Reklamácia notebook ASUS

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
643
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1210
Dátum registrácie: Št 15. Nov, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava - Dubravka

Re: Reklamácia notebook ASUS

Príspevok od používateľa 643 »

pokial viem, ASUS sa reklamuje sposobom, ze zavolas na tel. a oni poslu kuriera - servisuje sa to v CZ...
co sa tyka toho vyjadrenia, co pisu, tak asi ta budu kontaktovat na potvrdenie opravy, kedze tvrdia, ze si si to pokazil sam...
Používateľov profilový obrázok
Hrochy
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1069
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Modra

Re: Reklamácia notebook ASUS

Príspevok od používateľa Hrochy »

Ak ta tvoj predajca nebude kontaktovat do 30 dni od dna po podani reklamacie, tak mas pravo na vratenie penazi za notebook a mozes si kupit novy, alebo este lepsie: z bazosu pouzity v zaruke a lepsi ako srotny Asus s polamanymi pantmi.

To, ze predajca dal notebook do reklamacie a dal ti potvrdenie o tom, ze notebook posiela na vlastne naklady na reklamaciu je pre teba vyhoda. Radsej by som na tvojom mieste neurgoval na reklamaciu a pockal :). Akonahle nastane 31. den po dni po podani reklamacie, chod k predajcovi a pytaj si s5 peniaze. Ziacne nahradne notebooky, mas pravo na vratenie penazi v plnej vyske.

Inak, Asusu sa asi zvykne stavat, ze polamane panty davaju za vinu uzivatelovi (kamarat riesil to iste a po odvolani sa mu uznali reklamaciu a zabil skoro 2 mesiace s nou). Ved kebyze notebook nepouzivas, nepolamali by sa tak rychlo :laugh: . V SwissHP nebol problem s reklamaciou nekvalitneho notebooku s pokazenymi pantami, ciarami na LCD a vypdavajucim napajacim konektorom (HP 6735s). Navyse to netrvalo mesiac ale 4 dni. Sami vedia, ktore hnusne plastove notebooky sa vyrabaju, a preto maju velmi rychlo nahradne diely v servise.
Spoiler: ukázať
Používateľov profilový obrázok
britva
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 475
Dátum registrácie: Po 15. Nov, 2004, 14:00
Bydlisko: Slovensko-Ražňany

Re: Reklamácia notebook ASUS

Príspevok od používateľa britva »

A dalsia vec je ze teba nezaujima kedy ho tam poslu,ale aby si po pocte dni dostal notas ci peniaze. A pokial je to oprava mimo zaruky zakaznik musi najprv podpisom suhlasit s hradenou opravou :D

Tak ako bolo pisane ,pockaj a po prejdeni poctu dni si poziadaj o peniaze.
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Reklamácia notebook ASUS

Príspevok od používateľa Snake »

Hrochy napísal:Inak, Asusu sa asi zvykne stavat, ze polamane panty davaju za vinu uzivatelovi (kamarat riesil to iste a po odvolani sa mu uznali reklamaciu a zabil skoro 2 mesiace s nou). Ved kebyze notebook nepouzivas, nepolamali by sa tak rychlo :laugh: . V SwissHP nebol problem s reklamaciou nekvalitneho notebooku s pokazenymi pantami, ciarami na LCD a vypdavajucim napajacim konektorom (HP 6735s). Navyse to netrvalo mesiac ale 4 dni. Sami vedia, ktore hnusne plastove notebooky sa vyrabaju, a preto maju velmi rychlo nahradne diely v servise.
To bude tým, že žiadny iný výrobca ako HP nemá pánty pokryté zárukou, Toshiba/Lenovo ich vyňalo zpod záruky cca 2/3 roky dozadu. Mne zdochol v EB disk, za dva dni som mal nový.





.
Používateľov profilový obrázok
Hrochy
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1069
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Modra

Re: Reklamácia notebook ASUS

Príspevok od používateľa Hrochy »

To som netusil, ze panty su mimo zaruku. Pri kvalitnej vyrobe by mali vydrzat aj 10 rokov.
Je to podvod. Schvalne vyrabaju nekvalitne panty a este na ne neplati ani zaruka.
Nuz, hor sa do elitebookov ;-\.
Spoiler: ukázať
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Reklamácia notebook ASUS

Príspevok od používateľa Snake »

EliteBook je klasa :), mam par zakosov co ich maju cez tri roky a panty drzia jak svina :). Megavec :)





.
Používateľov profilový obrázok
_Mato_
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 2263
Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
Bydlisko: Beckov

Re: Reklamácia notebook ASUS

Príspevok od používateľa _Mato_ »

Na mojom EliteBook-u mi na klavesnici prestala fungovat jedna klavesa. Zavolal som do servisu a nadiktoval vyrobne cislo ntb. Na druhy den prisiel za mnou do prace servisak a vymenil klavesnicu za novu. Stalo ma to 10 minut casu vratane telefonatu do servisu.
When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it.
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5780
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Reklamácia notebook ASUS

Príspevok od používateľa felipe25 »

zaujimalo by ma fasta, ako to skoncilo... ono, reklamovat ",,uvoľnené panty, napajanie na NB je uvoľnené, vadný lcd displej na pravej dolnej časti, poškodenie LCD kontras, jas, adapter na nabijanie vydáva zvuky" " - hlavne napajanie na nb, je nieco, kde asi vzdy vyjde stanovisko servisu, ze je to sposobene uzivatelom. Skoda ze si nacal temu a neukoncil ako to bolo vyriesene...
Zasa ja som mal vo swisse problem s reklamaciami, vyzadovali somariny ako napisane S/N na fakture, co dnes dava malokto. Musel som ist naspat do firmy kde bol kupeny, kde napisali sn ake mal vadny book a dali razitko /v podstate by tam napisali sn akehokolvek booku.. takze o com to je?/.
A co sa tyka Asus servisu a platenia dopravy co bolo pisane vyssie - mylis sa, zvoz vadnych veci si asus /SIL/ zaplati, a posle kuriera ktoremu treba dat len vadny tovar. Cize to nestoji nic. Ja som tak reklamoval Asus P535 z alzy, kedze alza estze v ke nebola, nestihli to do 30dni a potom som 4mesiace cakal od alzy na vratenie penazi. :facepalm:
Cize priama reklamacia ma vyhody, ale aj nevyhody.. Pretoze predajca dava ruky prec pod tovaru, ktory nesiel cez jeho ruky, aspon tak fungovala alza...
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 27" Samsung QHD, keyboard: Asus TUF Gaming, mouse: HP Pavilion mouse 200, Windows 11 Pro 64bit

NB: DELL + ASUS

iPhone 13 Pro Max
Huawei Mate 40 Pro
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Reklamácia notebook ASUS

Príspevok od používateľa Snake »

Keby si vedel ako fungujú HP CarePacky na EBčka, tak sa toto neopýtaš, proste zdvihneš fon, zavoláš, nadiktuješ údaje, pošleš FA (neviem prečo od teba vyžadovali SN, od nás to nechcú), a podľa typu CP buď odnesieš alebo príde technik, ten CarePack je tam na niečo, a podľa toho sa aj HP zachová, nepredá ti tisíc eurový noťas a potom kašle na teba (ala Aušus). Aj keby si dal šupovicu do LCD a máš tam CP, tak ti to vymenia, a vôbec ich nezaujíma či si sa pohádal s manželkou alebo ti noťas padol...





.

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"