Datart

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od používateľa Libor12 »

2 roky plati zakonne minimum, Ked predava niekto tovar, na ktorom je jasne uvedene :

:!: :!: :!: 5 - ROKOV ZARUKA ! :!: :!: :!:

, tak potom Vas nemoze posielat od "certa k diablu..." s argumentom = 2 roky. To je predsa podvod - dam si na obale velkym 5 rokov , aby som dobre vela predal a ked pride na lamanie chleba, tak Vas poslem do certa, a budem sa vam rehotat, aky som Vas dostal/osmekol, ako ste sa nachytat nechali , ci budem Vas posielat do fabriky/Azie s vecou co stala zlomok nakladov na takuto reklamaciu.

Ked Toyota, Kia ci Mercedes dava napr. 6 rokov zaruku, a po 2 auto nepojde tak co ??? - tiez len 2 roky zo zakona a koniec/nove ???, a ci smer Japonsko , Nemecko ? na vlasne naklady poslat auto lodou ? - predajca Vam povie, ze predsa on len tie 2 roky (podla zakona-aj ked bolo pri kupe deklarovane 5,...), ze mate ist za vyrobcom (ci rovno do certa)... a okrem toho uz nemate povodne pneumatiky (ako ja kryt), takze nemate narok vobec na nic .... Tomu sa povie OCHRANA SPOTREBITELA PO SLOVENSKY.

Ze to ide aj viac nez 2 roky :
Takze ALZA :
http://www.alza.sk/kingston-datatravele ... 292978.htm
Záruka: 60 mesiacov !!!! :good: :good:

http://www.kingston.com/us/wa/warranty_sk/ :

Citujem zo stranky vyrobcu :

"Postupy a požiadavky spojené s uplatňovaním nárokov zo záruky:

Ak chcete využiť záručné služby, mali by ste chybný produkt vrátiť na pôvodnom mieste nákupu alebo autorizovanému predajcovi či distribútorovi spoločnosti Kingston, od ktorého ste kúpili produkt spoločnosti Kingston. Pred vrátením produktu sa oboznámte s podmienkami pravidiel vrátenia. Zvyčajne je nutné uviesť informácie na identifikáciu produktu vrátane čísla modelu a sériového čísla (ak existuje) spolu s podrobným opisom problému, ktorý sa vyskytol. Musíte zahrnúť aj potvrdenie o dátume pôvodného nákupu ako dôkaz, že produkt je ešte v príslušnej záručnej lehote." - O krytke ani tuk !!!

Nakoniec mi ho zobrali v Kingstone, kam som ho musel poslat sam,- lebo DATART si na obhajobu vymyslel, ze potrebuju plastovy kryt z kluca - ten som nereklamoval. A kedze som ho uz nemal tak mali argument to zhodit zo stola - vraj vyrobca to ziada - KLAMSTVO + SMRADI = DATART!!!
Používateľov profilový obrázok
patro16
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2768
Dátum registrácie: Ne 12. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Datart

Príspevok od používateľa patro16 »

:facepalm:nechapes? pokial nemas uvedenu rozsirenu zaruku na blocku/fakture nepomozes si a ani soi sa ti tym nebude zaoberat (a... vlastne mozes to poslat priamo vyrobcovy ako si aj urobil...)
a aby si bol v obraze, ked si hodil uz tu "super" alzu ako priklad, tak u nich na fa mas presne uvedene trvanie zaruky v mesiacoch ku kazdemu tovaru a tym su vykryty...
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i7-4790K@4,5Ghz
Cooler: Noctua NH-D15 chromax.black+NT-H1
MB: MSI Z97 PC Mate
RAM: Kingston HyperX Fury Black 1866Mhz CL10 16GB kit
GPU: iGPU
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
HDD: Seagate SV35 1TB 64MB cache+Cooler: SCYTHE SQD-1000 QUIET DRIVE
DVD: Lite-On iHAS124 (xbox 360 XGD3 ready)
PSU: Enermax Platimax 500W
Case: Corsair Vengeance C70 Military Green
+outtake: Noctua NF-A15 PWM + NF-S12A PWM, intake: 2x Noctua NF-S12A PWM
Monitor: AOC Q3279VWFD8 & HP ZDisplay Z27i
Periferie: Microsoft Sidewinder X4 SK, A4tech XL-750BK
Printer: HP LaserJet 1018
NB: ACER TravelMate 5760G >CPU: Intel Core i5-2520M, RAM: 2x4GB 1600MHz, GPU: HD3000 + Nvidia Optimus GT520M, HDD: WD Scorpio Blue 750GB 5400rpm, SSD: Intel 520 180GB
Mobile: Samsung Galaxy A52 5G
Car: KIA Ceed HB MY22 LUNAR
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Datart

