DirectX 12
DirectX 12
Microsoft konečne potvrdil existenciu nástupcu Direct3D 11.2 - DirectX 12. Ďalšie informácie o tejto API budú zverejnené na tohtoročnej GDC.
Teaser: http://blogs.msdn.com/b/directx/p/directx12.aspx
Teaser: http://blogs.msdn.com/b/directx/p/directx12.aspx
s pozdravom, crux.
Re: DirectX 12
pojde direct aj na tychto generacii grafik ?
CPU - INTEL Core i5-4670K Chladic - GELID chladič CPU GX-7 MB - ASRock Z87 EXTREME3 PSU - SEASONIC M12II-620W SSD - Intel 180GB 520 HDD - Seagate 2TB Barracuda GPU - GIGABYTE nVIDIA GTX780 CASE - COOLERMASTER Dominator CM-690 II
Re: DirectX 12
Tiez dufam ze to pojde na sucasnych grafikach , zatial este nic neni iste ... nechajme sa prekvapit
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: DirectX 12
aj keby to bolo technicky mozne, nieco tam narvu po dohode s AMD/nV, aby nieco predavalo nove karty. spustat to na starych DX11.x by bola marketingova samovrazda. kazdopadne s kupou novej gpu si pockam kym sa to vyjasni. len skoda ze uz nehram...
Spoiler: ukázať
Re: DirectX 12
Tak maxwell podporuje tiez len DX11 , ak by to nahodou skoncilo tak ze na sucasnych kartach DX12 fungovat nebude tak by sme sa mohli dockat az pri novej generacii kariet a to bude tak za rok(teda za predpokladu ze ho nebudu podporovat ani AMD karty) , a to este ani nevravim kym to vacsina vyvojarov implentuje do ich hier.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: DirectX 12
preco az o rok? podla mna na jesen nejake nove radeony vyjdu snad, nie?
Spoiler: ukázať
Re: DirectX 12
Tak ja to skor vidim tak ze nove radeony pridu uz na 20nm a to okolo Q1/Q2 2015 , kazdopadne nvidia uviedla novu architekturu uz teraz , na 28nm procese aj to este uviedla len 2 karty tak od nvidie novu generaciu 20nm kariet by som cakal najskor o rok.Na jesen podla mna nove radeony nepridu , museli by ich uviest na 28nm par mesiacov predtym ako bude hotovy 20nm vyrobny proces co mi teda logicke nepride.
Re: DirectX 12
http://extrahardware.cnews.cz/directx-1 ... asnych-gpu
Takze sa predsa len dockame podpory sucasnych grafik
Takze sa predsa len dockame podpory sucasnych grafik
Re: DirectX 12
Dočkáme, len nových grafík na Maxwell technológií až o rok. Z aprílovej konferencie je jasné, že Nvidia má už dávno všetky nové karty vymyslené a čaká kým sa továreň niekde v prd.li nato prispôsobí. Taký Titan Z mať doma, máš vystarané na 5 rokov
Spoiler: ukázať
- earthgoderu
- Nový používateľ
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: St 20. Nov, 2013, 11:24
Re: DirectX 12
vydajú Maxwella ešte tento rok či asi márne budem čakať ???
CPU:Intel i5 -4590 3,3Ghz + Gelid Tranquilo rev.2,MB: MSI H97 GAMING 3,RAM: Kingston 16GB DDR3 1600MHz CL10 , GPU: NVIDIA GF GTX 770 MSI GAMING , SSD: Crucial M550 256 GB, PSU: Corsair RM 550W, CASE: NZXT Phantom 530
Re: DirectX 12
Maxwell uz tu je v podobe GTX750(Ti) Otazne to je s dalsimi Maxwell kartami , ci pridu na 20nm alebo este na 28nm technologii , ak ale pridu na 20nm tak nie tento rok.
Re: DirectX 12
Nvidia spomínala na tej konferencií aj to, že plánujú do vianoc ešte niečo dodať, ale silne o tom pochybujem keďže tento rok sa všetko odkladá. Spoločnosti aj tak medzi sebou komunikujú takže jedna na druhú počkajú aby maximalizovali profit.
Spoiler: ukázať
Re: DirectX 12
Ja len dufam, ze sa tam objavi MultiDrawIndirect, pretoze v tomto DX11 za OGL zaostava (ehm, asi najrychlejsi draw call). A tiez by neurazilo kopirovanie pamate medzi GPUs
Vy sa tu smejete a vonku zúri socializmus!
Re: DirectX 12
Takze jednou z noviniek DX12 bude tzv. konzervativna rasterizacia
http://http.developer.nvidia.com/GPUGem ... ter42.html
O co ide? Normalne je pixel vyplneny, pokial jeho stred lezi v trojuholniku, t.j. nestaci, ze ho len pretina. Konzervativna rasterizacia vyplna aj take pixely, ktore trojuholnik pretina ale ich stred v nom nelezi.
Pouzitie - presnejsi vypocet kolizii na GPU, riesenie viditelnosti na GPU,...
http://http.developer.nvidia.com/GPUGem ... ter42.html
O co ide? Normalne je pixel vyplneny, pokial jeho stred lezi v trojuholniku, t.j. nestaci, ze ho len pretina. Konzervativna rasterizacia vyplna aj take pixely, ktore trojuholnik pretina ale ich stred v nom nelezi.
Pouzitie - presnejsi vypocet kolizii na GPU, riesenie viditelnosti na GPU,...
Vy sa tu smejete a vonku zúri socializmus!
-
- Používateľ
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: Pi 22. Okt, 2010, 16:32
- Bydlisko: Námestovo (ZA)
Re: DirectX 12
vsetky novinky dx12 budu ma iba nove grafiky rady 900 ciaj starsie karty myslim tym plnu podporu