Názory na BMW X3?
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Názory na BMW X3?
Ahojte,
moj quest na vyber rodinneho auta pokracuje uz 3. rok, na nove auto sa neviem odhodlat, tak sledujem len ked v mojom okoli sa objavi nejake auto na predaj. Teraz som zistil ze manzel kolegyne predava svoju X3-ku. Znie to ako sen kazdeho sledovaca inzeratov: auto od prveho majitela, kupene na slovensku, starsi pan v preddochodkovom veku ktory to auto nejako extra netrapil ani ho nikdy nebural. Zatial nejake detailne info nemam, akurat ze auto ma nejakych 7 rokov (co moze byt rok vyroby 2006 aj 2007, takze verzia pred aj po facelifte, co je dost zasadna vec) a ma najazdenych 180 tis. km, hlavne dlhe trasy - ujo je nejaky profesor na STU a chodi do nemecka na prednasky. O motore zatial viem len tolko ze je to diesel, pravdepodobne to bude 2.0d.
AKy je vas nazor na toto vozitko? Uprimne po tejto kategorii aut som nikdy nepokukoval, dokonca som sa ani v ziadnom SUV nikdy nevozil ako pasazier, ani ako sofer. Trosku mi vadi myslienka diesla (pri mojom roznom najazde 10 tis km), ale mozno ak by sa podarilo na firme vybavit aby som mohol na sluzobky jazdit sukromnym autom, tak by auto mohlo na seba trosku aj zarobit cez cestovne nahrady (mesacne cca. 1500- 2000 km), a nemusel by som furt riesit ktory kolega mi pozicia svoje sluzobne (kedze vlastne nemam).
Su tie auta na nieco extra nachylne? Resp. je dany vek a najazd nejaka hranica ked zacnu odchadzat turba, egr ventily, dvojhmotove zotrvacniky apod. veci? Trosku sa bojim aj servisnych nakladov, aj ked niektori tu na fore tvrdia ze suciastky stoja rovnako na bmw ako na skodu, ale ked uz budem musiet vymenit len pneumatiky tak to asi dvoma stovkami nezakryjem...
moj quest na vyber rodinneho auta pokracuje uz 3. rok, na nove auto sa neviem odhodlat, tak sledujem len ked v mojom okoli sa objavi nejake auto na predaj. Teraz som zistil ze manzel kolegyne predava svoju X3-ku. Znie to ako sen kazdeho sledovaca inzeratov: auto od prveho majitela, kupene na slovensku, starsi pan v preddochodkovom veku ktory to auto nejako extra netrapil ani ho nikdy nebural. Zatial nejake detailne info nemam, akurat ze auto ma nejakych 7 rokov (co moze byt rok vyroby 2006 aj 2007, takze verzia pred aj po facelifte, co je dost zasadna vec) a ma najazdenych 180 tis. km, hlavne dlhe trasy - ujo je nejaky profesor na STU a chodi do nemecka na prednasky. O motore zatial viem len tolko ze je to diesel, pravdepodobne to bude 2.0d.
AKy je vas nazor na toto vozitko? Uprimne po tejto kategorii aut som nikdy nepokukoval, dokonca som sa ani v ziadnom SUV nikdy nevozil ako pasazier, ani ako sofer. Trosku mi vadi myslienka diesla (pri mojom roznom najazde 10 tis km), ale mozno ak by sa podarilo na firme vybavit aby som mohol na sluzobky jazdit sukromnym autom, tak by auto mohlo na seba trosku aj zarobit cez cestovne nahrady (mesacne cca. 1500- 2000 km), a nemusel by som furt riesit ktory kolega mi pozicia svoje sluzobne (kedze vlastne nemam).
Su tie auta na nieco extra nachylne? Resp. je dany vek a najazd nejaka hranica ked zacnu odchadzat turba, egr ventily, dvojhmotove zotrvacniky apod. veci? Trosku sa bojim aj servisnych nakladov, aj ked niektori tu na fore tvrdia ze suciastky stoja rovnako na bmw ako na skodu, ale ked uz budem musiet vymenit len pneumatiky tak to asi dvoma stovkami nezakryjem...