Príspevok od používateľa faugusztin »

Libor12 napísal:2 roky plati zakonne minimum, Ked predava niekto tovar, na ktorom je jasne uvedene :
Na fakture alebo blocku musi byt napisana doba zaruky, ktoru poskytuje predajca. Ak nie je nic uvedene, tak plati zaruka u predajcu 2 roky, zvysok je tvoja starost. Nuz a Alza je idealny pripad pre ukazku tohto - prve 2 roky plati zaruka podla statom danych podmienok. Zvysok ? Citujem :
VI. Bezplatný servis
Na výrobky predávané s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade vady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto výrobok prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 35tich dní od prijatia tovaru.
Ako vidis, po 2 rokoch platia podmienky ake si stanovi predajca.

Dalej, ak predajca dava zaruku iba na prve 2 roky, tak plati ze reklamaciu musis uz riesit priamo s vyrobcom. Inde, napriklad v UK si takto nuteny riesit reklamacie uz po prvom roku !

Takze nic take, ze produkt ma 5 rocnu zaruku na obale a podobne. Produkt ma u predajcu taku, aku ti dal predajca, zvysok si musis uplatnovat u vyrobcu :
Európa, Stredný východ a Afrika:
V Európe, na Strednom východe a v Afrike: Ak nemáte možnosť vrátiť produkt na pôvodnom mieste nákupu alebo autorizovanému predajcovi, prípadne distribútorovi spoločnosti Kingston, od ktorého ste si produkt kúpili, produkt môžete vrátiť priamo do servisného strediska spoločnosti Kingston po získaní čísla oprávnenia na vrátenie materiálu (Return Material Authorization, RMA) od spoločnosti Kingston. Číslo RMA získate tak, že navštívite lokalitu kingston.com/en/support. Za určitých okolností od vás môžeme požadovať potvrdenie o nákupe.

Po získaní čísla RMA od spoločnosti Kingston musíte produkt do tridsiatich (30) dní odoslať na adresu Kingston Technology Europe Limited, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK. Náklady na poistenie a prepravu produktov hradíte vy. Produkty musia byť správne zabalené, aby sa zabránilo ich poškodeniu počas prepravy. Číslo RMA od spoločnosti Kingston musí byť zreteľne uvedené na vonkajšej strane balenia. Ak neuvediete číslo RMA, balík sa vám vráti neotvorený..
A nech pozeram, ako pozeram, u kazdeho Kingston Datatraveler v Datarte mas jasne napisane "Záručná doba 24 mesiacov".
Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od používateľa Libor12 »

1.
Neviem ci si zamerne alebo len "nahodou" vynechal to, co je v zaruke od Kingstonu uvedene uvodom (ak si zamestnanec DATARTU, tak ta doplnim) :
http://www.kingston.com/us/wa/warranty_sk/ :
"Postupy a požiadavky spojené s uplatňovaním nárokov zo záruky:
"Ak chcete využiť záručné služby, mali by ste chybný produkt vrátiť na pôvodnom mieste nákupu (DATART - moje miesto) alebo autorizovanému predajcovi či distribútorovi spoločnosti Kingston, od ktorého ste kúpili produkt spoločnosti Kingston ..."(kupil som od DATARTU).

2.
"A nech pozeram, ako pozeram, u kazdeho Kingston Datatraveler v Datarte mas jasne napisane "Záručná doba 24 mesiacov".

Bol som v Datarte-Polus (tam som to kupil), su tam Kingstony a ani na jednom z nich okrem : 5 rocna zaruka: ani slovo, ze to je len nezavazny for, ze to u nich neplati a teda za Vas potom poslu ... - asi to este len nestihli prelepit... !!!

