Company of heroes 2 Benchmark
Company of heroes 2 Benchmark
Hra ma vlastni benchmark.Staci nastavit detaily a spustit.
Testujte v 1680x1050 vse max nebo 1920x1080 vse max.
Nastaveni http://abload.de/img/reliccoh2_2013_06_27_ymecp.png
Moje vysledky sou teda super spatny.
I5 2500K@4.5Ghz
8GBRam
GTX670@def
320.18
1920x1080
Min 13.86fps
max 46.86fps
AVG 29.29fps
http://abload.de/img/reliccoh2_2013_06_27_amskd.png
Testujte v 1680x1050 vse max nebo 1920x1080 vse max.
Nastaveni http://abload.de/img/reliccoh2_2013_06_27_ymecp.png
Moje vysledky sou teda super spatny.
I5 2500K@4.5Ghz
8GBRam
GTX670@def
320.18
1920x1080
Min 13.86fps
max 46.86fps
AVG 29.29fps
http://abload.de/img/reliccoh2_2013_06_27_amskd.png
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6716
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Company of heroes 2 Benchmark
pokial viem, uz to nie je beta...
hra uz normalne oficialne vysla
na tej zostave by to malo ist asi tak o 10FPS lepsie, vid video. Ale mozno je ten rozdiel kvoli rozdielnemu nastaveniu vyhladzovania?
hra uz normalne oficialne vysla
na tej zostave by to malo ist asi tak o 10FPS lepsie, vid video. Ale mozno je ten rozdiel kvoli rozdielnemu nastaveniu vyhladzovania?
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- trojan4x4
- Používateľ
- Príspevky: 1937
- Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
- Bydlisko: Nitra - Vráble (22)
Re: Company of heroes 2 Benchmark
Sorry, vyšlo to 25. Júna
Príde opravný patch, na tej zostave by to malo fičať fakticky o dosť lepšie. Tie benchmarkové FPS sú dosť nízke.
Načo ti je AA pri tak vysokom rozlíšení ?
Príde opravný patch, na tej zostave by to malo fičať fakticky o dosť lepšie. Tie benchmarkové FPS sú dosť nízke.
Načo ti je AA pri tak vysokom rozlíšení ?
Spoiler: ukázať
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6716
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Company of heroes 2 Benchmark
vyhladzovanie ma zmysel pri hociakom rozliseni. Akakolvek hrana ktora ide sikmo cez pixely sa da vyhladit
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22100
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Company of heroes 2 Benchmark
to AA to vcelku zabíja
na AMD to ide lepšie ale nieje to žiadna sláva tiež
adaptive vsyncon
min 24
max 62
avg 45
i7 3930k 4,4
4xGB 2133MHz CL9
Titanic 1175/6700
1920*1080
fw320.49
na 2560 to dáva o niečo viac ako tá 670 na fhd
bez AA je to zubaté ako pes ale fps neklesne pod 40
čo je zauijímavé to AUTO nastavenie to robí celkom slušne a beží to potom minimálne na 60FPS, samé low
crysis 3 je nič oproti tomu
na AMD to ide lepšie ale nieje to žiadna sláva tiež
adaptive vsyncon
min 24
max 62
avg 45
i7 3930k 4,4
4xGB 2133MHz CL9
Titanic 1175/6700
1920*1080
fw320.49
na 2560 to dáva o niečo viac ako tá 670 na fhd
bez AA je to zubaté ako pes ale fps neklesne pod 40
čo je zauijímavé to AUTO nastavenie to robí celkom slušne a beží to potom minimálne na 60FPS, samé low
crysis 3 je nič oproti tomu
Naposledy upravil/-a dexterav v Št 27. Jún, 2013, 22:59, upravené celkom 6 krát.
