
Odvtedy si na C:\ nedavam takmer nic, a vsetko co budem chciet zalohovat, si davam na iny HDD (napr D:\ ) ale zakon schvalnosti, vzdy zabudnem nejaky skryty (velmi dolezity) a malicky txt dokument

Mat poriadok v PC si vyzaduje velmi vela usilia

Teraz to robim tak, ze par dni pred zalohou si otvorim novy dokument (alebo na papier), kde si napisem zoznam co ma prave napadne ze musim zalohovat, a po nejakom case ma napadnu aj veci, ktore by ma pred zalohou nenapadli. Davno som stratil dost dolezite hesla do dost doleziteho emailu, ked som maval Aston featuru na ploche, a tam bol taky notebook zosit (ktory sa ukladal do Aston zlozky), ktory som zabudol zalohovat, este stale ten OS mam na starom ATA HDD, len mi nejak nejde na novom PC rozbehnut. Najdolezitejsie je zalohovat to a potom uz nic v dokumentoch nemenit (na tom OS kde nastane apokalipsa formatovanim):-D
Este aj historia z ICQ sa obcas oplati zalohovat
