HW problem s GF6600 AGP - cierna obrazovka pocas 3D

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
master
Ban
Ban
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Po 11. Jún, 2007, 08:00
Bydlisko: Kosice

HW problem s GF6600 AGP - cierna obrazovka pocas 3D

Príspevok od používateľa master »

Na jednej zo starsich masin mi zacala blbnut 6600ka (AGP, 128 MB, non-GT, tusim ze je to Inno3D) pod 2500kou Bartonom. RAMky su dve 512ky, podtaktovane na 266 MHz z 400. Zdroj tipujem na nejaku 350ku.

Vo windowse slape normalne cely den, ale dost casto, ked sa pusti 3D tak to vydrzi ist tak cca minutu a potom bud scernie obrazovka, restartne sa PC, alebo zatuhne. Obcas 3Dmark dobehne, obcas nestihne ani 1 cely test prejst. Niektore hry ale hram normalne bez problemov.

Skusal som podtaktovat o 50/100 MHz, no nepomohlo to. Co je divne, restart pomaha, ale len na tu chvilu, po cca minute-dvoch je problem.

Predtym tam bola 7600ka, takze zdrojom to asi nebude.
Ciste teoreticky - s tou 7600kou som mal tiez podobny problem - ale tam bol skoro vzdy restart po par minutach chodu 3D - mohlo to byt zdrojom ? Ja viem, ze je to ina karta, ale ked uz o tom pisem, tak sa opytam aj na to, mozno niekoho nieco napadne.

Pred chvilou som dal najnovsie detonatory a tiez bez zmeny.

Tak ak mate hocake napady, tak sem s nimi.

EDIT : Ako prve som vyskusal vypnutie AGP 8x v biose. Tiez som si vsimol, ze v BIOSE je voltaz AGP na najnizsej hodnote 1.5V. Potom je tam 1.6 a 1.7V. Neodpalim si kartu, ked jej pustim viac stavy ? Lebo napadlo ma, ci ciste teoreticky to nie je nedostatkom stavy, ktoru potrebuje pocas 3D. Vzhladom na kvantum komponentov, ktore som stihol odpalit za poslednych 15 rokov nekonecnych upgradov sa ale radsej najprv opytam.

Návrat na "Grafické karty"