Agem.sk
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Re: Agem.sk
S Agemom som mal vždy dobré skúsenosti, napriek tomu, že som kupoval na firmu boli veľmi ústretoví aj pri reklamáciách, často sa mi stalo, že mi vadný výrobok vymenili na počkanie.
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
Ahoj,
máte niekto nejaké skúsenosti s reklamáciou bez pokladničného bloku alebo záručného listu?
Totiž chystám sa od chalaniska kúpiť RE4, ktorý disky kúpil v 2011 v ageme. Napisal mi, že by to malo byť v pohode, že mi to nájdu podľa sériového čísla. Je to presne tento model http://www.agem.sk/produkt/western-digi ... 30978.html. Teda aj agem naň dáva 60m záruku.
Pokiaľ viem takáto reklamácie je proste len z dobrej vôle obchodníka. Pretože doklad o kúpe alebo/a záručný list by mal byť pri reklamácii predložený, pokiaľ bol vydaný. Takže zaujíma ma skôr - pochodil niekto s takýmto niečim kladne?
máte niekto nejaké skúsenosti s reklamáciou bez pokladničného bloku alebo záručného listu?
Totiž chystám sa od chalaniska kúpiť RE4, ktorý disky kúpil v 2011 v ageme. Napisal mi, že by to malo byť v pohode, že mi to nájdu podľa sériového čísla. Je to presne tento model http://www.agem.sk/produkt/western-digi ... 30978.html. Teda aj agem naň dáva 60m záruku.
Pokiaľ viem takáto reklamácie je proste len z dobrej vôle obchodníka. Pretože doklad o kúpe alebo/a záručný list by mal byť pri reklamácii predložený, pokiaľ bol vydaný. Takže zaujíma ma skôr - pochodil niekto s takýmto niečim kladne?
Spoiler: ukázať
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: Agem.sk
- pokial sa nic nesmenilo tak na reklamaciu sa potrebujes prihlasit na konto cez ktore to bolo nakupene a vyplnit si reklamacny ticket...
- pokial ho nemas, tak ta tetuska posle "kade tade"...
- povodna faktura ti nepomoze
- takze s reklamaciou sa obrat na toho u koho si kupil
- pokial ho nemas, tak ta tetuska posle "kade tade"...
- povodna faktura ti nepomoze
- takze s reklamaciou sa obrat na toho u koho si kupil
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
Re: Agem.sk
tak tak, na reklamaciu netreba ani povodny doklad, dolezite je mat vyklikanu reklamaciu. Uz som z Agemu pytal kopiu dodacieho/zarucneho listu a ochotne poslali, ale ten je pri reklamacii nanic. Ono staci, ak na reklamaciu nahodi ticket povodny majitel a staci dojst iba s cislom. Uz sa mi par krat stalo, ze mi zrovna dosiel toner a nemal som to ako vytlacit
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
tak to asi kašlem na to. Naháňať človeka po republike aby mohol vôbec reklamovať tovar. Záruka by sa mala vzťahovať na tovar a nie riešiť či disk od obchodníka kúpila stará Patvarošová alebo Jožko Petržlen. Cena dobrá, disk dobrý, ale takéto caviky proste nemám rád. Každopádne vďaka za info
Spoiler: ukázať
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: Agem.sk
- Agem NENI MALO OBCHOD!!!!
- a dobre ze to takto spravili - lebo sa to tam vycistilo od studentou z celeho mesta co kopovali na firmi, potom daco dosrali a na reklamaciach boli zbitocne rady. A ludia z firiem co predavali skladacky zrazu nemali co zrat....
- a dobre ze to takto spravili - lebo sa to tam vycistilo od studentou z celeho mesta co kopovali na firmi, potom daco dosrali a na reklamaciach boli zbitocne rady. A ludia z firiem co predavali skladacky zrazu nemali co zrat....
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
Re: Agem.sk
hucat na mna nemusis ja som s tebou husy nepasol. ani ma nezaujima co sa tebe paci a co je dobre. pokial to neni maloobchod tak nech teda nepredavaju koncovemu spotrebiteľovi a hotovo. Pokial predavaju koncovemu spotrebiteľovi tak je to pre mna aj maloobchod.
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
Základy EKONOMIKY ako nás učili v škole....
Akonáhle subjekt predáva/poskytuje tovar/služby koncovému zákazníkovi, stáva sa z neho MO.
ALE
Keďže predávajú/poskytujú tovar/služby aj VO aj MO s cieľom ďalšieho predaja stáva sa z nich VO. Tak isto majú sklad a zásobujú sa vo veľkom, čiže zase sme na strane VO
Čiže ťažko povedať kam to zaradíme. Za čias keď som tam ja ešte kupoval bolo to iba VO, teraz už predajú hocikomu...
Akonáhle subjekt predáva/poskytuje tovar/služby koncovému zákazníkovi, stáva sa z neho MO.
ALE
Keďže predávajú/poskytujú tovar/služby aj VO aj MO s cieľom ďalšieho predaja stáva sa z nich VO. Tak isto majú sklad a zásobujú sa vo veľkom, čiže zase sme na strane VO
Čiže ťažko povedať kam to zaradíme. Za čias keď som tam ja ešte kupoval bolo to iba VO, teraz už predajú hocikomu...
