Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
uNfEiL
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 266
Dátum registrácie: Pi 21. Mar, 2014, 01:05

Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa uNfEiL »

Už je to vyriešené, môžte lock :)
Naposledy upravil/-a uNfEiL v St 09. Apr, 2014, 17:32, upravené celkom 2 krát.
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Main: Honor 9 Blue, Secondary: Sony Xperia Z3 Compact White
Používateľov profilový obrázok
kovinator
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1980
Dátum registrácie: Št 20. Jún, 2013, 23:25
Bydlisko: Bratislava

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa kovinator »

dufaj ze sa ti pokazi :laugh:
Spoiler: ukázať
CASE Fractal North Black, CPU: AMD Ryzen 9950x, COOLER Noctua NH-D15 Chromax Black, MB: Asus Rog Strix B650E-E, RAM: Kingston Fury 2x32GB DDR5 6000CL36, GPU: Gainward Phantom 4070ti Super, PSU: Asus Rog Strix 850W Gold Aura, SSD: Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 990 Evo 1TB, HDD: WD Red 8TB SC : S.M.S.L M2, HP: Beyerdynamic DT 990 Premium 250 Ohm + Cable Mod / KZ ZAS + AZ09 Pro/ KZ ZST KEYBOARD: Keebio Iris rev 4 + Zilents V2 67g + MDA Big Bang 2.0/ SteelSeries 6gv2 + PBT keycaps , MOUSE: Razer DeathAdder v3 hyperspeed


BUILD LOG: http://pretaktovanie.zoznam.sk/viewtopi ... =6&t=99040
CASE Fractal R4 Black, CPU i5-4670k + Coollaboratory Liquid Ultra @ 4.5 GHz 1.2 V, COOLER Raijintek Ereboss @ Black & White + Alpenföhn WingBoost2 + Arctic MX-4, MB MSI Z97S SLI Krait Edition, RAM Corsair Vengeance LP 1x8GB CL9 1600 MHz Black, Kingston HyperX 1x8GB CL10 1600MHz White PSU Seasonic M12II-520W, SSD Samsung 840 Pro 128 GB, Samsung 750 Evo 500GB HDD Seagate Barracuda 3TB 7200.14, Seagate Barracuda 4TB
Používateľov profilový obrázok
dendroid
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 3684
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa dendroid »

No ja si kladiem otázku, prečo si to od neho vlastne kupoval, keď sa pozriem na stránku, je fakt na úrovni, táto zostava vyzerá fakt zaujímavo http://it-industries.sk/ponuka_full.php ... ancelarske

Čo ja viem, tak po 3. reklamácii môžeš odstúpiť od zmluvy.
Používateľov profilový obrázok
hopkok
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2439
Dátum registrácie: St 22. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa hopkok »

Sam si tu priznal, ze si na dohodu pristul, aj ked len ustne, je to to iste ako na papiery. Mas smolu, co ti poviem...ja by som ti peniaze urcite nevratil v tomto pripade.
Používateľov profilový obrázok
Sky
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2011
Dátum registrácie: Ut 15. Dec, 2009, 15:49

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa Sky »

Narok na vratenie penazi/vymenu tovaru za novy by si mal mat az ked 3x reklamujes tu istu chybu alebo vyrobok ma viacej ako 3-4 chyby sucasne ktore brania normalnemu pouzivaniu (neviem presne ten pocet a nechce sa mi to hladat v zakone), pripadne neodstranitelnu chybu ktora brani v pouzivani. Takze ak ti to teraz dojde a bude rovnaka chyba, mozes ziadat vratenie penazi.
Mas to popisane v §623+- OZ.
CPU: AMD Ryzen 5 3600 + Noctua NH-D14, MB:MSI B450M Mortar MAX,
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
anonym_a8

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa anonym_a8 »

Myslim, ze ked dostanes uplne novy tovar, pocita sa zasa 3 reklamacie na to iste odznova.

A zas nebud za hlupaka, takto saskovat. Pristupil si na dohodu, ktora je podla mna dost dobra, dat ti uplne novy tovar, zas to nestoji 5 korun. Keby si to kupil v nejakom kamennom supermarkete, poslu ta kade lahsie a ani sa nad tym nepozastavis. Aj ti eshopperi z niecoho ziju a marze maju 0,000nic. A este to takto okasliavat, ze chcem-nechcem.

Na druhu stranu, z tamtej stranky by som si zivote nic neobjednal, hlavne ked tam nema ziadne obchodne podmienky (co je teoreticky na okamzite odstupenie od zmluvy, ak sa nemylim).
Používateľov profilový obrázok
Arachno
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 295
Dátum registrácie: So 24. Okt, 2009, 12:16
Bydlisko: Nitra

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa Arachno »

Možnosť vrátiť tovar do 7mich dní sa podľa mňa nevsťahuje na reklamáciu. Inak prečo si zmenil názor na ten PC?
AMD RYZEN 5 2600 + NOCTUA NH-C14S GIGABYTE B450 AORUS M G.SKILL 16 GB KIT DDR4 3000 MHz ASUS ROG STRIX GTX 1050TI O4G GAMING ADATA XPG SX8200 480 GB 2x840 EVO 250GB Corsair RM650 Corsair Air 240 2x24" BenQ G2420HD
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7931
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa LordKJ »

Keby si to kupil v nejakom kamennom supermarkete, poslu ta kade lahsie a ani sa nad tym nepozastavis.
tak co ja mam skusenosti tak supermarkety sa s reklamaciami vobec nedrbu, ak to nejde do servisu (znackove produkty) tak bud menia kus za kus alebo eura hned :)

lidl je vtom prebornik..
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
anonym_a8

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa anonym_a8 »

Hej, to ano. Myslel som NAY a podobne.
Používateľov profilový obrázok
Tom2871989
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1567
Dátum registrácie: Pi 11. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Neverice

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa Tom2871989 »

takto system si si tam daval sam? myslim si ze na cene dopravy ked si mu tu skrinu posielal hore dole tak si pekne prerobil a este nam povedz ktoruze "spickovu" zostavu si si u neho kupil? (ani u jednej nie je uvedeny zdroj ale podla skrin eurocase za 20€ tipujem ze tam bude aj rovnaky zdroj)
Používateľov profilový obrázok
Arachno
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 295
Dátum registrácie: So 24. Okt, 2009, 12:16
Bydlisko: Nitra

Re: Otázka ohľadom reklamácie - súrne pomoc!

Príspevok od používateľa Arachno »

Rada do buducnosti (aj pre ostatnych). Nabuduce si nechaj pc vyskladat tu na fore a nekupuj hotove zostavy.
AMD RYZEN 5 2600 + NOCTUA NH-C14S GIGABYTE B450 AORUS M G.SKILL 16 GB KIT DDR4 3000 MHz ASUS ROG STRIX GTX 1050TI O4G GAMING ADATA XPG SX8200 480 GB 2x840 EVO 250GB Corsair RM650 Corsair Air 240 2x24" BenQ G2420HD

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"