Tak kto da 10k za to, aby mu krajsie vybuchovali granaty?
Nikto nechce?
Ale mohla by to byt zaujimava vec, ak by v hre mali napr gulky lietat cez prud vody, taky efekt by som si spomalene pozrel...
Alebo vhodit do hangaru, kde su na policiach napr konzervy granat a sledovat ako to vsetko rozmeta naokolo, rachot, stovky konzerv s rybacinou
)) a okna uplne na kusky, mnam
Krabice su pekna vec, 8vertexov na jednu kocku s texturou... ak by ich neboli stovky, quad core by to mozno stihalo ratat, ale konzervy, pekny okruhle... 4-8x viac vertexov, to by cpu uz nestihalo, aby to bez sekania rozmetalo po hangari
Alebo vyuzitie v 3D programoch na simulacie, napr kusu latky vlecenej po strku
Moju poslednu fluid sim, ktora mala 10s v blenderi na max rozlisku, mi jedno jadro Pentium D @3GHz ratalo tusim nejakych 14hodin? A to bolo 10sekund pohybu vody...
Ta karta je dobry napad, mozno do hier zbytocna, fyzika je aj bez nej dost premakana a kvoli drobnostiam platit tazke tisice... A okrem toho testy, ktore zverejnila Ati, kde su jej karty niekolkokrat rychlejsie ako physx...uvidime :blind:
//recenzia na xbitlabs... vraj pockat na PCIe verziu
http://www.xbitlabs.com/articles/video/ ... physx.html