3.
Na blocku k USB (faktura zarucny list,... nejestvuje) samozrejme tiez ani tuk o tom ze " 5 rokov zaruka !!! " bol len taky nezavazny for - aby nahodou nedoslo k omylu...

4.
"Dalej, ak predajca dava zaruku iba na prve 2 roky, tak plati ze reklamaciu musis uz riesit priamo s vyrobcom."
Priamo vyrobca ???
Dnes, ked 1/2 vyrobkov sa robi v Azii,Indii,... ???
Takze ak mam vec napr. Made in China, India, Korea,... tak si mam zohnat/zaplatit tlmocnika mandarinstiny, zaplatit balik/postovne/poistne, poslat okolo 1/2 zemegule,... - a ked potom po 2 mesiacoch ani tuk, co ???? hadam letenku a ist osobne (aj s tlmocnikom) do fabriky v Chine/Indii sa na vratnici domorodcov pytat kde, kedy ako , preco ??? a blokom z Datartu v slovencine im mavat ??? - Genialana rada, urcite by sa vsetci z chuti zasmiali a poslali ta kade lahsie....

5.
"Takze nic take, ze produkt ma 5 rocnu zaruku na obale a podobne."
A co kem mas na vyrobku napis ze sa k datumu X neskazi, nezhrdzavie, nie je zdraviu skodlivy,... - tiez to nezavezne je len tak a mlieko miesto 4 mesiacov vydrzi len 1, vyziva pre kojencov tvoje dieta priotravi (lebo mala byt len pre starsich ,ale bizni je biznis...), tvoje alergicke dieta dostane alergicky sok poziti keksov, ktore mali uveden ine veci ako realita ? , Kia prehrdzavie nie po 10 ale uz za 3 roky,... ???
A co PC - napr. ze tam mas XX pamati, soft, displej, WIFi bluetooth,.... - tiez to je nezavezne a len tak ??? Co ked ti petarda garantuje ze ju mozes bezpecne odpalit , ale tebe/tvojmu synovi to pri dodrzani pokynov odtrhne prsty... ? - OK ?
To nemyslis vazne....
Ak seriozny predajca (nie podvodnik) nieco predava a na obale nieco deklaruje, tak to musi sediet !!!
Inak je to SPROSTY PODVOD a ty prides domov a namiesto bieliacej pasty ti po umyti zlezie sklovina a vypadaju zuby, tvoj FTV LCD DVB-T bude len ciernobiela TV s analogovym tunerom, a v tvojom notebooku bude polovicna pamati, polovicny hard disk,....
Dobre, nie ???

Rozdiel medzi Serioznym predajcom a Zlatokopom je prave v tom, ze ta nepodvadza a nedeklaruje na obale cosi, co nie je pravda... To plati aj pri zaruke, ktoru na obale deklaruje.

Jedno viem urcite - k serioznemu obchodnikovi sa vraciam, zlatokop/DATART ma moze oklamat len raz. Viac tam nepojdem, kedze nemozem verit tomu, co pise, hovori, robi,....
Z neserioznosti sa DATART usvedcil sam - zamietli reklamaciu vraj preto, lebo som uz nemal krytku kluca (tu som nereklamoval). Vyrobca ju potom od mna vobec nepytal a reklamaciu uznal a vybavil bez problemov - na rozdiel od DATARTU, ktory sa na mna vybodol, pricom mu trvalo vyse mesiac, kym si spomenul, ze pozaduje aj krytku... podla hesla :
DATART NIKDI VICE, RADSI KULKU DO PALICE !!!
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Datart

Príspevok od používateľa faugusztin »

Nemam s Datartom nic, teda az na dvojicu zakupenych spotrebicov. Ide o to, ze si pleties pojmy a dojmy :

