Vsetky vtipy,srandicky sem - II
Vsetky vtipy,srandicky sem - II
Ja sportujem len rekreacne.. Vrham tien, pozeram do dialky a leziem na nervy, inak nic...
------------------------
Vsetky vtipy,srandicky sem - I
Posledny prispevok
------------------------
Vsetky vtipy,srandicky sem - I
Posledny prispevok
Chlapci, musim vam toto ukazat:
http://www.youtube.com/watch?v=1hs9Iol6s9Y
a kto by chcel moze si pozriet ako to vyzera v zakulisi TA3
http://www.youtube.com/watch?v=9ZoVzyRDg48
http://www.youtube.com/watch?v=1hs9Iol6s9Y
a kto by chcel moze si pozriet ako to vyzera v zakulisi TA3
http://www.youtube.com/watch?v=9ZoVzyRDg48
.
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Naposledy upravil/-a killswitch v Po 11. Jún, 2007, 22:23, upravené celkom 1 krát.
Do profesorova kabinetu pøisla na konci uøednich hodin mlada slecna. Usedne naproti nìmu do zidle, poodrhne si vlasy a povida:
"Udìlala bych cokoliv, abych tu zkousku ziskala."
Pak si upravi vystøih, nakloni se vic k profesorovi, hluboce se mu podiva do oci a øika:
"Myslim tim, ze bych udìlala uplnì cokoliv."
Profesor ji oplati hluboky pohled a øika: "Cokoliv?"
"Cokoliv." odpovi slecna.
Kantor jemnym hlasem povida: "Cokoliv?"
"Cokoliv!"
Kantor zasepta: "A nemohla byste se to naucit?"
"Udìlala bych cokoliv, abych tu zkousku ziskala."
Pak si upravi vystøih, nakloni se vic k profesorovi, hluboce se mu podiva do oci a øika:
"Myslim tim, ze bych udìlala uplnì cokoliv."
Profesor ji oplati hluboky pohled a øika: "Cokoliv?"
"Cokoliv." odpovi slecna.
Kantor jemnym hlasem povida: "Cokoliv?"
"Cokoliv!"
Kantor zasepta: "A nemohla byste se to naucit?"
lava, prava, lava, prava ...
Po kazdem letu vyplnuji piloti formulaø, ktery se jmenuje Grip a tam napisou vsechny technicke problemy a zavady na letadle, ktere zpozorovali bìhem letu a ktere je potøeba opravit. Mechanici si to pøectou a zjednaji napravu a pak do formulaøe napisou co a jak bylo opraveno. Maji zcela zvlastni humor. Letecka spolecnost Quantas vydala knihu, ve ktere nejlepsi chutovky zveøejnila. Je tam vzdy zapsan problem a øeseni.
Zapsany problem: leva vnitøni pneumatika skoro potøebuje vymìnit.
Øeseni: leva vnitøni pneumatika byla skoro vymìnìna.
Problem: zkusebni let byl O.K., ale automaticke pøistavani bylo velice drsne.
Mechanikova poznamka: automaticke pøistavani na tomto letadle neni nainstalovano.
Poznamka: nìco je uvolnìno v pilotni kabinì.
Mechanik: nìco bylo utazeno v pilotni kabinì.
Poznamka pilota: mrtvy brouci na pøednim skle.
Mechanik dopsal: byli objednani zivi brouci.
Poznamka: autopilot v poloze "drzet vysku" necha letadlo klesat 60 m za minutu.
Mechanik: tento problem si nemohu pøedvest na zemi.
Zapsany problem: Hlasitost DME je na neuvìøitelne sile.
Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uvìøitelnou silu.
Zapsany problem: Tøeci zamky zpùsobuji, ze se skrtici packa zastavi.
Mechanik dopsal: proto tam take jsou.
Zapsany problem: Podezøeni na praskle sklo.
Mechanik: podezøeni je spravne.
Zapsany problem: Motor cislo 3 chybi!
Mechanik: po kratkem hledani byl motor nalezen na pravem køidle.
Zapsany problem: Letadlo se za letu chova legracnì.
Mechanik: letadlo bylo varovano, aby se polepsilo a letalo vaznì.
Zapsany problem: Cilovy radar pobroukava.
Mechanik: cilovy radar byl pøeprogramovan pøidanim pisnickovych textù.
Zapsany problem: Mys v pilotni kabinì.
Mechanik: byla namontovana kocka.
Zapsany problem: Spod pøistrojove desky se ozyvaji zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslik bouchal na nìco kladivkem.
Mechanik: trpaslikovi bylo odebrano kladivko.
Zapsany problem: leva vnitøni pneumatika skoro potøebuje vymìnit.
Øeseni: leva vnitøni pneumatika byla skoro vymìnìna.
Problem: zkusebni let byl O.K., ale automaticke pøistavani bylo velice drsne.
Mechanikova poznamka: automaticke pøistavani na tomto letadle neni nainstalovano.
Poznamka: nìco je uvolnìno v pilotni kabinì.
Mechanik: nìco bylo utazeno v pilotni kabinì.
