Zdravím Vás. Ako to chodí keď zákazník donesie nejaký tovar na reklamáciu, a k tomu absolútne nečitateľný bloček? Problém je v tom, že tie termopásky a podobne vyblednú dosť skoro keď nie sú uskladnené v laboratórnych podmienkach?
-Je zákazník povinný si fotiť takéto bločky? A keď nemá odfotený ten bloček ma právo na reklamáciu?
Diky za odpovede.
Blede blocky
Blede blocky
MB: ASUS MAXIMUS VIII ALPHA HERO
CPU: INTEL i7 6700k + Noctua NH-U14S
RAM: Kingston HyperX 32GB 36000Mhz
GPU: ZOTAC EXTREM GTX1070
SKRINKA: Corsair Obsidian 750D Airflow edition
ZDROJ: SEASONIC 700W Gold
CPU: INTEL i7 6700k + Noctua NH-U14S
RAM: Kingston HyperX 32GB 36000Mhz
GPU: ZOTAC EXTREM GTX1070
SKRINKA: Corsair Obsidian 750D Airflow edition
ZDROJ: SEASONIC 700W Gold
- Jeremi
- Používateľ
- Príspevky: 1558
- Dátum registrácie: Pi 02. Jún, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Blede blocky
No ked je to tavar typu kosele, papuc alebo nieco podobne tak predajca ked mu nedonesies blocek nema ako vediet ci je ten tovar od neho kedze to nema SN.
Co sa tyka elektroniky tam ked je ochotny predajca by to nemusel byt problem ale keby ti povedal ze bez bloku ti to na reklamacku nevezme asi s tym nemozes nic robit.
Co sa tyka elektroniky tam ked je ochotny predajca by to nemusel byt problem ale keby ti povedal ze bez bloku ti to na reklamacku nevezme asi s tym nemozes nic robit.
Lenovo ThinkPad T420s
Intel Core i7, 8GB RAM, 128 GB Samsung SSD, nVidia Quadro
Intel Core i7, 8GB RAM, 128 GB Samsung SSD, nVidia Quadro