1) Zaruka vyrobcu je zaruka vyrobcu, nema nic so zarukou obchodu. Ano, Datart mohol byt ustretovejsi a za teba poslat reklamaciu vyrobcovi, ale zo zakona to ich povinnostou nie je.
2) balenie produktu nehovori nic o zaruke predajcu, iba o zaruke vyrobcu. Ak nemas na doklade o zakupeni uvedene inac, tak mas zaruku 24 mesiacov. Taky je proste zakon, aj ked sa na hlavu postavis.
3) vid bod 2.
4) Typicky ide o obchodne zastupenie v Europe, ale ano, v extremnych pripadoch by si musel posielat balik aj do Ciny. V pripade Kingstonu to musis posielat iba do Velkej Britanie : Kingston Technology Europe Limited, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK. Ja som mal napriklad EVGA dosku od GABA, kde GABO a jeho dodavatel poskytovali iba 2 rocnu zaruku, ale vyrobca poskytoval 3 rocnu. Takze som musel dosku reklamovat priamo u EVGA v Nemecku, namiesto zaslania dosky ku GABOvi.
5) este raz, pleties zi zakonnu zaruku (2 roky), dodatocnu zaruku poskytovanu predajcom (ak ma predajca na strankach a na dodacich dokladoch uvedenu zaruku dlhsiu nez zakonom danu dvojrocnu) a dodatocnu zaruku poskytovanu vyrobcom (tvojich 5 rokov). V tomto je slovencina extremne zla, v anglictine mas na toto 2 uplne odlisne terminy - warranty a guarantee.

Jednoducho si uvedom, ze u nas to funguje nasledovne :
1) mas minimalne 2 rocnu zaruku
2) ak ti predajca poskytne dlhsiu zaruku, tak to musis mat uvedene na dodacom doklade/blocku/fakture.
3) ak ti vyrobca poskytne dlhsiu zaruku nez poskytuje predajca, tak to nema nic spolocne s predajcom a musis si to riesit priamo s prislusnym zastupenim vyrobcu, teda typicky posielat tovar niekam do Nemecka/Holandska/UK.

Jedine pochybenie Datartu bolo, ze odmietol zaslat tovar z ich hladiska pozarucnej dobe, ktory ale prevzali.
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Datart

Príspevok od používateľa GABO »

Autor: odporúčam preštudovať zákon a nemýliť si pojmy s dojmami...číta sa to otrasne a človek ani nemá chuť reagovať... :rolleyes:
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od používateľa Libor12 »

Nechcem sa dotahovat a tocit dookola o tom istom.
Ak niekomu nevadi, ze to, co hlasa obal sa nedodrzi - je to jeho vec.
Mne osobne to vadi a myslim ze to nie je OK.
Netvrdim, ze je to protizakonne, ale nemyslim si , ze je to fer.
Minimalne je to klamliva reklama. To sa v slusnej spolocnosti netoleruje.
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Datart

Príspevok od používateľa faugusztin »

Libor12, este raz, obal hovori o zaruke vyrobcu. Vyreklamoval ti to vyrobca ? Vyreklamoval.
Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od používateľa Libor12 »

Vyreklamovat sa mi to podarilo poslanim na vlastne naklady do Anglicka.
Takze KINGSTON je zatial OK. (otazne ostava, co mozem robit ,ked mi odtial "nahodou" ani za mesiac, 2 nic nedojde.... - prave z tohto dovodu som sa obratil na predajcu, ako doporucuje aj Kingston :"... mali by ste chybný produkt vrátiť na pôvodnom mieste nákupu...")

Datart (ktory na mne zarobil) ma najprv vyse mesiaca nachal cakat, aby to potom zamietol a vyhovaral sa na strateny plastovy kryt " vyrobca pozaduje..." (co je loz, Kingston ma informoval ze to nepozaduje a vymeni bez toho...).

Takze Kingston je OK - kupim aj nabuduce, ale nie v DATARTE - radsej napr. v Alze ("Kingston 60 mesiacov zaruka" - nebudem musiet posielat do UK ja a modlit sa aby sa na to/mna nahodou "nevybodli" ci posta nestratila/neposkodila/nevykradla...).