Poznamka pilota: mrtvy brouci na pøednim skle.
Mechanik dopsal: byli objednani zivi brouci.
Poznamka: autopilot v poloze "drzet vysku" necha letadlo klesat 60 m za minutu.
Mechanik: tento problem si nemohu pøedvest na zemi.
Zapsany problem: Hlasitost DME je na neuvìøitelne sile.
Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uvìøitelnou silu.
Zapsany problem: Tøeci zamky zpùsobuji, ze se skrtici packa zastavi.
Mechanik dopsal: proto tam take jsou.
Zapsany problem: Podezøeni na praskle sklo.
Mechanik: podezøeni je spravne.
Zapsany problem: Motor cislo 3 chybi!
Mechanik: po kratkem hledani byl motor nalezen na pravem køidle.
Zapsany problem: Letadlo se za letu chova legracnì.
Mechanik: letadlo bylo varovano, aby se polepsilo a letalo vaznì.
Zapsany problem: Cilovy radar pobroukava.
Mechanik: cilovy radar byl pøeprogramovan pøidanim pisnickovych textù.
Zapsany problem: Mys v pilotni kabinì.
Mechanik: byla namontovana kocka.
Zapsany problem: Spod pøistrojove desky se ozyvaji zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslik bouchal na nìco kladivkem.
Mechanik: trpaslikovi bylo odebrano kladivko.
Dennik Americana na Slovensku:
Pondelok - pijem s Vychodniarmi
Utorok - skoro som zomrel
Streda - zase pijem s Vychodniarmi...
Stvrtok - lutujem, ze som nezomrel v utorok ...
* Tower: "Abysme zabranili hluku, uhnìte prosim o 45 stupnù doprava."
Pilot: "Co mùzeme dìlat za hluk ve 35000 stopach?"
Tower: "Takovej rachot, jako kdyz vase 707 narazi do 727 pøed vami."
* Tower: "Jste Airbus 320 nebo 340?"
Pilot: "Samozøejmì ze Airbus 340."
Tower: "V tom pøipadì buDte tak laskav a zapnìte pøed startem taky ty dva dalsi motory."
* Pilot: "Dobre rano Bratislavo."
Tower: "Dobre rano. Pro informaci - tady je Viden."
Pilot: "Chystame se na pøistani Bratislavo."
Tower: "Tady je opravdu Viden."
Pilot: "Viden?"
Tower: "Ano."
Pilot: "Ale proc? My jsme chtìli do Bratislavy."
Tower: "O.K. Tak pøestante pøistavat a zahnìte doleva."
* Tower ironicky k pilotovi, ktery pravì obzvlast tvrdì pøistal:
"No jo, pøistani nemusi byt zadny tajemstvi, pasazeøi mùzou klidnì vìdìt, ze jsou dole."
Pilot: "To nevadi, oni stejnì vzdycky tleskaj."
* Pilot spolecnosti Alitalia, kteremu blesk vyøadil z provozu pùlku cockpitu:
"Skoro vsechno nam vypadlo, nic uz nefunguje, ani vyskomìr uz nic neukazuje..."
Po pìti minutach nadavani se ozve pilot jineho letadla: "Drz hubu a zemøi jako chlap!"
* Pilot: "Mame malo paliva. Okamzitì zadame dalsi instrukce."
Tower: "Jaka je vase pozice? Nemame vas na radaru."
Pilot: "Stojime na draze 2 a uz vìcnost cekame na cisternu."
* Tower: "Po pøistani prosim na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta 1 a Oscar 2."
Pilot: "Kde to je? My se tady pøeci nevyzname."
Tower: "Nic si z toho nedìlejte. Ja tu sem taky teprve druhej den."
* Pilot: "zadame o povoleni ke startu."
Tower: "Sorry, nemame vas letovy plan, kam letite?"
Pilot: "Do Salzburgu, jako kazdy pondìli."
Tower: "Dneska je utery."
Pilot: "To je super. Tak to mame volno."
* Pilot: "Copak tady neni zadny Follow-me-auto?"
Tower: "Negativ. Koukejte se dostat na Gate sam."
* Tower: "Vase vyska a pozice?"
Pilot: "Mìøim 1,80 a sedim vepøedu vlevo."
* Tower: "Mate dost paliva nebo ne?"
Pilot: "Ano."
Tower: "Ano, co?"
Pilot: "Ano, pane."
* Tower: "Oznamte nam ocekavany cas pøiletu."
Pilot: "utery by se mi docela hodilo."
# Pilot : Leva vnitøni pneumatika hlavniho podvozku by skoro chtìla vymìnit.
Servis: Leva vnitøni pneumatika hlavniho podvozku byla skoro vymìnìna.
#
Pilot : Zkusebni let probihal OK, automaticke pøistani velmi tvrde.
Servis: Toto letadlo neni vybaveno automatickym pøistavanim.
#
Pilot : U vrtule c.2 prosakuje kapalina.
Servis: Prosakovani kapaliny u vrtule c.2 normalni. Nefunguje prosakovani u vrtuli c.1, 3 a 4.
#
Pilot : V pilotni kabinì je nìco uvolnìne.
