Zdravím Vás. Ako to chodí keď zákazník donesie nejaký tovar na reklamáciu, a k tomu absolútne nečitateľný bloček? Problém je v tom, že tie termopásky a podobne vyblednú dosť skoro keď nie sú uskladnené v laboratórnych podmienkach?
-Je zákazník povinný si fotiť takéto bločky? A keď nemá odfotený ten bloček ma právo na reklamáciu?
Diky za odpovede.
MB: ASUS MAXIMUS VIII ALPHA HERO CPU: INTEL i7 6700k + Noctua NH-U14S RAM: Kingston HyperX 32GB 36000Mhz GPU: ZOTAC EXTREM GTX1070 SKRINKA: Corsair Obsidian 750D Airflow edition ZDROJ: SEASONIC 700W Gold
No ked je to tavar typu kosele, papuc alebo nieco podobne tak predajca ked mu nedonesies blocek nema ako vediet ci je ten tovar od neho kedze to nema SN.
Co sa tyka elektroniky tam ked je ochotny predajca by to nemusel byt problem ale keby ti povedal ze bez bloku ti to na reklamacku nevezme asi s tym nemozes nic robit.