naozaj ziadne doskakovanie objektov bolo by to velmi hardwarovo narocne. Pozri sa na Gothic 3 ktory "je bez loadingov" ale s 1GB RAM je to sami loading( rozumej swap) kvoli narocnosti
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||

Návrat na "Hry a problémy s nimi"