Servis: V pilotni kabinì jsme nìco utahli.
#
Pilot : Prokazatelnì unika kapalina z pøevodovky praveho podvozku.
Servis: Dùkazy odstranìny.
#
Pilot : DME je nastaveno na neuvìøitelnì vysokou hlasitost.
Servis: Hlasitost nastavena na uvìøitelnou hodnotu.
#
Pilot : Mrtvy hmyz na pøednim skle.
Servis: Objednan zivy hmyz.
#
Pilot : Je-li autopilot nastaven na udrzovani vysky, letoun klesa rychlosti 70 m/s.
Servis: Na zemi se zavadu nepodaøilo reprodukovat.
#
Pilot : IFF nefunguje.
Servis: IFF nefunguje, je-li vypinac v poloze VYPNUTO.
#
Pilot : Tøeci uzavery zpùsobuji drhnuti plynove paky.
Servis: K tomu tam jsou.
Pondelok - pijem s Vychodniarmi
Utorok - skoro som zomrel
Streda - zase pijem s Vychodniarmi...
Stvrtok - lutujem, ze som nezomrel v utorok ...
* Tower: "Abysme zabranili hluku, uhnìte prosim o 45 stupnù doprava."
Pilot: "Co mùzeme dìlat za hluk ve 35000 stopach?"
Tower: "Takovej rachot, jako kdyz vase 707 narazi do 727 pøed vami."
* Tower: "Jste Airbus 320 nebo 340?"
Pilot: "Samozøejmì ze Airbus 340."
Tower: "V tom pøipadì buDte tak laskav a zapnìte pøed startem taky ty dva dalsi motory."
* Pilot: "Dobre rano Bratislavo."
Tower: "Dobre rano. Pro informaci - tady je Viden."
Pilot: "Chystame se na pøistani Bratislavo."
Tower: "Tady je opravdu Viden."
Pilot: "Viden?"
Tower: "Ano."
Pilot: "Ale proc? My jsme chtìli do Bratislavy."
Tower: "O.K. Tak pøestante pøistavat a zahnìte doleva."
* Tower ironicky k pilotovi, ktery pravì obzvlast tvrdì pøistal:
"No jo, pøistani nemusi byt zadny tajemstvi, pasazeøi mùzou klidnì vìdìt, ze jsou dole."
Pilot: "To nevadi, oni stejnì vzdycky tleskaj."
* Pilot spolecnosti Alitalia, kteremu blesk vyøadil z provozu pùlku cockpitu:
"Skoro vsechno nam vypadlo, nic uz nefunguje, ani vyskomìr uz nic neukazuje..."
Po pìti minutach nadavani se ozve pilot jineho letadla: "Drz hubu a zemøi jako chlap!"
* Pilot: "Mame malo paliva. Okamzitì zadame dalsi instrukce."
Tower: "Jaka je vase pozice? Nemame vas na radaru."
Pilot: "Stojime na draze 2 a uz vìcnost cekame na cisternu."
* Tower: "Po pøistani prosim na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta 1 a Oscar 2."
Pilot: "Kde to je? My se tady pøeci nevyzname."
Tower: "Nic si z toho nedìlejte. Ja tu sem taky teprve druhej den."
* Pilot: "zadame o povoleni ke startu."
Tower: "Sorry, nemame vas letovy plan, kam letite?"
Pilot: "Do Salzburgu, jako kazdy pondìli."
Tower: "Dneska je utery."
Pilot: "To je super. Tak to mame volno."
* Pilot: "Copak tady neni zadny Follow-me-auto?"
Tower: "Negativ. Koukejte se dostat na Gate sam."
* Tower: "Vase vyska a pozice?"
Pilot: "Mìøim 1,80 a sedim vepøedu vlevo."
* Tower: "Mate dost paliva nebo ne?"
Pilot: "Ano."
Tower: "Ano, co?"
Pilot: "Ano, pane."
* Tower: "Oznamte nam ocekavany cas pøiletu."
Pilot: "utery by se mi docela hodilo."
# Pilot : Leva vnitøni pneumatika hlavniho podvozku by skoro chtìla vymìnit.
Servis: Leva vnitøni pneumatika hlavniho podvozku byla skoro vymìnìna.
#
Pilot : Zkusebni let probihal OK, automaticke pøistani velmi tvrde.
Servis: Toto letadlo neni vybaveno automatickym pøistavanim.
#
Pilot : U vrtule c.2 prosakuje kapalina.
Servis: Prosakovani kapaliny u vrtule c.2 normalni. Nefunguje prosakovani u vrtuli c.1, 3 a 4.
#
Pilot : V pilotni kabinì je nìco uvolnìne.
Servis: V pilotni kabinì jsme nìco utahli.
#
Pilot : Prokazatelnì unika kapalina z pøevodovky praveho podvozku.
Servis: Dùkazy odstranìny.
#
Pilot : DME je nastaveno na neuvìøitelnì vysokou hlasitost.
Servis: Hlasitost nastavena na uvìøitelnou hodnotu.
#
Pilot : Mrtvy hmyz na pøednim skle.