Tie "dobre" rady o reklamovani u vyrobcu su dobre, pokial nepride k problemu (stratena, poskodena, vykradnuta... zasielka tu/v zahranici, cestou do/z fabriky, pripadne menej seriozny vyrobca, ktory zabudne, strati, zatlcie... ). Na rozdiel od reklamacie u domaceho predajcu v takom pripade - uz jedine prosby vsemocnemu Allahovi...
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8731
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Datart

Príspevok od používateľa shiro »

a myslis ze ked to reklamujes cez predajcu, tak sa zasielka nemoze stratit alebo vykradnut?
Predajca by s tym mal tiez problemy a siel by do straty, lebo by ti musel dat pocas zaruky novy tovar, comu sa samozrejme kazdy snazi vyhnut. Ani sa necudujem, keby si poznal ake tazke je v SR podnikat a este pritom aj zarabat, nebol by si tak arogantny voci predavajucemu.

Dalej moze byt rozdiel vo vztahu vyrobca-predajca (vztah firma-firma, obchodny zakonnik) a vyrobca-koncovy zakaznik (fyz. osoba-firma, obciansky zakonnik).

Pokial to donesies predajcovi po zaruke s tym ze chces riesit RMA u vyrobcu, tak ten s tym ma akurat tak robotu, ktora nikdy nebude zaplatena. Lebo on podla zakona to vobec riesit nemusi a nieje nic zle na tom, ze si to ty posles sam vyrobcovi. Predajca musi platit postovne, comu sa samozrejme chce vyhnut, lebo mu to ziadny zakon neprikazuje, riesit vec po zakonnej zaruke.
Ty by si tiez robil daco, s cim mas len vydavky a pracu, a pritom to vobec robit nemusis?

Vynechas zbytocny medziclanok v celom procese. Ked sa ti nepaci klasicka posta, posli to kurierom a mas vacsiu istotu ze sa tomu nic nestane.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Datart

Príspevok od používateľa faugusztin »

Libor12 napísal:Tie "dobre" rady o reklamovani u vyrobcu su dobre, pokial nepride k problemu (stratena, poskodena, vykradnuta... zasielka tu/v zahranici, cestou do/z fabriky, pripadne menej seriozny vyrobca, ktory zabudne, strati, zatlcie... ). Na rozdiel od reklamacie u domaceho predajcu v takom pripade - uz jedine prosby vsemocnemu Allahovi...
Preto sa posielaju zasielky ako poistene a doporucene, resp. kurierom.
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5780
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Datart

Príspevok od používateľa felipe25 »

Libor12 chapem ze si mozno nasraty a hovoria z Teba emocie, no faugusztin ma pravdu.
Zaruku mas len 2roky a 24mesiacov, a to ze je na obale Warranty 5 years neznamena nic. Ved to ani nieje po slovensky, ak by si nevedel anglicky priklad tak co?
A len na okraj, riesis reklamaciu kluca za mozno 30€. Po 2rocnej zarucnej dobe.

Ja som v RAMCI 2rocnej zaruky riesil reklamaciu auta za 15 000€, a keby si videl, ako sa predajca vyhybal a robil vsetko preto aby ma ignoroval, tak by si sa cudoval. Dokonca som dotiahol sudneho znalca s tym ze vypracuje znalecky posudok na reklamovanu zavadu, co servis odmietol. Proste, servis si bol isty, ze bud bude kupeny samotny proces (co by som sa vzhladom na to komu dodavaju auta necudoval), alebo ze na sud nepojdem, kedze len poplatok za zacatie sudneho konanie je 6% z ceny veci o ktorej bude prebiehat sudne konanie. Cize by som musel zaplatit 900€ + pravnika + zn. posudok len aby som sa vobec dostal na sud, ktory by bol mozno vopred prehraty. To len tak na okraj, ze ako funguje SR a ako sa obcan na SR moze domoct svojho prava. Zatiahol som do toho aj SOIku, no ta nemoze skumat riesenie reklamacie, len "formalnu stranku" kde sice nasli chyby ale predajca sa smial nadalej. Takze asi tak. Importer vozidiel detto, ten mi napisal taky email, ze som mal pocit ze si zomna robil dobry den.

