Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
Už je to vyriešené, môžte lock
Naposledy upravil/-a uNfEiL v St 09. Apr, 2014, 17:32, upravené celkom 2 krát.
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1
Smartphone: Main: Honor 9 Blue, Secondary: Sony Xperia Z3 Compact White
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1
Smartphone: Main: Honor 9 Blue, Secondary: Sony Xperia Z3 Compact White
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
No ja si kladiem otázku, prečo si to od neho vlastne kupoval, keď sa pozriem na stránku, je fakt na úrovni, táto zostava vyzerá fakt zaujímavo http://it-industries.sk/ponuka_full.php ... ancelarske
Čo ja viem, tak po 3. reklamácii môžeš odstúpiť od zmluvy.
Čo ja viem, tak po 3. reklamácii môžeš odstúpiť od zmluvy.
- hopkok
- Používateľ
- Príspevky: 2439
- Dátum registrácie: St 22. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou
Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
Sam si tu priznal, ze si na dohodu pristul, aj ked len ustne, je to to iste ako na papiery. Mas smolu, co ti poviem...ja by som ti peniaze urcite nevratil v tomto pripade.
Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
Narok na vratenie penazi/vymenu tovaru za novy by si mal mat az ked 3x reklamujes tu istu chybu alebo vyrobok ma viacej ako 3-4 chyby sucasne ktore brania normalnemu pouzivaniu (neviem presne ten pocet a nechce sa mi to hladat v zakone), pripadne neodstranitelnu chybu ktora brani v pouzivani. Takze ak ti to teraz dojde a bude rovnaka chyba, mozes ziadat vratenie penazi.
Mas to popisane v §623+- OZ.
Mas to popisane v §623+- OZ.
CPU: AMD Ryzen 5 3600 + Noctua NH-D14, MB:MSI B450M Mortar MAX,
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
Myslim, ze ked dostanes uplne novy tovar, pocita sa zasa 3 reklamacie na to iste odznova.
A zas nebud za hlupaka, takto saskovat. Pristupil si na dohodu, ktora je podla mna dost dobra, dat ti uplne novy tovar, zas to nestoji 5 korun. Keby si to kupil v nejakom kamennom supermarkete, poslu ta kade lahsie a ani sa nad tym nepozastavis. Aj ti eshopperi z niecoho ziju a marze maju 0,000nic. A este to takto okasliavat, ze chcem-nechcem.
Na druhu stranu, z tamtej stranky by som si zivote nic neobjednal, hlavne ked tam nema ziadne obchodne podmienky (co je teoreticky na okamzite odstupenie od zmluvy, ak sa nemylim).
A zas nebud za hlupaka, takto saskovat. Pristupil si na dohodu, ktora je podla mna dost dobra, dat ti uplne novy tovar, zas to nestoji 5 korun. Keby si to kupil v nejakom kamennom supermarkete, poslu ta kade lahsie a ani sa nad tym nepozastavis. Aj ti eshopperi z niecoho ziju a marze maju 0,000nic. A este to takto okasliavat, ze chcem-nechcem.
Na druhu stranu, z tamtej stranky by som si zivote nic neobjednal, hlavne ked tam nema ziadne obchodne podmienky (co je teoreticky na okamzite odstupenie od zmluvy, ak sa nemylim).
Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
Možnosť vrátiť tovar do 7mich dní sa podľa mňa nevsťahuje na reklamáciu. Inak prečo si zmenil názor na ten PC?
AMD RYZEN 5 2600 + NOCTUA NH-C14S GIGABYTE B450 AORUS M G.SKILL 16 GB KIT DDR4 3000 MHz ASUS ROG STRIX GTX 1050TI O4G GAMING ADATA XPG SX8200 480 GB 2x840 EVO 250GB Corsair RM650 Corsair Air 240 2x24" BenQ G2420HD
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7931
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
tak co ja mam skusenosti tak supermarkety sa s reklamaciami vobec nedrbu, ak to nejde do servisu (znackove produkty) tak bud menia kus za kus alebo eura hnedKeby si to kupil v nejakom kamennom supermarkete, poslu ta kade lahsie a ani sa nad tym nepozastavis.
lidl je vtom prebornik..
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- Tom2871989
- Používateľ
- Príspevky: 1567
- Dátum registrácie: Pi 11. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Neverice
Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
takto system si si tam daval sam? myslim si ze na cene dopravy ked si mu tu skrinu posielal hore dole tak si pekne prerobil a este nam povedz ktoruze "spickovu" zostavu si si u neho kupil? (ani u jednej nie je uvedeny zdroj ale podla skrin eurocase za 20€ tipujem ze tam bude aj rovnaky zdroj)
Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!
Rada do buducnosti (aj pre ostatnych). Nabuduce si nechaj pc vyskladat tu na fore a nekupuj hotove zostavy.
AMD RYZEN 5 2600 + NOCTUA NH-C14S GIGABYTE B450 AORUS M G.SKILL 16 GB KIT DDR4 3000 MHz ASUS ROG STRIX GTX 1050TI O4G GAMING ADATA XPG SX8200 480 GB 2x840 EVO 250GB Corsair RM650 Corsair Air 240 2x24" BenQ G2420HD