Spoiler: ukázať
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6716
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Company of heroes 2 Benchmark
COH1 svojho casu asi tiez bezalo tak, ci nie?
edit:
dal som si tu namahu...
http://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/obe ... H_1920.png
http://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/obe ... H_1920.png
edit:
dal som si tu namahu...
http://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/obe ... H_1920.png
http://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/obe ... H_1920.png
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- trojan4x4
- Používateľ
- Príspevky: 1937
- Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
- Bydlisko: Nitra - Vráble (22)
Re: Company of heroes 2 Benchmark
Staci doladit v ovladacoch nastavenie 3D a pojde to tak ako ma..
Spoiler: ukázať
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22100
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Company of heroes 2 Benchmark
to je síce fakt ale nijak to neobstojíM1ch4l napísal:COH1 svojho casu asi tiez bezalo tak, ci nie?
edit:
dal som si tu namahu...
http://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/obe ... H_1920.png
http://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/obe ... H_1920.png
a ako pozerám rozvnako biedno ide na AMD aj NV
a vzhľadom na náročnosť nič extra
Spoiler: ukázať
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6716
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Company of heroes 2 Benchmark
COH2 ma podla mna velmi dobru grafiku. A je to strategia, strategie su vseobecne narocnejsie...
Taktiez niektore tie technologie to urcite poriadne spomaluju...napriklad truesight odhadujem ako znacneho zraca vykonu.
Jediny sposob aky ma napada, ze sa to da riesit, je:
Miesto toho, aby to pre kazdud jednotku pocitalo s jednym kruhom, tak povedzme, ze si ten kruh rozdelili na nejakych n casti, co znamena, ze treba spocitat pre kazdu jednotku n prienikov lucov s prostredim. Pre tento ucel staci prostredie reprezentovat len nejakymi bounding boxami, ktora tam aj bez toho musia byt kvoli inym veciam. Pokial sa to pretne skor ako je dohladnost jednotky, tak obmedzia viditelnost.
Mozno to maju riesene nejako rozumnejsie. Ale fakt ma nenapada, ja by som to robil takto. Zacinal by som s nejakymi 16 castami kruhu, to by mozno mohlo stacit. Pripadne 32.
A samotna grafika je tiez fakt na urovni. No mozno tam maju nieco urobene zle.
Taktiez niektore tie technologie to urcite poriadne spomaluju...napriklad truesight odhadujem ako znacneho zraca vykonu.
Jediny sposob aky ma napada, ze sa to da riesit, je:
Miesto toho, aby to pre kazdud jednotku pocitalo s jednym kruhom, tak povedzme, ze si ten kruh rozdelili na nejakych n casti, co znamena, ze treba spocitat pre kazdu jednotku n prienikov lucov s prostredim. Pre tento ucel staci prostredie reprezentovat len nejakymi bounding boxami, ktora tam aj bez toho musia byt kvoli inym veciam. Pokial sa to pretne skor ako je dohladnost jednotky, tak obmedzia viditelnost.
Mozno to maju riesene nejako rozumnejsie. Ale fakt ma nenapada, ja by som to robil takto. Zacinal by som s nejakymi 16 castami kruhu, to by mozno mohlo stacit. Pripadne 32.
A samotna grafika je tiez fakt na urovni. No mozno tam maju nieco urobene zle.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22100
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Company of heroes 2 Benchmark
práve pozerám marky warhameru 40000 a starého COD
zase až tak zle to nejde
326.01 málinko zvyšujú výkon, hra si berie 3GB z VRAM pri max nastavení 2560x1440
kam sa hrabe C3
i7 3930k 4,4
4xGB 2133MHz CL9
Titanic 1175/6700
2560*1440
fw326.01
max
average fps 31.9
minimum fps 15.3
maximum fps 48.8
zase až tak zle to nejde
326.01 málinko zvyšujú výkon, hra si berie 3GB z VRAM pri max nastavení 2560x1440
kam sa hrabe C3
i7 3930k 4,4
4xGB 2133MHz CL9
Titanic 1175/6700
2560*1440
fw326.01
max
average fps 31.9
minimum fps 15.3
maximum fps 48.8
Spoiler: ukázať