prisiel mi novy blok na grafiku a chcem sa podelit o par obrazkov (pardon za kvalitu, nie som zrucny fotograf).
Jedna sa o EK Supremacy VGA, teda univerzalny blok. Chladit bude geforce GTX 760, ale to nahodim az ked mi pride zbytok suciastok.
Blok prisiel dobre zabaleny v kartonovej krabicke. Samotny blok bol chraneny v plastovom vrecusku (prelepene EK plombou).

V druhom vrecusku prislo instalacne prislusenstvo a teplovodiva pasta EK.
Neviem preco, ale pribaleny imbusovy kluc nepasuje ku skrutkam ktore drzia blok pohromade (je vacsi). Zaujimavost su pribalene stitky quality check a nadbytocna jedna skrutka a podlozka (v EK asi vedia ako sa tieto veci rady stracaju).

Zakladna bloku bola chranena proti oderu papierovou samolepkou (na fotke uz som je nakrivo, pretoze som ju uz prelepoval) a je vylestena do zrkadloveho lesku.

Pri rozobrati bloku objavime ze v zakladni su vyfrezovane (tym si isty nie som, ale nenasiel som lepsie slovo, ked niekto pozna techniku ich vyroby tak prezradte) kanaliky pre co najvacsiu stycnu plochu s kvapalinou.

Do stredu TOPu bloku sa vklada ocelova tryska ktora ma vlastne tesnenie (O-kruzok) a ma 2 zuby aby zapadla do vyfrezovanej casti v acetale.

Dalsie zaujimavost je riesenie drazky hlavneho O-kruzku. Ta nie je priamo v acetalovom tope, ale je "vytvorena" pomocou instalacnej spony. Teda blok sa bez tejto spony neda zlozit, netesnil by. Nalavo bez tesnenia, napravo s tesnenim.

Cely blok posobi ze je kvalitne vyrobeny, jedina vada co som postrehol su plastove "fuzy" v G1/4" zavitoch. Nemam to odfotene, boli prilis jemne. Zrejme po par zaskrutkovaniach fittingov vypadnu, ale ajtak je tu moznost upchavania okruhu (najma pri pouziti takehoto typu bloku, teda s tryskou a jemnymi kanalikmy).
Zatial je to vsetko co mam, ked budem mat cas a vsetky komponenty tak pridam fotky aj s grafikou, pripadne spravim nejake teplotne testy - proti DirectCUII chladicu.