Toto mi ako bitmapa moc nepripada


Engine je z DIRTu, zabavnost je ale ovela ovela vyssie, ohlasy na demo su zatial z hracskej komunity asi tak dobre ako by len byt mohli a o nejakej "nafuknutej bubline" velmi silne pochybujem.
Hratelnost, ovladanie je perfektne, je to taka dobra kombinacia medzi simulatorom a arkadou, PeRi a podla teba auta bezne lietaju vo vzduchu ked sa ti zdaju ako prisrobovane? To bude tym syndromom z NFS a akcnych filmov kde su stale auta vo vzduchu :roll: , btw nie je vobec problem dostat auto do takeho smyku ze spravi nejaku tu piruetku. Navyse hra nie je zdaleka tak HDR presvietena ako bol DIRT. Multiplayer je neskutocne navykova zalezitost, destrukcia je dokonala a optimalizacia..... uz velmi dlho som nevidel tak dobre optimalizovanu hru. Beha to lepsie ako Trackmania Nations Forever a to na Ultra detailoch s 8xMSAA.
Inak drifty su ovela zabavnejsie ako napr v NFS Carbon, tam boli strasne jednoduche. EA by si mala zobrat priklad od Codemasters ako sa robi poriadna zavodna hra .... aj tak uz do NFS 12 nevkladam ziadne nadeje, Pro Street nielenze bol hratelne odflaknuty, dokonca ani ta grafika nestala za moc. Kopa chyb na vozidlach..., a ta slahacka (dym) ktorym sa chvastali je tu v GRIDe omnoho lepsi. Dalsia vec ktora mi fatalne chyba v NFS od doby Undergroundu 2 je
replay, tu su replaye najlepsie ake som kedy v zavodnej hre videl, ten strih kamery a zabery ktore su umiestnene na uplne perfektnych miestach, posobi niekedy ako scena vystrihnuta z akcneho filmu.
Sice som sem zatiahol NFS ale myslim ze tejto serii na PC uz takmer odzvonilo, ak sa EA nevschopi je tu omnoho kvalitnejsi GRID (alebo este len bude v priebehu leta) a neskor
Burnout Paradise a FlatOut Ultimate Carnage.