Servis: Objednan zivy hmyz.
#
Pilot : Je-li autopilot nastaven na udrzovani vysky, letoun klesa rychlosti 70 m/s.
Servis: Na zemi se zavadu nepodaøilo reprodukovat.
#
Pilot : IFF nefunguje.
Servis: IFF nefunguje, je-li vypinac v poloze VYPNUTO.
#
Pilot : Tøeci uzavery zpùsobuji drhnuti plynove paky.
Servis: K tomu tam jsou.
lava, prava, lava, prava ...
Z krajiny neobmedzenych moznosti: Na mori
KanaDania: Prosim, odklonte vas kurz o 15 stupnov smerom na juh, aby ste sa vyhli kolizii.
Americania: Odporucam, aby ste vy odklonili kurz o 15 stupnov na sever, aby ste predisli kolizii.
KanaDania: Zamietnute! Vy musite odklonit kurz o 15 stupnov na juh, aby ste predisli kolizii.
Americania:: Tu je kapitan americkej namornej lode. Znovu opakujem - odklonte vas kurz.
KanaDania: Zamietnute. Opakujem - VY MUSiTE odklonit kurz.
Americania:: Tu lietadlova loD US Lincoln - Atlanticka namorna flotila Spojenych statov. Sme sprevadzani tromi torpedoborcami a tromi kriznikmi s plnou leteckou podporou. Trvam na tom, aby ste VY zmenili kurz o 15 stupnov severne! Opakujem, 15 stupnov na sever, alebo ratajte s opatreniami, ktore zaistia bezpecnost nasej skupiny!!
KanaDania: My sme majak. cakam Vasu odpoveD!!
Cessna 182 tahne Blanika na lanì a jsou nuceni proletavat prostor tøidy C. Cessna nema radio a tak koresponduje pilot Blanika.
Pøibliznì v pùlce prostoru dostanou pøikaz tocit 90 stupnù doprava.
Pilot Blanika na to odpovi : "A jak to mam udìlat ? Zaøvat z okynka ?"
zak bìhem vycviku ma problemy s pøistanim, nìjak se mu nevedou.
zak: "finale 18 prave, zadam touch and go"
TWR: "touch-touch-touch-touch and go povoleno"
zak, totalnì ztracen pøi navigacnim letu, konecnì najde nìjake letistì a øekne do radia "Velike letistì s malou Cessnou 152 na okruhu, oznamte sve jmeno !"
Posadka letadla British Airways zada vytlacovani od terminalu a vìz odpovida: " A kampak hodlaji nejzkusenìjsi aerolinie na svìtì dneska letìt bez podaneho let. planu ??"
A/C: - Vìz, zadame stoupani
TWR: - Potvrzuji, jak vysoko hodlate stoupat ??
A/C: - Dokud to nespadne !!
DC-10 po trosku delsim pøistani...
TWR: American 751 Heavy, na konci drahy doprava, bude-li mozno, jinak Guadalupe exit z dalnice 101 zpìt na letistì.
Letadlo uz mìlo kazdou chvili odstartovat, ale v posledni chvili se vratilo z rolovaci drahy. Po hodinì cekani konecnì zase vyrolovalo a vzletlo. Jeden cestujici se ptal stewardky: "Slecno, nevite, proc jsme se hodinu zdrzeli?"
"Vim. Pilotovi se nezdal zvuk praveho motoru a hodinu trvalo, nez jsme sehnali jineho pilota."
Pilot letadla ke kontrolni vìzi: "Ahóój, vy tam dóle, hadejte, kdo bude pøistavat!"
Kontrolni vìz zhasne svìtla na pøistavaci draze a hlasi: "Ahóój, vy tam nahóøe, hadejte, kde jsme!"
"Vazeni cestujici, vitame vas na palubì naseho letadla. Podivateli se vpravo, uvidite velke mìsto. Podivate-li se vlevo, uvidite male mìsto. Podivate-li se pod sebe, ne pøatele, to nejsou oblacky, to jsou padaky nasi posadky, ktera se s vami timto louci a pøeje vam pøijemny zbytek letu."
Leti letadlo a najednou se otevøou dveøe pilotni kabiny, vyleze letuska a povida: "Neni mezi cestujicimi nahodou doktor?"
Ze zadniho sedadla se zvedne chlapek a jde do pilotni kabiny.
Za chvili se znovu otevøou dveøe , vyleze letuska a povida: "Neni mezi cestujicimi nahodou pilot ?!!!"
Mlady muz se pta jedne sve zname: "Poslouchej, ty pry teD chodis s nìjakym leteckym dispecerem...", nacez ona rychle odmitne: "Negativ..."
Televizni zprava: Pilot maleho letadla provedl uspìsne nouzove pøistani, pote, co mu doslo palivo. Obì osoby na palubì unikly beze zranìni.
Velitel mistnich hasicù: "Mìli stìsti, ze na palubì nebylo zadne palivo......."
TWR: USAF 353, pøejdìte Cleveland Center, 135.6 naslysenou pauza
TWR: USAF 353, pøejdìte Cleveland Center, 135.6 ! znovu pauza
TWR: USAF 353, jste jak moje zena - nikdy neposlouchate!!
