ATi Radeon RX1600Pro

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

ty si ale dobra lama

uz som ti na to odpovedal : http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 7&start=10

Obrázok
ak by si tomu nerozumel , tak ti radsej prelozim :

Pixel pipelines : 4 respektivne 1Quad

/ btw slovencina ti nic nehovori , co ?
- najlepsie je toto :
To neviem kde si videl :lol: :Ona ma 12 Pixel Pipelinesa to 12 pixel shaderov to si kde videl ved to je dotalna nezmyselnost. Najprs si precitajte o tej grafike daco kym tu daco napisete
:crazy: :crazy:

a keby si este stale neveril :
Bei den Grafikchips für den Mainstream-Markt hat ATI mit dem RV530-Chip bzw. der darauf basierenden Radeon X1600 Serie ein technisch höchst interessantes Produkt vorgestellt, welches die darauffolgende und zukünftige Grafikchip-Entwicklung (zumindestens bei ATI) bereits vorzeichnet: Zwar besitzt der RV530-Chip nur 4 Texturen-Einheiten, dafür jedoch 12 Pixelshader-Einheiten. Der RV530 wird daraufhin oftmals falschlicherweise als ein Chip mit 12 Pixel-Pipelines bezeichnet, real sind es jedoch 4 Pixel-Pipelines - mit aber eben der dreifachen Shader-Power pro Pipeline, womit dieser Chip natürlich klar im Mainstream-Segment einzuordnen ist.
( je mi to uplne jedno ci vies alebo nevies po nemecky)

- ja zato nemozem ,ze vacsina stanok na internete ma zle udaje o X1600Pro.
- Problem je v inej architekture ako boli predchadzajuce grafiky.
Tam sa pocet pixel shader units = poctu pixel pipelines (vacsinou)
Naposledy upravil/-a crux2005 v Pi 14. Júl, 2006, 18:00, upravené celkom 1 krát.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

:?
ATI nema na stranke zle udaje ...
- treba sa naucit citat .
- ak si pozries GPU Specifications tak tam mas 12 pixel shader units .Nie 12 pixel pipelines.
Ati nebude vyhadzovat luDom na oci ,ze X1600Pro ma len 4 PP , ale je to tak. Takisto ani X1900XT/XTX nema 48 pixel pipelines.
Ona ich ma "len" 16 . Ma ale 48 pixel shader units . To je velky rozdiel :!:
s pozdravom, crux.

Návrat na "Grafické karty"