Vidim ale, ze este nikto pri tom Mantle nemeral frametimes, co si myslim, ze je teda dost podstatne nez merat iba sproste FPS.
Niekde je tam celkom pekny narast vykonu, aj ked kto vie, ci to nieje preto, ze to Mantle ochudilo o nejake detajly a ejhla vykon navyse je tu, pretoze niektore nastavenia grafiky su takmer nepostrehnutelne a vykon vzrastie niekam uplne inde. Preto takymto reklamnym slidom moc neverim, zeby AMD prislo s nejakym rychlopecenym API a prekonalo 10 alebo viac rokov vyvyjany Direct X od MS? To mi nejde do hlavy.
Nejaka zrada v tom urcite bude, tak ako AMD a ich slavny AF a potom, ze vyssi vykon
Vid napriklad LucidLogix Virtu MVP - FPS sice vzrastie, ale frametimes sa tak zvysi, ze je to takmer nehratelne, samozrejme problemy s kompatibilitou, ked sa hra ani nespusti, alebo padne, 10-krat meni rozlisenie a pod.
Dalsia vec je, ze som este nenasiel jak je to s Licencovanim tohto Mantle - pokial za to budu chciet od vyvojarov peniaze tak sa im na to kazdy vys*rie a pocitam, ze tak ci tak sa vyvojari do toho hrnut nebudu, vsetci si budu chciet presadit svoje technologie a nebudu sa hrnut do pouzivania technologii konkurencie - uz vidim ako dalsi Crysis bude podporovat Mantle. AMD urcite teraz zasponzorovalo Dice aby tam to Mantle natlacilo a podla mna ten povyk okolo toho za chvilu uhasne, tak jak je to s Phys X - vychytavka sice pekna, ale v hre to tak moc postrehnutelne nieje a kazdy vie zit aj bez toho.