Pilot: Vìz, USAF 553, mozna, ze kdyby jste ji oslovoval spravnym jmenem, tak by jste dostal lepsi odpovìD.
Bylo to v dobach Sovìtskeho Svazu a kontrolovani, TU-154 byl na kratkem finale v Oslu. V blizkosti drahy bylo velike pole.
TWR: "Zkontrolujte [check] farmaøe vpravo od drahy"
Pilot: "Vsichni pracuji", odpovìdìl sovìtsky pilot s cistì ruskym pøizvukem.
Pilot: Bay App, zadame 8300 feet.
TWR: Proc zadate 8300 ??
Pilot: Protoze uz dvakrat jsem tady byl v 8500 a malem jsem se srazil s silencem, ktery letìt ve spatne vysce.
TWR: To je dobry dùvod, 8300 feet schvaleno.
Pilot: Vez, cessna 12345, finale drahy 11
TWR: Cessna 12345, nejste na finale. Finale je, kdyz uz nemusite zatacet, aby jste pøiletìl k draze.
C-130 provadi IFR pøiblizeni do Frankfurtu:
TWR: AF1733, finale 27r, vzdalenost 8 NM. Pøed vami UH-1, 3 mile, zmensete rychlost na 130 knots
Pilot: Potvrzujeme, zpomalime naseho ptacka na 130 knots jenom pro vas
Po chvili TWR: AF1733, vrtulnik pøed vami, 1,5 mile, zpomalte jestì na 110 knots.
Pilot: AF1733 zpomaluje dal na 110 knots
TWR: AF33, jste 3 mile od bodu dotyku, vrtulnik pøed vami nyni 1 mili, zpomalte na 90 knots
Pilot (ponìkud rozlobenì): Pane, vite, jaka je padova rychlost C-130 ??
TWR: Ne, ale zkuste se zeptat vaseho druheho pilota, ten by to mohl vìdìt.
Pilot: OK-ABC, zadam instrukce pro vzlet
TWR: Pomalu pøidejte plyn, zkontrolujte motorove hodnoty, udrzujte pøimy smìr......
TWR: OK-ABC, tocte doprava a oznamte kurz
Pilot: provedu, 341, 342, 343, 344, 345.....
Letistì O'Hare, spousta letadel vyckava ve vzduchu, posadky jsou nervozni, cestujici znudìni.
TWR: Vsechna vyckavajici letadla, ocekavejte dalsi zdrzeni 20 minut
Nezname letadlo: .....ku#va...
TWR: Posledni vysilajici letadlo, udejte svoji identitu ...ticho...
TWR: Posledni vysilajici letadlo, udejte svoji identitu ...ticho...
TWR: Letadlo, ktere øeklo "ku#va" ve vysilani, ozvìte se. American 411, to jste byli vy?
American 411: Negativ, my jsme ku#va neøekli
NW 202: Approach, NW 202, my jsme ku#va neøekli
Delta 55: Approach, Delta 55, my jsme taky ku#va neøekli
NW 33: Approach, NW 33 ani od nas ta ku#va nebyla..
...a tak dale, vsichni na frekvenci...
TWR: Hawk 20, je to stejne letadlo, ktere davalo stav nouze pøed dvìma hodinama ??
Pilot: Negativ pane, jenom stejny pilot.
KanaDania: Prosim, odklonte vas kurz o 15 stupnov smerom na juh, aby ste sa vyhli kolizii.
Americania: Odporucam, aby ste vy odklonili kurz o 15 stupnov na sever, aby ste predisli kolizii.
KanaDania: Zamietnute! Vy musite odklonit kurz o 15 stupnov na juh, aby ste predisli kolizii.
Americania:: Tu je kapitan americkej namornej lode. Znovu opakujem - odklonte vas kurz.
KanaDania: Zamietnute. Opakujem - VY MUSiTE odklonit kurz.
Americania:: Tu lietadlova loD US Lincoln - Atlanticka namorna flotila Spojenych statov. Sme sprevadzani tromi torpedoborcami a tromi kriznikmi s plnou leteckou podporou. Trvam na tom, aby ste VY zmenili kurz o 15 stupnov severne! Opakujem, 15 stupnov na sever, alebo ratajte s opatreniami, ktore zaistia bezpecnost nasej skupiny!!
KanaDania: My sme majak. cakam Vasu odpoveD!!
Cessna 182 tahne Blanika na lanì a jsou nuceni proletavat prostor tøidy C. Cessna nema radio a tak koresponduje pilot Blanika.
Pøibliznì v pùlce prostoru dostanou pøikaz tocit 90 stupnù doprava.
Pilot Blanika na to odpovi : "A jak to mam udìlat ? Zaøvat z okynka ?"
zak bìhem vycviku ma problemy s pøistanim, nìjak se mu nevedou.
zak: "finale 18 prave, zadam touch and go"
TWR: "touch-touch-touch-touch and go povoleno"
zak, totalnì ztracen pøi navigacnim letu, konecnì najde nìjake letistì a øekne do radia "Velike letistì s malou Cessnou 152 na okruhu, oznamte sve jmeno !"