Spoiler: ukázať
Re: Agem.sk
Tu nie je ani zmienka o nejakej nutnosti klikať cez ich systém, proste si vypýtaš RMA protokol, spíšeš ho, odovzdáš tovar za predpokladu že máš všetko čo požaduje ich reklamačný poriadok, a finito. Tu ide skôr o to, že niekomu za prepážkou sa to nechce prepisovať ručne...K tovaru priložte kópiu dodacieho listu s výrobným číslom vadného tovaru, vyplnený reklamačný protokol s podrobným popisom závady a podrobný popis podmienok, pri ktorých sa závada prejavuje
.
Re: Agem.sk
Dlho som v Ageme nic nereklamoval, ale protokol som si vzdy musel vytlacit po nalogovani. Obchodnik ti protokol neda a technik zas neprevezme bez protokolu vadny tovar. Robit tam nejaky vietor koli protokolu som nikdy neskusal, ale ludia, ktorym sa nieco pokazilo ma vzdy koli protokolu otravovali, ked nepochodili osobne. Mali to aj v podmienkach, teraz pozeram, ze prerabaju stranku, ale napisane to tam je opat. http://www.agem.sk/ako-reklamovat-256.html
Link na reklamacne podmienky mi momentalne nefunguje ani po nalogovani.. http://www.agem.sk/reklamacne-podmienkyAko reklamovať
1. V prípade poruchy výrobku, ktorý ste zakúpili u nás, si prosím najprv prečítajte naše reklamačné podmienky.
2. V prípade, že je možné výrobok reklamovať v autorizovaných servisných strediskách, odporúčame Vám, aby ste tak pre urýchlenie celého reklamačného procesu urobili. V niektorých prípadoch autorizované servisy zabezpečujú aj bezplatnú dopravu do a zo servisu.
3. V prípade, že na daný výrobok nemáme uvedený v reklamačných podmienkach autorizovaný servis, reklamuje sa priamo u nás. Reklamáciu zadajte cez našu stránku v sekcii Reklamácie - Pridať reklamáciu do košíka (je viditeľná len po prihlásení). Popis závady vyplňte čo najpodrobnejšie, aby sme vedeli uvedenú závadu nasimulovať aj u nás (popis závady "Nejde" pri notebooku nie je vhodný, lepšie je "Po zapnutí sa roztočí vetrák, ale obrazovka zostáva čierna").
4. S vytlačeným reklamačným protokolom nám následne vadný výrobok doneste, alebo zašlite na adresu:
Reklamačné oddelenie
AGEM Computers
Panónska 42
851 01 Bratislava
5. Po vyriešení reklamácie Vám dôjde informačný email na adresu, ktorú ste vyplnili pri zadávaní reklamácie.
- m2fizy
- Používateľ
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: Ut 04. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Tvrdošín / Brno
Re: Agem.sk
Mega spokojnost ...
mam dokonca cez vlastneho predajcu, vybavene skladanie zostav (zadara) a v pripade poruchy, im poslem iba vadny kus (docasne nahradim vlastnym inym zo zalohy kym sa nevrati z reklamacie) ... takze super !
Reklamacie su taktiez v pohode, vsetko vzdy vyreklamovali, dokonca aj ked islo o vadu pouzivania (nie vadu vyrobcu). Niekedy trvaju dlhsie ... ale potom si viete (po mesiaci) narokovat peniaze spat (s cim nemaju problem) a Vy si aj tak vacsinou kupite hned novu vec priamo u nich.
Mozem len odporucit !!!
mam dokonca cez vlastneho predajcu, vybavene skladanie zostav (zadara) a v pripade poruchy, im poslem iba vadny kus (docasne nahradim vlastnym inym zo zalohy kym sa nevrati z reklamacie) ... takze super !
Reklamacie su taktiez v pohode, vsetko vzdy vyreklamovali, dokonca aj ked islo o vadu pouzivania (nie vadu vyrobcu). Niekedy trvaju dlhsie ... ale potom si viete (po mesiaci) narokovat peniaze spat (s cim nemaju problem) a Vy si aj tak vacsinou kupite hned novu vec priamo u nich.
Mozem len odporucit !!!
PC: CPU: Core i7 3770K (3.5GHz, in 2D @ 1600MHz) + NOCTUA NH-D14 + Noctua NF P-12, MB: MSI® Z77A-GD65, GPU: MSI GTX 1080 ARMOR 8G OC (1657-1797/10010), RAM: 2*(2*4)GB 2400MHz DDR3 KHX PREDATOR SERIES, SSD/HDD: 2x 250GB (RAID0 - 840EVO) + 2x 500GB (RAID1 - WD5003ABYZ) +1TB (WD1003FZEX) + 2TB (WD20EARX), CASE: NZXT TEMPEST 410 ELITE + 5x Noctua NF P-12, FAN REG: BITFENIX Recon, PSU: ENERMAX PLATIMAX 600W 89-94%, Monitor: 43" LG 43UD79 4k UHD, Repro: Creative Inspire 5100, Slúchadlá: KOSS R45 + HYPERX CLOUD, MOUSE: Microsoft SW + Logitech G403 PROTEUS CORE, KEYBOARD: Genius GX Gaming Imperator PRO, PODLOŽKA: ROCCAT TAITO 3mm + Tt eSPORTS CONKOR, OS: WIN7 ULTIMATE 64bit.
https://www.speedtest.net/result/8503311762
...
https://www.speedtest.net/result/8503311762
...
Spoiler: ukázať