AF na GK
-
- Používateľ
- Príspevky: 810
- Dátum registrácie: Pi 27. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: NR - okolie, Brno
AF na GK
ako sa vola programik na testovanie AF (tie farebne duhove kruhy a kvetinky) ??? Tam kde sa zistuje kvalita a uhlove optimalizacie.
Life is short - enjoy it!
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
no myslim,ze by na to kludne stacil aj 3Dmark05 zalozka Filtering&AA Tool...SurrendeR napísal:asi nie, on mysli, ze kde sa pozre na taky stvorec kde zobrzuje uhly v ktorych AF je slabsie a tak...killswitch napísal:3d mark
samozrejme,ze to nebude na urovni origos testovacieho programu,ale 3d mark ma vacsina z nas doma a na tieto ucely by mohol aj stacit...
-
- Používateľ
- Príspevky: 810
- Dátum registrácie: Pi 27. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: NR - okolie, Brno
Uz som to spravil cez tem programik co napisal crux2005 a tu su vysledky (a ja som si myslel ze na 9xxx serii este nie su optimalizacie ):
16x AF
8x AF
4x AF
2x AF
1x(vypnute) AF
Ak som spravne porozumel principu tohto testu, tak najlepsia filtracia je v tych uhloch, kde je najmensia vzdialenost cerveneho okraja od stredu. Potom 16-nasobna filtracia sa kona (pri 16xAF) iba na horizontalnych/vertikalnych texturach. Na uhloprieckach horiz. a vert. je potom iba 8x a pod ostatnymi uhlami je to iba 2x. Pri 8xAF je to tak isto ale aj tie 90° su iba 8x filtrovane.
Ak som to ale pochopil zle, budem rad ak ma opravite.
16x AF
8x AF
4x AF
2x AF
1x(vypnute) AF
Ak som spravne porozumel principu tohto testu, tak najlepsia filtracia je v tych uhloch, kde je najmensia vzdialenost cerveneho okraja od stredu. Potom 16-nasobna filtracia sa kona (pri 16xAF) iba na horizontalnych/vertikalnych texturach. Na uhloprieckach horiz. a vert. je potom iba 8x a pod ostatnymi uhlami je to iba 2x. Pri 8xAF je to tak isto ale aj tie 90° su iba 8x filtrovane.
Ak som to ale pochopil zle, budem rad ak ma opravite.
Life is short - enjoy it!
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)
HP ProBook 6470b, 8GB RAM, SSD | Intel Pentium 4 2.80GHz, 2xKingston DDR 512MB, Intel D875PBZ, Radeon 9800XT, 3×SATA (600GB)