Furt je to len vec "fajnovosti" ... konzolovky ako Halo 3 boli locknuté na 30FPS pokial viem, a predsa to hrala miliarda ľudí ...
Quake, Unreal T. a podobné veci potom došli s 100-125FPS enginom.
Druhá vec je, že polka uživateľov sa môže aj potrhať a nedostane tých akčných 100FPS keď má 75HZ monitor so zapnutým vsyncom... nehovorím, že ho používa každí ...
Tretia vec, bez motion bluru už sa človeku nové hry nezdajú byť tak krásne plynulé ako by si predstavoval, preto nás autori pred pár rokmi začali kŕmiť rozmazávaním obrazu, aby to vyzeralo viac "fluid".
Štvrtá vec, filmy sú točené tak 25-29fps a každému sa zdajú byť pozerateľné a rýchle, ale to sú zas kamery, to je mimo tému už ...
Najnovšie sa roztrhol trh s 3Dtelkami kde je zas nutnosť zvyšovať HZ pretože pri 100HZ TV a zapnutom 3D by jedno oko vnímalo len 50HZ čo trošku kazí a ťahá oči ... šecko to je len súčasť plánu a marketingové ovce musia kupovať
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
bohužial.
Jednoducho, rozdiel medzi 50 a 60FPS je podľa mňa minimálne citlivý pre oko (ešte možno záleží od monitora prípadne TV). Koniec koncov, ak máte niekto nainštalovaný CoD4 skúste zadať do konzoly:
/com_maxfps 50 (hrajte sa tak 5 minút)
a potom
/com_maxfps 60 (hrajte sa tak 5 minút)
...a napíšte svoje postrehy
//prepáčte mi OT ale musel som.