Topenie snehu v game enginoch

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
Používateľov profilový obrázok
PETERPANs
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 579
Dátum registrácie: Ne 05. Nov, 2006, 02:00

Topenie snehu v game enginoch

Príspevok od používateľa PETERPANs »

Chcem sa opytat na topenie snehu, ked zvysena teplota okolia roztapa sneh a odkryva zem a vegetaciu pod nim. Existuje uz takato technologia-engin pre hry?

Podla mna by bolo uzastne zvlast v niektorych RPGckach vidiet zmenu rocneho obdobia. Vlastne vsetky co som mal nerozlisuju hrubku sneho od terenu, pricom sneh je vnimany len ako zmena textur.

Napr. Lucas arts teraz implementoval materialove vlastnosti, lamavost, struktura a sila materialu. Dobre to vidiet pri lamani dosiek - rozne triesky a pod.
CPU AMD Phenom II X6 1070T, Motherboard Gigabite GA-970A-UD3, Vengeance - 8GB Dual channel DDR3 memory kit - 1600 Mhz, VGA Gigabite Radeon R9 280X Windforce OC version, Case Coolermaster Centurion 5 II + extra fans NOCTUA NF-S12B redux-1200(back), NOCTUA NF-P14s redux 1200(up)
diablik
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 590
Dátum registrácie: Ne 30. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa diablik »

technicky teoreticky to nie je zlozite, akurat este nepostavili pocitac ktory y to zvladol, mozno tak v pentagone, ale serveri googlu :-)

ono v podstate je to iba fyzikalny model ktory by prepocital ako sa bude menit povrch podla teploty, bodu topenia, dopadu slnecneho ziarenia, a podla hrubky snehu. su to prilis narocne vypocty aby to dali do hry....


ale napad fajny...
...Wigwam is like linux, no gate, no windows and apache inside...

I like Tux.
Používateľov profilový obrázok
PETERPANs
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 579
Dátum registrácie: Ne 05. Nov, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa PETERPANs »

Ak je sneh tahsi na vypocet ako vodna plocha oceanu ci jazera tak asi ano. Podla mna to neni tak tazke na HW hoci urcite by to vyzadovalo novsi stroj.

Zrejme tato myslienka este nazakotvila v mysliach programatorov. Ale verim ze sa to casom zmeni.
CPU AMD Phenom II X6 1070T, Motherboard Gigabite GA-970A-UD3, Vengeance - 8GB Dual channel DDR3 memory kit - 1600 Mhz, VGA Gigabite Radeon R9 280X Windforce OC version, Case Coolermaster Centurion 5 II + extra fans NOCTUA NF-S12B redux-1200(back), NOCTUA NF-P14s redux 1200(up)
Používateľov profilový obrázok
Scorp
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2225
Dátum registrácie: So 09. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: Krankenhaus

Príspevok od používateľa Scorp »

Ak mas na mysli vlocku po vlocke dopadajuce na zem, tato sa roztopi, henta sa prilepi k ostatnym.. to si vyhod na dlhu dobu este z hlavy.. ak myslis len na to, ze sa zmeni vzhlad zeme zo zelenej na zelenobielu a potom na uplne bielu, to problem nie je
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

s mensimi/vacsimi kompromismy to nie je problem ...
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
PETERPANs
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 579
Dátum registrácie: Ne 05. Nov, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa PETERPANs »

Scorp napísal:Ak mas na mysli vlocku po vlocke dopadajuce na zem, tato sa roztopi, henta sa prilepi k ostatnym.. to si vyhod na dlhu dobu este z hlavy..
No to som skutocne ne... :wink:

No uvidime co nam prinesie buducnost snad bude mozna aj gulovacka a stavanie snehuliakov :D
CPU AMD Phenom II X6 1070T, Motherboard Gigabite GA-970A-UD3, Vengeance - 8GB Dual channel DDR3 memory kit - 1600 Mhz, VGA Gigabite Radeon R9 280X Windforce OC version, Case Coolermaster Centurion 5 II + extra fans NOCTUA NF-S12B redux-1200(back), NOCTUA NF-P14s redux 1200(up)
Používateľov profilový obrázok
Timeshifter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 594
Dátum registrácie: Po 30. Júl, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa Timeshifter »

No, podla mna sa to az tak neoplati implementovat do enginoch (tak sa to ma sklonovat?) - berme to takto - vytvorit to, by to nebol az taky problem, ale vyuzitie by to malo male, bralo by to nadarmo z vykonu pocitaca, a taky zazrak by to nerobilo, to by si dani programatori tam dali nejaky oci-vytahujuci efekt, ktory by nasi graphic-maniaci ospevovali...
Používateľov profilový obrázok
DiwaSwina
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1187
Dátum registrácie: Po 28. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Príspevok od používateľa DiwaSwina »

urcite to nie je zlozite a ani narocne (asi by sa len plynule morfovala textura?)ale roztapanie snehu ako take je asi dost bezvyznamne

a co sa tyka rocneho obdobia to chces hrat 3 mesiace v kuse aby sa zacalo menit obdobie?? :lol: :E
Používateľov profilový obrázok
DrPokus
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 229
Dátum registrácie: Pi 08. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: okres Levice

Príspevok od používateľa DrPokus »

2 DiwaSwina: No v takych MMORPG (napr. Wow) nieje problem hrat hru aj rok vkuse takze opodstatnenie by to malo a bolo by to celkom zaujimave ,predstavte si ,ze hrate hru na vianoce ... kuknete z okna sneh zapnete wow a tiez sneh :) (samozrejem zalezi aj na lokacii v ktorej sa hrac nachdza, na pusti sneh nebude a na dalekom severe je ho dost stale....ale v oblastiach s klimou podobnou nasej by to bolo fajn)


ako tak citam co som napisal, tak radcej kaslat na to, nema to asi momentalne zmysel :lol:
CPU: Intel Pentium Dual Core E2180 2Ghz@3010Mhz CPUz | RAM: DRR2 2G 667Mhz@758Mhz Kingston | HDD: 250G Seagate 16M cashe SATA2 | MB: MSI P35 Neo2-FIR | GPU: ATi HD4850 512 DDR3 ,Saphhire

Návrat na "Debata o všetkom"