Reklamacia notebooku kupeneho na firmu

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
juras66
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: Po 14. Júl, 2008, 14:56

Reklamacia notebooku kupeneho na firmu

Príspevok od používateľa juras66 »

Pekny den,
mozno sa tu uz nieco podobne riesilo, no ja som to nenasiel, tak keby predca len, budem vdacny za odkaz. Ale k veci.
Kedze som chcel ako student usetrit pri kupe notebooku, tak som si ho kupil prostrednictvom kamosa na firmu v ktorej pracoval. Po case uz kamos v tej firme nepracuje, takze uz v tej firme nikoho nepoznam. Ako doklad o kupe mam fakturu a doklad o uhrade. Notebook je uz 3. krat v oprave v podstate s tou istou chybou, kazda oparava trvala mesiac a pol. Koniec zarucnej doby sa uz blizi. Chcem vediet aku sancu mam ze mi vratia peniaze, alebo aspon vymenia za tovar v rovnakej cene. Mam na to vobec narok, alebo to vratia tej firme??? Prosim o radu, som z toho zufaly, lebo ako student nemam na dalsi notebook a potrebujem surne na nom pracovat.
Dakujem za kazdu reakciu.
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Re: Reklamacia notebooku kupeneho na firmu

Príspevok od používateľa FEAR »

Ano mas narok na vratenie penazi ak je tam 3x a este aj z rovnakou chybou, co sa tyka dlzky zaruky predluje sa ti o cas ktory bol notebook v oprave ..cize si to porataj a pripocitaj tie dni kzaruke... inak ohladom konkretnejsich informavii volaj .. SOI-Slovensku Obchodnu Inspekciu ... prilezitostne by som nou trosku postrasil aj servis nech nemachruju ;)
Používateľov profilový obrázok
Toman
VIP
VIP
Príspevky: 7733
Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)

Re: Reklamacia notebooku kupeneho na firmu

Príspevok od používateľa Toman »

- ak bol NB kupovany na firmu (fakturu) tak na vratenie penazi nemas narok - zmluva o predaji sa riadi obchodnim zakonnikom kde su ine prava ako v obcianskom zakonniku.