Posadka letadla British Airways zada vytlacovani od terminalu a vìz odpovida: " A kampak hodlaji nejzkusenìjsi aerolinie na svìtì dneska letìt bez podaneho let. planu ??"
A/C: - Vìz, zadame stoupani
TWR: - Potvrzuji, jak vysoko hodlate stoupat ??
A/C: - Dokud to nespadne !!
DC-10 po trosku delsim pøistani...
TWR: American 751 Heavy, na konci drahy doprava, bude-li mozno, jinak Guadalupe exit z dalnice 101 zpìt na letistì.
Letadlo uz mìlo kazdou chvili odstartovat, ale v posledni chvili se vratilo z rolovaci drahy. Po hodinì cekani konecnì zase vyrolovalo a vzletlo. Jeden cestujici se ptal stewardky: "Slecno, nevite, proc jsme se hodinu zdrzeli?"
"Vim. Pilotovi se nezdal zvuk praveho motoru a hodinu trvalo, nez jsme sehnali jineho pilota."
Pilot letadla ke kontrolni vìzi: "Ahóój, vy tam dóle, hadejte, kdo bude pøistavat!"
Kontrolni vìz zhasne svìtla na pøistavaci draze a hlasi: "Ahóój, vy tam nahóøe, hadejte, kde jsme!"
"Vazeni cestujici, vitame vas na palubì naseho letadla. Podivateli se vpravo, uvidite velke mìsto. Podivate-li se vlevo, uvidite male mìsto. Podivate-li se pod sebe, ne pøatele, to nejsou oblacky, to jsou padaky nasi posadky, ktera se s vami timto louci a pøeje vam pøijemny zbytek letu."
Leti letadlo a najednou se otevøou dveøe pilotni kabiny, vyleze letuska a povida: "Neni mezi cestujicimi nahodou doktor?"
Ze zadniho sedadla se zvedne chlapek a jde do pilotni kabiny.
Za chvili se znovu otevøou dveøe , vyleze letuska a povida: "Neni mezi cestujicimi nahodou pilot ?!!!"
Mlady muz se pta jedne sve zname: "Poslouchej, ty pry teD chodis s nìjakym leteckym dispecerem...", nacez ona rychle odmitne: "Negativ..."
Televizni zprava: Pilot maleho letadla provedl uspìsne nouzove pøistani, pote, co mu doslo palivo. Obì osoby na palubì unikly beze zranìni.
Velitel mistnich hasicù: "Mìli stìsti, ze na palubì nebylo zadne palivo......."
TWR: USAF 353, pøejdìte Cleveland Center, 135.6 naslysenou pauza
TWR: USAF 353, pøejdìte Cleveland Center, 135.6 ! znovu pauza
TWR: USAF 353, jste jak moje zena - nikdy neposlouchate!!
Pilot: Vìz, USAF 553, mozna, ze kdyby jste ji oslovoval spravnym jmenem, tak by jste dostal lepsi odpovìD.
Bylo to v dobach Sovìtskeho Svazu a kontrolovani, TU-154 byl na kratkem finale v Oslu. V blizkosti drahy bylo velike pole.
TWR: "Zkontrolujte [check] farmaøe vpravo od drahy"
Pilot: "Vsichni pracuji", odpovìdìl sovìtsky pilot s cistì ruskym pøizvukem.
Pilot: Bay App, zadame 8300 feet.
TWR: Proc zadate 8300 ??
Pilot: Protoze uz dvakrat jsem tady byl v 8500 a malem jsem se srazil s silencem, ktery letìt ve spatne vysce.
TWR: To je dobry dùvod, 8300 feet schvaleno.
Pilot: Vez, cessna 12345, finale drahy 11
TWR: Cessna 12345, nejste na finale. Finale je, kdyz uz nemusite zatacet, aby jste pøiletìl k draze.
C-130 provadi IFR pøiblizeni do Frankfurtu:
TWR: AF1733, finale 27r, vzdalenost 8 NM. Pøed vami UH-1, 3 mile, zmensete rychlost na 130 knots
Pilot: Potvrzujeme, zpomalime naseho ptacka na 130 knots jenom pro vas
Po chvili TWR: AF1733, vrtulnik pøed vami, 1,5 mile, zpomalte jestì na 110 knots.
Pilot: AF1733 zpomaluje dal na 110 knots
TWR: AF33, jste 3 mile od bodu dotyku, vrtulnik pøed vami nyni 1 mili, zpomalte na 90 knots
Pilot (ponìkud rozlobenì): Pane, vite, jaka je padova rychlost C-130 ??
TWR: Ne, ale zkuste se zeptat vaseho druheho pilota, ten by to mohl vìdìt.
Pilot: OK-ABC, zadam instrukce pro vzlet
TWR: Pomalu pøidejte plyn, zkontrolujte motorove hodnoty, udrzujte pøimy smìr......
TWR: OK-ABC, tocte doprava a oznamte kurz
Pilot: provedu, 341, 342, 343, 344, 345.....
