Hladame developerov pre free hru Open Outcast
- doCHtor
- Nový používateľ
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/Sered
Hladame developerov pre free hru Open Outcast
Dufam ze tento topic nie je prilis proti pravidlam
Takze uz nejaky ten rok, dva robime na free nasledovnikovi starej hry Outcast od Appealu - http://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)
Zacalo sa stym ako mod Gothicu, potom sa preslo na open source engine Crystal space a konecne sme skoncili ako mod (totalna konverzia) Crysisu. S Crystal spacom to bolo tazke trapenie, ked sa robilo viac na tech demach ako na hre.... levely sa robili rucnym editovanim .xml fajlov.... :roll: . Momentalne je stav taky, ze bud sa to spravi a dokonci na CryEngine2 alebo je koniec.
Kadopadne, potrebujeme ludi do timu - 2d grafikov, 3d grafikov, programatorov a niekoho kto by sa vedel postarat o web, forum, wiki a nejake svn alebo podobne.
Vyhodou je znalost a fanusikovstvo stareho Outcastu.
Web: http://www.openoutcast.org/
Takze uz nejaky ten rok, dva robime na free nasledovnikovi starej hry Outcast od Appealu - http://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)
Zacalo sa stym ako mod Gothicu, potom sa preslo na open source engine Crystal space a konecne sme skoncili ako mod (totalna konverzia) Crysisu. S Crystal spacom to bolo tazke trapenie, ked sa robilo viac na tech demach ako na hre.... levely sa robili rucnym editovanim .xml fajlov.... :roll: . Momentalne je stav taky, ze bud sa to spravi a dokonci na CryEngine2 alebo je koniec.
Kadopadne, potrebujeme ludi do timu - 2d grafikov, 3d grafikov, programatorov a niekoho kto by sa vedel postarat o web, forum, wiki a nejake svn alebo podobne.
Vyhodou je znalost a fanusikovstvo stareho Outcastu.
Web: http://www.openoutcast.org/
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro
Outcast bol cool, to je bez debaty.
Kolko art assets mate spravenych ? V akom stadiu/detaile ? V 3dsmax ? Postavy su nejake naanimovane ? Mozno by som mohol nieco skusit hodit do svojho 3D enginu a mozno by vam to pomohlo zvysit motivaciu
No, zhliadol som aj vasu sajtu, a ten teren na tych starych dev-shooch je vcelku udesny. To bol nejaky default sposob terrain renderingu Crystal Spacu alebo ste to robili rucne v maxku ?
Aby som len nepindal, tu su dake moje starsie ukazky :
http://www.avenger.sk/scr/Scr02/ScreenShot001.jpg
http://www.avenger.sk/scr/Western/ScreenShot07_08.jpg
Ten druhy teren (pustny), mi po dnesnych rannych optmalizaciach bezi v 800-1400 fps a to s dohladom 8km ;-)
Cize zostava este spusta vykonu na AI/postavy/vegetaciu.
Presnejsie, este mam rezervu cca 1300 fps
Kolko art assets mate spravenych ? V akom stadiu/detaile ? V 3dsmax ? Postavy su nejake naanimovane ? Mozno by som mohol nieco skusit hodit do svojho 3D enginu a mozno by vam to pomohlo zvysit motivaciu
No, zhliadol som aj vasu sajtu, a ten teren na tych starych dev-shooch je vcelku udesny. To bol nejaky default sposob terrain renderingu Crystal Spacu alebo ste to robili rucne v maxku ?
Aby som len nepindal, tu su dake moje starsie ukazky :
http://www.avenger.sk/scr/Scr02/ScreenShot001.jpg
http://www.avenger.sk/scr/Western/ScreenShot07_08.jpg
Ten druhy teren (pustny), mi po dnesnych rannych optmalizaciach bezi v 800-1400 fps a to s dohladom 8km ;-)
Cize zostava este spusta vykonu na AI/postavy/vegetaciu.
Presnejsie, este mam rezervu cca 1300 fps
Naposledy upravil/-a master v So 19. Apr, 2008, 17:29, upravené celkom 1 krát.
- doCHtor
- Nový používateľ
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/Sered
No vzhladom nato ze sme presli na Cryengine, tak drviva vacsina assetov sla do kosa, v podstate sa ide odznova .
Detail je zhruba takyto:
Nevsimaj si ten nadpis ze rendering alebo nazvy suborov artwok, ide o ingame modely (aj ked voziky su renderovane). Celkovo na stranke je bordel v obrazkoch, pomiesane nove, stare, zo stareho enginu, testy....
Ak mas 3d engine (link?) nechcel by si sa pridat ako koder? Ku crysisu vypustili nejake zdrojove kody (oficielne), takze je mozne doprogramovavat do cryenginu.
Detail je zhruba takyto:
Nevsimaj si ten nadpis ze rendering alebo nazvy suborov artwok, ide o ingame modely (aj ked voziky su renderovane). Celkovo na stranke je bordel v obrazkoch, pomiesane nove, stare, zo stareho enginu, testy....
Ak mas 3d engine (link?) nechcel by si sa pridat ako koder? Ku crysisu vypustili nejake zdrojove kody (oficielne), takze je mozne doprogramovavat do cryenginu.
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro
Ten vozik - kolesa neladia k zvysku, ako keby to bola len priprava na detailnejsie odetailnenie kolies. Maju zatial malo polygonov, teda su trocha hranate, ale nic hrozne to nie je. Obvykle to v hre ani v takom zoome (cez celu obrazovku) clovek neuvidi, takze to nebude vadit. Inak je to ale pekne.
Co konkretne Sandbox nema co by ste vy chceli mat ? Ved cez skripty si tam nastavite vsetko.
Niekto tie skripty samorejme ale musi napisat
Co konkretne Sandbox nema co by ste vy chceli mat ? Ved cez skripty si tam nastavite vsetko.
Niekto tie skripty samorejme ale musi napisat
- doCHtor
- Nový používateľ
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: St 16. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/Sered
Tie kolesa su hranatejsie bo maju byt z kamena
Napriklad treba kvalitnu 3rd person kameru (niekto z cry komunity na tom sice robi, ale uvidime co z toho bude), nejake shadre (napr fur shader) a najdu sa aj dalsie veci. A taktiez to scriptovanie... sice ten vizualny script editor je super, ale neverim ze nebude treba nieco riesit cez luu..
Napriklad treba kvalitnu 3rd person kameru (niekto z cry komunity na tom sice robi, ale uvidime co z toho bude), nejake shadre (napr fur shader) a najdu sa aj dalsie veci. A taktiez to scriptovanie... sice ten vizualny script editor je super, ale neverim ze nebude treba nieco riesit cez luu..
Core i7 4500Mhz, 16GBRam, GTX570, x64 win7 pro