AA, AF
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Anti Aliasing (AA) - vyhladzovanie "zubatych" hran (aliasing je vznik artefaktov - schodovita krivka v dosledku vzorkovania, aliasing vidno pri inych uhloch ako 0° a 180°, teda keD je polygón/textura natocena o nejaky uhol)
AF (Anistotrofne Filtrovanie) - zaostrenie textur, jednocho povedane vzdialenesie textury od pozorovatela pekne zaostri
Pozri obrazky tam to jednoducho pochopis :
---------------------------------------------
AA (Anti Aliasing) , vyhladzuje pekne hrany, ale tato featurka je dost narocna na vykon VGA a hlavne pamatoveho subsystemu (Bandwidth pamati)
AF , nastaveny na Trilinear:
A tu je rezim 8x, ako vidis kvalita obrazu je o dost vyssia, pritom dopad na vykon je minimalny :
AF (Anistotrofne Filtrovanie) - zaostrenie textur, jednocho povedane vzdialenesie textury od pozorovatela pekne zaostri
Pozri obrazky tam to jednoducho pochopis :
---------------------------------------------
AA (Anti Aliasing) , vyhladzuje pekne hrany, ale tato featurka je dost narocna na vykon VGA a hlavne pamatoveho subsystemu (Bandwidth pamati)
AF , nastaveny na Trilinear:
A tu je rezim 8x, ako vidis kvalita obrazu je o dost vyssia, pritom dopad na vykon je minimalny :
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...