Blue screen

Všetko o operačných systémoch...
POZOR: žiadny WAREZ
tom.mesaros
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: Po 15. Apr, 2013, 14:23

Blue screen

Príspevok od používateľa tom.mesaros »

Ahojte, som začiatočník a potrebujem pomôcť. Keď zapnem počítač, tak ide normálne zadam heslo prihlási ma, na 5 sek. sa mi zjaví plocha a potom BSoD. Neskôr restartuje notebook a dam Start Wimdows normally a potom sa to opakuje... Skúšal som aj Safe mode a to iste... Mám Lenovo ThinkPad s Windows 7 Home Premium x64. Nejak cez recovery, alebo také niečo... Ale restore point som nerobil (neviem prečo ) a to CD s Windowsom nemám tiež ... Neviete mi pomoct???
Naposledy upravil/-a tom.mesaros v Po 15. Apr, 2013, 15:42, upravené celkom 2 krát.
Používateľov profilový obrázok
DMaMT
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 344
Dátum registrácie: Ut 18. Máj, 2010, 08:03
Bydlisko: BA/BL

Re: Premenovanie súboru

Príspevok od používateľa DMaMT »

Najjednoduchší spôsob premenovania súboru, aký ma napadol, ak sa k nemu nevieš dostať z nainštalovaného OS je vypálenie obrazu Hirens Boot CD (http://www.hirensbootcd.org/download/). Ten potom na CD vložíš do mechaniky, nastavíš, aby z neho bootoval a spustíš mini XP (z toho CD) a potom tam nájdeš tvoj disk v NB, nájdeš súbor a jednoducho ho premenuješ.
tom.mesaros
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: Po 15. Apr, 2013, 14:23

Re: Premenovanie súboru

Príspevok od používateľa tom.mesaros »

DMaMT napísal:Najjednoduchší spôsob premenovania súboru, aký ma napadol, ak sa k nemu nevieš dostať z nainštalovaného OS je vypálenie obrazu Hirens Boot CD (http://www.hirensbootcd.org/download/). Ten potom na CD vložíš do mechaniky, nastavíš, aby z neho bootoval a spustíš mini XP (z toho CD) a potom tam nájdeš tvoj disk v NB, nájdeš súbor a jednoducho ho premenuješ.