Takze, co mozes ocakavat pri reklamacii kluca za par eur, ked na Slovensku nema obcan prakticky ziadne prava /bez toho aby riadne zaplatil a fakt siel na sud/ pri reklamacii veci na ktoru robi par rokov?
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 27" Samsung QHD, keyboard: Asus TUF Gaming, mouse: HP Pavilion mouse 200, Windows 11 Pro 64bit

NB: DELL + ASUS

iPhone 13 Pro Max
Huawei Mate 40 Pro
Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od používateľa Libor12 »

To Felipe25 :
Iluzie o nasom sudnictve na cele s Heroinom (a sudcami, ktori bezne obyvaju sidla, na ktore by podla platu poctivo zarobili asi ako Meciar na Elektru...) - si nerobim ani nahodou...

Sudil som sa (+ x dalsich) s firmou co odflakala stavbu RD , boli i znalci co si spominal,... a neslo o male sumy...
Vysledok - kedze ta podarena firma mala na krku takych "spokojnych" viac, majitel aktiva prehodil na dlasiu zo svojich firiem, pasiva a zavazky sikovno predal Vietnamcovi (biely kon) a sla do likvidacie a moje zakonne naroky do neba... Ze majitel podnika dalej je jasne...

Nejde mi pri USB o tych par EUR, ale o princip, ze so mnou ktosi "vybehol". Dnes je to par EUR a moj USB, zajtra to bude LCD za tisic, Tvoje auto, dom,... Preto pisem o "spokojnosti" a pristupe. A ze to ide aj inak je ALZA dklarujuca 5 rokov na USB najlepsi priklad...

K tomu ze je to anglicky le tolko - HD, WiFi, HiFi, Dual Core, GSM,.... su vsetko tiez anglicke vyrazy ...
BTW - v USA dostali automobilky milionove pokuty len za to, ze realna spotreba bola vyssia, ako uvadzali v prospektoch . - To je ochrana pred klamlivou reklamou!

Preco nenapises menovite - znacku fimy/auta s ktorym si mal "dobru" skusenost- urcite si reklamu zasluzia, ked uz nefunguju ine paky...


To faugusztin :
Ak si este nezazil stratenu, poskodenu, nedorucenu, vykradnutu zasielku (aj s poistenim, doporucenim...) - odporucam google . Posta sa mi po takejto reklamacii mailom ospravedlnila,vraj aj komusi strhli premie a tak - A co som ja mal z toho ???.
Dalsia vec - co ak posta doruci OK, ale podarena firma 2-3000.... km za hranicami mavne rukou napr. na 500€ tablet, mobil, NB... ?
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Datart

Príspevok od používateľa faugusztin »

Zazil, mobilny telefon za 500e poslany z FRA strateny/ukradnuty DHL niekde na ceste z FRA cez DE na SK. Vysledok ? Po tyzdni vybavena reklamacia, DHL zaplatilo predajcovi, on poslal dalsi kus znova.

Co sa tyka toho ze "podarena firma mavne rukou"... Nuz, to sa mi este mimo byvalej sfery ruskeho vplyvu nestalo.
Libor12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: Po 04. Mar, 2013, 15:36

Re: Datart

Príspevok od používateľa Libor12 »

" ... to sa mi este mimo byvalej sfery ruskeho vplyvu nestalo...."
Nuz ked sa ti nestalo, nemusi znamenat ze nejestvuje... O konacine v zapadnej europe si este nepocul ? O PCB skandale s vajickami z Nemecka tiez nie ? O jedovatych silikonoch z Francuzska ?, o potravinovych skandaloch a pancovanom vine v Rakusku ? ... su firmy aj tam ktore nie su vzdy 100%....

Ze si dostal nahradu od DHL je fajn, no v pripade straty na nasom uzemi by ta mozno radost presla... - akosi mi napada analogia z Kingstonom - pre anglicana do 5 rokov vymena, pre slovaka po 2 rokoch - neotravuj...

Osobna skusenost s UPS v BA : Kurier sa bal ze zapadne v snehu, tak chcel po mne aby som mu doviezol tovar ja - ze zapadnut mozem potom ja ho uz netrapilo..., ked som odmietol, ze som mal pivo ( po veceri doma), tak sa vybodol na to a nedosiel po tovar. Na druhy den rano znova chcel, aby som sadol do auta a doviezol - este bol na ceste sneh... Verim, ze UPS v USA by nieco podobne nenapadlo...

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"