Všeobecná diskusia o PS :-)

Všetko o programoch, problémoch...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
sm_oOx^
VIP
VIP
Príspevky: 3368
Dátum registrácie: Ut 24. Aug, 2004, 14:00
Bydlisko: nitra

Všeobecná diskusia o PS :-)

Príspevok od používateľa sm_oOx^ »

presuvam sem debatu spod clanku, kde nema co robit, ak chcete pokracovat, nech sa paci tu...

dochtor:
Vyborna recenzia... zaver je taky, ze Kone budem asi skor ci neskor surne potrebovat :)) 64bXP - je velka skoda ze ho microsoft viac nepresadzoval. Podla mna zatial najlepsi os od MS (jadro serverove, ui xpckove + 64b). Co ho mam cez 2 roky, tak jediny problem bol s instalatorom dema tusim UT3 kde nerozoznal 64b xp (to potom opravili). Na druhu stranu chapem ze MS ho potichucky odpratal, vista uz aj tak dost tazko konkuruje 32b xp, takto by stratila aj vyhodu 64b. A adobe su lamaci :)) co su radi ze mozu 64b xp nepodporovat (aj ked cs4 slape v pohode).

Snake:
jop :) presne :) lamaci :), preto maju nadpolovicny podiel na trhu s produkcnymi aplikaciami ;)

dochtor:
Nechcem moc offtopicovat, ale naozaj z velkych grafickych firiem mam najlamackejsi pocit z adobe. Si zober ze rotovanie canvasu im trvalo do cs4ky a aj to funguje len pod opengl. Inak nechapem ako to ze maju vo fotoshopovskej oblasti (a je mozne ze aj inde) vpodstate monopol :)

crux2005:
však som ti už na ICQ písal, že Adobe je pííp ;-D

Snake:
z velkych grafickych firiem kde? na slovensku? tak to sa ani necuduj potom, ked poniektore lamy ani nevedia dodat profil k tlaciarni. Porovnanie dakujem pekne, a co sa tyka rotacie platna, neviem preco je OpenGL taky problem, nepaci sa? je tu corel, pouzivaj kolko chces ;)

dochtor:
Ehm, ake mame graficke firmy (co vyrabaju software) na slovensku? Myslel som firmy ako Autodesk a spol. No a OGL (pripadne to ako to je v PS implementovane, nie som koder) je problem bo ked dojde pamat na gpu tak sa ti ta featura vypne a konec... mozes akurat tak restartovat PS. A nie kazdy robi len v PS aby cela pamat gpu isla na OGL PS. No a to ti potom pekne narusa workflow... zvyknes si na rotaciu a zrazu rotacia nie je :\. Corel bohuzial tak trocha zaspal par rokov dozadu. Ako ano, PS je v mnohych veciach super, ale nemozem si pomoct ze v poslednejsich verziach (snad CSkove) je implementacia napadov zufala - vid 3d v cs3 (ci cs2) a o nieco menej ale stale zufala implementacia v cs4.

Snake:
Bavime sa o blbostiach, Adobe ma odporucane karty na ktorych to rozbehas, na MX440 ti to nepojde. Graficke firmy som myslel lokalne firmy pracujuce s produktami ci uz od Adobe, alebo od inych vyrobcov (ala studia). Co sa tyka implementacie 3D, povedzme si otvorene, ty vyuzivas PS na 3D? lebo ja nie, a nikdy by ma to ani nenapadlo, jedine co neodpustim Adobe je, ze do Ae neimplementovala podporu viacerych 3D fajlov (ako .max a pod.). To ma nastvalo, nie podpora 3D v Ps, funkcnost a pouzivanost sa da prirovnat k pravitku. Na 3d sa pouzivaju ine programy, nie Ps (Max, Maya, Blender a pod.), Ps sa nesnazi byt editorom ci dokonca programom na tvorbu 3D, je to len ficurka, na textury a podobne, o produkcii 3d nemoze byt rec.

dochtor:
Ale, ty mas snad k PS vacsi citovy vztah ako ja k 3dsmax :)) ...ale fakt nic vzlom. Podla mna je toto problem aj podla toho na co PS pouzivas a tym padom aj nejakeho profesneho uhla pohladu alebo co :). Mne ogl akceleracia vypadavala na 8800gt s 512MB pamate. Viem ze to nie je najviac pamate, ale PS bola zatial jedina aplikacia kde to bol problem. Som si isty ze to iste sa bude diat s 896MB co mam teraz na GTX260 akurat trocha neskor a pri o nieco viac otvorenych fajloch. Inym aplikaciam nic vpodstate nevadi, mozem mat otvorene 3x3dsmax, mudbox a zopar dalsich mensich utilit a nic, ale pre PS to je problem aj s jednym maxom. Ta implementacia 3D... no nemyslim ze najdes cloveka ktory sa v tomto aspon velmi mierne vyzna a ktoreho by snad napadlo ze 3D v PS bude na modelovanie. Logika je jasna, PS sa pri 3D pouziva najma na textury, takze cakas ze 3d bude prave na texturovanie. No a to je dalsia vec ktora ma nas-ala. Furt tam daju ficury ktore ma konecne potesia (rotacia kanvasu, paintovanie v 3d) ale daju ich tam tak ze ma rovno vystre lebo sa bud nedaju pouzit alebo sa daju len so skripanim zubov. No a aby som to aspon mierne odofftopicoval :), tak dodam ze za 64b XPcka by mali byt ludia celkom vdacny pretoze myslim ze zrovna to bol taky zlomovy bod ked sa viac zacali robit 64b aplikacie.

Návrat na "Programy a problémy s nimi"