Letistì O'Hare, spousta letadel vyckava ve vzduchu, posadky jsou nervozni, cestujici znudìni.
TWR: Vsechna vyckavajici letadla, ocekavejte dalsi zdrzeni 20 minut
Nezname letadlo: .....ku#va...
TWR: Posledni vysilajici letadlo, udejte svoji identitu ...ticho...
TWR: Posledni vysilajici letadlo, udejte svoji identitu ...ticho...
TWR: Letadlo, ktere øeklo "ku#va" ve vysilani, ozvìte se. American 411, to jste byli vy?
American 411: Negativ, my jsme ku#va neøekli
NW 202: Approach, NW 202, my jsme ku#va neøekli
Delta 55: Approach, Delta 55, my jsme taky ku#va neøekli
NW 33: Approach, NW 33 ani od nas ta ku#va nebyla..
...a tak dale, vsichni na frekvenci...
TWR: Hawk 20, je to stejne letadlo, ktere davalo stav nouze pøed dvìma hodinama ??
Pilot: Negativ pane, jenom stejny pilot.
lava, prava, lava, prava ...
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Vybuch 1 miliona ton TNT ! . :o
Naposledy upravil/-a fobos v Pi 15. Jún, 2007, 08:24, upravené celkom 1 krát.
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
konecne nejaka gitarovka od Britney http://www.youtube.com/watch?v=nypusXmF ... ted&search
P4 2.8 Prsctt*GA-8IK1100*80GB SATA*1,5 GB*SAMSUNG 616E*LG 4160B*Chill 400P2*Leadtek TV2000XP Expert*R9200SE*SB Audigy 2
Muzsky vynalez
kategória 7+, takze mozu zhliadnut vsetci z fóra
kategória 7+, takze mozu zhliadnut vsetci z fóra
Za komancou pride majster k najpracovitejsiemu pracovnikovy a vravy ako odmenu vam davame dovolenkovy pobyt!
A on na to ! na chujoviny by vas bolo ale aby ste mi kupily vecsiu lopatu tak to vas nenapadne!
--------------------
sedia dvaja v krcme a jeden hovori druhemu:
- mas prazdny pohar, prinesiem ti dalsi ?
a on mu na to:
- a naco mi ku*va budu dva prazdne pohare ?
--------------------
Preco som vyhodil sekretarku...
Spomenul som si, ze mam dnes meniny a tesil som sa, ze ma rano zena pekne pozdravi a zazela mi vsetko najlepsie k meninam. A mozno ze dostanem aj nejaky pekny darcek...
Pridem dolu zena ani buuu, nie to este dobre rano a uz vobec nie vsetko najlepsie k meninam...
Myslim si, ze deti su poriadne a urcite nezabudli...
Prisli a po ranajkach bez slova odisli do skoly - hrozne - Do roboty som odchadzal zhnuseny v tuseni toho najhorsieho - ze si nikto ani nespomenie...
Sekretarka hned pri dverach..- dobre rano sefko!
Vsetko najlepsie k meninam - cmuk
Ostatni boli ticho a nikto si ma nevsimal. Pred obedom mi sekretarka
posepla:
- Co keby sme isli niekde spolu na obed len my dvaja, je krasny den, dnes mas meniny...- Ach boze to je najkrajsie, co som dnes pocul...
Isli sme inam, ako zvycajne chodime, trochu von z mesta dali sme si po dve martiny, vychutnali vyborne jedlo a v tom mi posepkala:
- Sefko, ze uz nemusime ist do roboty ? Je tak krasne, mas meniny, co keby sme isli niekde, kde budeme len my dvaja? - Srdce mi poskocilo v nohaviciach a ona hovori: - jasne ideme ku mne
domov-
Hned ako sme vosli, posepla mi:
- Idem si dat na seba nieco lahsie a stratila sa...- Presne o sest minut vysla - niesla pred sebou velku tortu, za nou moja zena a deti, generalny riaditel a kolegovia z roboty a vsetci nieco kricali, ze vsetko najlepsie k meninam a tak...
A ja som tam sedel na gauci ako taky ko..t uplne nahy...
---------------------
Riaditel sa pyta svojho noveho vodica:
- Vase meno?
- Milan, pan riaditel.
- Zamestnancov nevolam krstnym menom,... priezvisko?
- Zlatko.
- Tak mozeme vyrazit, Milan.
---------------------
sefovi nakladnej dopravy zvoni telefón.
"Haló, kto je tam?"
"Dobry den, sefe, tu je Fero. Stala sa mi taka vec, rozbilo sa mi spatne zrkadlo na strane vodica."
sef: "A teraz co ja s tym? Tak ho vymente!"
Vodic: "Nemozem, lezi na nom cely kamión."
----------------------
Po kalifornskej plazi sa prechadza chlapik zahlbeny do svojej modlitby. Zrazu zvola; Pane, spln mi jedno prianie!
Nad hlavou sa mu zjavi; mohutne; temne; mracno a zaburaca hlas bozi;: Kedze si sa cely zivot snazil byt priamy a cestny splnim ti jedno zelanie.
