Hladame developerov pre free hru Open Outcast

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
Používateľov profilový obrázok
doCHtor
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 198
Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava/Sered

Hladame developerov pre free hru Open Outcast

Príspevok od používateľa doCHtor »

Dufam ze tento topic nie je prilis proti pravidlam :)

Takze uz nejaky ten rok, dva robime na free nasledovnikovi starej hry Outcast od Appealu - http://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)

Zacalo sa stym ako mod Gothicu, potom sa preslo na open source engine Crystal space a konecne sme skoncili ako mod (totalna konverzia) Crysisu. S Crystal spacom to bolo tazke trapenie, ked sa robilo viac na tech demach ako na hre.... levely sa robili rucnym editovanim .xml fajlov.... :roll: . Momentalne je stav taky, ze bud sa to spravi a dokonci na CryEngine2 alebo je koniec.

Kadopadne, potrebujeme ludi do timu - 2d grafikov, 3d grafikov, programatorov a niekoho kto by sa vedel postarat o web, forum, wiki a nejake svn alebo podobne.

Vyhodou je znalost a fanusikovstvo :D stareho Outcastu.

Web: http://www.openoutcast.org/
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro
master
Ban
Ban
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Po 11. Jún, 2007, 08:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa master »

Outcast bol cool, to je bez debaty.

Kolko art assets mate spravenych ? V akom stadiu/detaile ? V 3dsmax ? Postavy su nejake naanimovane ? Mozno by som mohol nieco skusit hodit do svojho 3D enginu a mozno by vam to pomohlo zvysit motivaciu :-)

No, zhliadol som aj vasu sajtu, a ten teren na tych starych dev-shooch je vcelku udesny. To bol nejaky default sposob terrain renderingu Crystal Spacu alebo ste to robili rucne v maxku ?
Aby som len nepindal, tu su dake moje starsie ukazky :
http://www.avenger.sk/scr/Scr02/ScreenShot001.jpg
http://www.avenger.sk/scr/Western/ScreenShot07_08.jpg

Ten druhy teren (pustny), mi po dnesnych rannych optmalizaciach bezi v 800-1400 fps a to s dohladom 8km ;-)

Cize zostava este spusta vykonu na AI/postavy/vegetaciu.

Presnejsie, este mam rezervu cca 1300 fps :-)
Naposledy upravil/-a master v So 19. Apr, 2008, 17:29, upravené celkom 1 krát.
Používateľov profilový obrázok
doCHtor
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 198
Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava/Sered

Príspevok od používateľa doCHtor »

No vzhladom nato ze sme presli na Cryengine, tak drviva vacsina assetov sla do kosa, v podstate sa ide odznova :).

Detail je zhruba takyto:
Obrázok
Obrázok
Nevsimaj si ten nadpis ze rendering alebo nazvy suborov artwok, ide o ingame modely (aj ked voziky su renderovane). Celkovo na stranke je bordel v obrazkoch, pomiesane nove, stare, zo stareho enginu, testy....

Ak mas 3d engine (link?) nechcel by si sa pridat ako koder? Ku crysisu vypustili nejake zdrojove kody (oficielne), takze je mozne doprogramovavat do cryenginu.
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro
master
Ban
Ban
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Po 11. Jún, 2007, 08:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa master »

Takze odznova ? Hm, tak to vela stastia. Vsimol som si ze ste mali spravenu uz aj hlavnu postavu, tipujem ze bola aj naanimovana.

Ten vodny zivocich je celkom pekny. Vozik este nie je ocividne domodelovany, ale zatial moze byt.

Kolko budov ste mali komplet otexturovanych v starej verzii ?
master
Ban
Ban
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Po 11. Jún, 2007, 08:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa master »

Doprogramovavat do CryEnginu ? A co tam chcete doprogramovat ? Ved to ma uplne vsetko. Cely sandbox - v tom si spravite aku hru chcete, lepsie toolsy asi ani neexistuju.
Používateľov profilový obrázok
doCHtor
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 198
Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava/Sered

Príspevok od používateľa doCHtor »

Co sa ti zda nedomodelovane na voziku?

Neboj, ani Cryengine2 nema vsetko. Suhlasim ze lepsie toolsy ako su k dispozicii ku Cryenginu (sandbox, pluginy do maxa, photoshopu) tazko najdes, ale toolsy != specificke funkcie enginu :)
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro
master
Ban
Ban
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Po 11. Jún, 2007, 08:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa master »

Ten vozik - kolesa neladia k zvysku, ako keby to bola len priprava na detailnejsie odetailnenie kolies. Maju zatial malo polygonov, teda su trocha hranate, ale nic hrozne to nie je. Obvykle to v hre ani v takom zoome (cez celu obrazovku) clovek neuvidi, takze to nebude vadit. Inak je to ale pekne.

Co konkretne Sandbox nema co by ste vy chceli mat ? Ved cez skripty si tam nastavite vsetko.
Niekto tie skripty samorejme ale musi napisat :-)
Používateľov profilový obrázok
doCHtor
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 198
Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava/Sered

Príspevok od používateľa doCHtor »

Tie kolesa su hranatejsie bo maju byt z kamena :)

Napriklad treba kvalitnu 3rd person kameru (niekto z cry komunity na tom sice robi, ale uvidime co z toho bude), nejake shadre (napr fur shader) a najdu sa aj dalsie veci. A taktiez to scriptovanie... sice ten vizualny script editor je super, ale neverim ze nebude treba nieco riesit cez luu..
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro
master
Ban
Ban
Príspevky: 74
Dátum registrácie: Po 11. Jún, 2007, 08:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa master »

Zabudni na to, ze existuje nejaka vseobecna magicka 3rd person kamera. Tu si musite napisat sami s ohladom na styl hry, pretoze az pocas hrania pridete na to, ci je to fajn alebo nie, nakolko na papieri to moze vyzerat dobre, ale pri hrani to uz az tak fajn byt nemusi.
No ved to este uvidite :-)
Používateľov profilový obrázok
doCHtor
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 198
Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava/Sered

Príspevok od používateľa doCHtor »

No a co myslis preco zhaname aj koderov?
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

drzim palce :wink: ale nebudete to mat lahke
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
doCHtor
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 198
Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava/Sered

Príspevok od používateľa doCHtor »

dik... prechodom na cryengine sa poriesilo strasne vela problemov, ale stale je obrovsky problem ze je malo ludi ktory by na tom chceli robit (vyzera ze outcast naozaj nebol az taky uspesny aby si vytvoril dostatocnu fanusikovsku zakladnu)
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro

Návrat na "Debata o všetkom"