DirectX 9.0 vs. Direct3D 10.0
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Jezisi maria...zase dalsi co sa "skoro" zobudil
Takychto porovnavani, obkecov a podobnych veci je uz peknych par mesiacov pekne vela...
Takze zhrnutie:
DX10 hry IDU pustit na DX9 grafickej.
Lost planet alebo Bioshock su DX10 hry a funguju na tom aj tom.
Bud ma hra samostatny EXE pre DX9 aj DX10, alebo si sama voli podla systemu (XP, Vista) alebo grafiky (DX9, DX10).
DX10 nieje nejaky ohromny rozdiel v obraze oproti DX9
DX10 ma vylepsenie skor v programovani - na dosiahutie stejneho vysledku ako v DX9 potrebujes pod DX10 menej vykonu. Nejake graficke ficury tam ale su, zatial sa moc nepouzivaju. Napr. dym a hmla vyzera vernejsie v DX10.
Nastavenie DX10 medium vs DX9 full
Nastav si to podla toho co ti tvoja grafika utiahne a zvladne. Vysledny dojem z hry je kazdeho subjektivny nazor, niekomu staci jedno, inemu to zase vadi...
Takychto porovnavani, obkecov a podobnych veci je uz peknych par mesiacov pekne vela...
Takze zhrnutie:
DX10 hry IDU pustit na DX9 grafickej.
Lost planet alebo Bioshock su DX10 hry a funguju na tom aj tom.
Bud ma hra samostatny EXE pre DX9 aj DX10, alebo si sama voli podla systemu (XP, Vista) alebo grafiky (DX9, DX10).
DX10 nieje nejaky ohromny rozdiel v obraze oproti DX9
DX10 ma vylepsenie skor v programovani - na dosiahutie stejneho vysledku ako v DX9 potrebujes pod DX10 menej vykonu. Nejake graficke ficury tam ale su, zatial sa moc nepouzivaju. Napr. dym a hmla vyzera vernejsie v DX10.
Nastavenie DX10 medium vs DX9 full
Nastav si to podla toho co ti tvoja grafika utiahne a zvladne. Vysledny dojem z hry je kazdeho subjektivny nazor, niekomu staci jedno, inemu to zase vadi...
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Pozor ,ale UE3.0 je primarne robeny v SM3.0 a podpora DX10 nie je nativna. To iste plati o Lost Planet. Je to DX9.0 hra , ktora umoznuje SM4.0 az po aplikovani patchu, pricom rozdiel vo vizualnej kvalite DX9.0 - DX10 je minimalnyshiro napísal:DX10 hry IDU pustit na DX9 grafickej.
Lost planet alebo Bioshock su DX10 hry a funguju na tom aj tom.
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
mame tu: D3D 10 thread
DX 9 aj D3D 10.1 ...
teda nevidim velmi zmysel tohoto threadu, ale ok
a existuje len D3D 10 nie DX 10
DX 9 aj D3D 10.1 ...
teda nevidim velmi zmysel tohoto threadu, ale ok
a existuje len D3D 10 nie DX 10
pokial ma hra DX9 a D3D 10 render path, tak ju spustis na "DX 9" grafickej karte, ale pokial ma len D3D 10 renderer tak nielipocuker napísal:Myslim ze aj hry na DX10 budu robene tak, aby boli spustitelne aj na DX9 karte nie?
s pozdravom, crux.