Chlapik hovori;Postav most na Havaj, aby som sa tam mohol hocikedy dostat autom.
Boh na to: Tvoje prianie je velmi materialisticke! Len
si predstav, s akymi problemami sa taketo zelanie spaja:
piliere az na dno Pacifiku, vsetok ten beton a ocel, co by to stalo! Dokazem tvoje zelanie splnit, ale tazko sa mi akceptuje tvoja orientacia na svetske veci. Skus este chvilu porozmyslat a vyslovit zelanie, ktore by pre mna bolo poctou!
Chlapik sa tuho zamyslel. Po dlhej chvli nakoniec vravi
Pane, prial by som si rozumiet zenam. Chcem vediet,
ako sa citia v hlbke svojho srdca, co maju na mysli ked ma ignoruju, preco placu, co chcu povedat, ket hovoria nie.
Boh ho prerusi slovami: A ... na tom moste chces mat dva alebo styri jazdne pruhy?
A on na to ! na chujoviny by vas bolo ale aby ste mi kupily vecsiu lopatu tak to vas nenapadne!
--------------------
sedia dvaja v krcme a jeden hovori druhemu:
- mas prazdny pohar, prinesiem ti dalsi ?
a on mu na to:
- a naco mi ku*va budu dva prazdne pohare ?
--------------------
Preco som vyhodil sekretarku...
Spomenul som si, ze mam dnes meniny a tesil som sa, ze ma rano zena pekne pozdravi a zazela mi vsetko najlepsie k meninam. A mozno ze dostanem aj nejaky pekny darcek...
Pridem dolu zena ani buuu, nie to este dobre rano a uz vobec nie vsetko najlepsie k meninam...
Myslim si, ze deti su poriadne a urcite nezabudli...
Prisli a po ranajkach bez slova odisli do skoly - hrozne - Do roboty som odchadzal zhnuseny v tuseni toho najhorsieho - ze si nikto ani nespomenie...
Sekretarka hned pri dverach..- dobre rano sefko!
Vsetko najlepsie k meninam - cmuk
Ostatni boli ticho a nikto si ma nevsimal. Pred obedom mi sekretarka
posepla:
- Co keby sme isli niekde spolu na obed len my dvaja, je krasny den, dnes mas meniny...- Ach boze to je najkrajsie, co som dnes pocul...
Isli sme inam, ako zvycajne chodime, trochu von z mesta dali sme si po dve martiny, vychutnali vyborne jedlo a v tom mi posepkala:
- Sefko, ze uz nemusime ist do roboty ? Je tak krasne, mas meniny, co keby sme isli niekde, kde budeme len my dvaja? - Srdce mi poskocilo v nohaviciach a ona hovori: - jasne ideme ku mne
domov-
Hned ako sme vosli, posepla mi:
- Idem si dat na seba nieco lahsie a stratila sa...- Presne o sest minut vysla - niesla pred sebou velku tortu, za nou moja zena a deti, generalny riaditel a kolegovia z roboty a vsetci nieco kricali, ze vsetko najlepsie k meninam a tak...
A ja som tam sedel na gauci ako taky ko..t uplne nahy...
---------------------
Riaditel sa pyta svojho noveho vodica:
- Vase meno?
- Milan, pan riaditel.
- Zamestnancov nevolam krstnym menom,... priezvisko?
- Zlatko.
- Tak mozeme vyrazit, Milan.
---------------------
sefovi nakladnej dopravy zvoni telefón.
"Haló, kto je tam?"
"Dobry den, sefe, tu je Fero. Stala sa mi taka vec, rozbilo sa mi spatne zrkadlo na strane vodica."
sef: "A teraz co ja s tym? Tak ho vymente!"
Vodic: "Nemozem, lezi na nom cely kamión."
----------------------
Po kalifornskej plazi sa prechadza chlapik zahlbeny do svojej modlitby. Zrazu zvola; Pane, spln mi jedno prianie!
Nad hlavou sa mu zjavi; mohutne; temne; mracno a zaburaca hlas bozi;: Kedze si sa cely zivot snazil byt priamy a cestny splnim ti jedno zelanie.
Chlapik hovori;Postav most na Havaj, aby som sa tam mohol hocikedy dostat autom.
Boh na to: Tvoje prianie je velmi materialisticke! Len
si predstav, s akymi problemami sa taketo zelanie spaja:
piliere az na dno Pacifiku, vsetok ten beton a ocel, co by to stalo! Dokazem tvoje zelanie splnit, ale tazko sa mi akceptuje tvoja orientacia na svetske veci. Skus este chvilu porozmyslat a vyslovit zelanie, ktore by pre mna bolo poctou!
Chlapik sa tuho zamyslel. Po dlhej chvli nakoniec vravi
Pane, prial by som si rozumiet zenam. Chcem vediet,
ako sa citia v hlbke svojho srdca, co maju na mysli ked ma ignoruju, preco placu, co chcu povedat, ket hovoria nie.
Boh ho prerusi slovami: A ... na tom moste chces mat dva alebo styri jazdne pruhy?