Rozbalenie EK VGA Supremacy

Všetko o vodnom chladení a riešenie problémov ...
Používateľov profilový obrázok
Trubka
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 188
Dátum registrácie: Št 27. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA-Rusovce

Rozbalenie EK VGA Supremacy

Príspevok od používateľa Trubka »

Caute vsetci,
prisiel mi novy blok na grafiku a chcem sa podelit o par obrazkov (pardon za kvalitu, nie som zrucny fotograf).
Jedna sa o EK Supremacy VGA, teda univerzalny blok. Chladit bude geforce GTX 760, ale to nahodim az ked mi pride zbytok suciastok.

Blok prisiel dobre zabaleny v kartonovej krabicke. Samotny blok bol chraneny v plastovom vrecusku (prelepene EK plombou).

ObrázokObrázok

V druhom vrecusku prislo instalacne prislusenstvo a teplovodiva pasta EK.
Neviem preco, ale pribaleny imbusovy kluc nepasuje ku skrutkam ktore drzia blok pohromade (je vacsi). Zaujimavost su pribalene stitky quality check a nadbytocna jedna skrutka a podlozka (v EK asi vedia ako sa tieto veci rady stracaju).

ObrázokObrázok

Zakladna bloku bola chranena proti oderu papierovou samolepkou (na fotke uz som je nakrivo, pretoze som ju uz prelepoval) a je vylestena do zrkadloveho lesku.

ObrázokObrázok

Pri rozobrati bloku objavime ze v zakladni su vyfrezovane (tym si isty nie som, ale nenasiel som lepsie slovo, ked niekto pozna techniku ich vyroby tak prezradte) kanaliky pre co najvacsiu stycnu plochu s kvapalinou.

ObrázokObrázok

Do stredu TOPu bloku sa vklada ocelova tryska ktora ma vlastne tesnenie (O-kruzok) a ma 2 zuby aby zapadla do vyfrezovanej casti v acetale.

ObrázokObrázok

Dalsie zaujimavost je riesenie drazky hlavneho O-kruzku. Ta nie je priamo v acetalovom tope, ale je "vytvorena" pomocou instalacnej spony. Teda blok sa bez tejto spony neda zlozit, netesnil by. Nalavo bez tesnenia, napravo s tesnenim.

ObrázokObrázok