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Názory na BMW X3?
zacne to divne a skonci to tazkym hapiendom :
male, drahe (znacka/velkost/vek/cena), nicim prilis vyrazne zaujimave (design ? Sorry. Interier ? Nezabrnelo mi medzi stehnami, jednoduchy, strohy, proste bmw, majitelia si na to v priebehu rokov zvykli a povazuju ho za krasny, rovnako ako majitelia golffov si nevedia predstavit nic lepsie na svete cize toto neriesim. Jazdne vlastnosti s tou zadnou napravou?). Ja tie Q1, X1, Q3, X3 nemusim, zmensene verzie niecoho co si vybudovalo meno - proste bud na to mam v Kvé7 alebo nemam a nehram sa na cukrikoveho naglejovaneho metroseksualneho pajaca na X1 (vidim ze nekupujes x1, to je len moj nazor - neznasam hentakych kok...týpkov co si myslia ze zjedli svet a vozia sa na najlacnejsom co v danej rade existuje, pipinky s čivavkami na Kvé7 tiez nemam moc v laske). Extremne drahe prvky priplatkovej vybavy a extremny rozsah, to je proste béemwé. Vozy "uz od 40.000eur" velmi lahko dotlacis cez hranicu 85.000eur ale tak to chodi. Bud mas alebo nemas.
Nachylne : dvojhmota, ty budes mat X3 v manualnej prevodovke 2.0d ? Jazdi to, ludia urcite zacnu ohrnat nosom ze je to lenive, pomale a podobne blbosti, ja ti poviem ze zabit s tym matku a dve deti na prechode mozes uplne v pohode, ze povolenu rychlost 130km/h to vytiahne tiez uplne s prehladom a taketo veci. Nad motorizaciou 2.0d rozhodne neohrnaj nos, prave naopak - su to jednoduche techniky v porovnani s velkymi bracekmi, statisticky nenachylne na systemove zlyhania (motor V sestvalec je daleko komplikovanejsi ako radovy 4valec ; 12valec bmw s dvomi riadiacimi jednotkami, dvomi vahami vzduchu a nepristupnymi svieckami neopravi na Slovensku nikto poriadne lebo to poprve servisaci nevedia a podruhe majitelia nie su schopni zaplatit) ; okrem ineho najmensie motorizacie sa zvyknu kradnut v ukrutne mensom rozsahu ako najlepsi bracekovia s najvacsou vybavou, cize aj toto hraje tiez pre teba plus.
bezne veci, vstrekovace, turba, vymenne intervaly oleja 30.000km (sracka ktoru vymyslelo totalne howado a zasluzil by si zastrelit za to, opel by si zasluzil zastrelit cely lebo jednu dobu dokonca spekuloval s 50.000km [woooot])... Nebolo to vytopene, nebolo to prekotene cez budku trikrat, pohoda, drobne veci opravis, do tristo kvadrov rataj vstreky a turbo i ked to nemusi nastat.
Dojde na ine veci ktore teraz nevidis a nemozes vidiet bez kompletnej rozborky a zborky. Psychologicky rataj ze pokial to dotlacis z 180k km na 250k km tak budes o 3000eur lahsi ale budes mat opravene veci ktore na ziadnom inom takomto kuse nebudes mat. Mozno na nic z toho nedojde, pri kludnom majitelovi sa netreba bat cisel 400.000 a podobne.
Mas fenomenalnu pravdu s tymi sadzbami zakladnej nahrady : je to lahky kseft ktory ti zabezpeci prevadzku toho vozu a podla mojho nazoru v plnej miere pokryje aj nepredvidane servisne naklady, A PODLA MNA NA TOM ESTE AJ SLUSNE ZAROBIS, cize je to pre teba vyhodne. Sposob uvazovania : 2000km mesacne po priblizne 5.5 koruny za kilometer (myslim ze je to 0.183e/km, over si) mas radovo 11.000 korun do mesiaca co teda je tych circa 380 eurodolarov co teraz mame.
350 az 380e mesacne mame styri a pol litra do roka a zaroven 25k km rocne. To su necele jedny pneumatiky ktore stoja radovo 800eur a vydrzia radovo 30.000km podla rychlosti a sposobu jazdy na dialnici (predne prehodis dozadu pri ciastocnom zjazdeni, ked pojdes 150 tak najazdis podstatne menej ako pri 120 atd atd). Vyjadrene na peniaze to mas okolo 600eur na pneu rocne, mozno este kusok menej, opotrebenie ostatnych veci nebude nejake kriticke (brzdy na tych 2000km dialnic pouzijes podstatne menej ako ja na 200km v Bratislave) atd atd,
proste nech na to pozeram akokolvek, vymackat "zo sluzobneho" radovo 4500eur do roka pre 25k km rocne mi pride ako dobry deal pre majitela auta. Samozrejme ze musis ratat ze po 5 rokoch bude mat tvoj vehykel viac ako 370.000km (5x 25k rocne = 125k LEN PRE ROBOTU, este si nikde nebol sukromne, cize +180k co to ma teraz sme uz za hranicou 300k km takze fakt budes atakovat 350 az 400 litrov kilometrov co znamena nepredajne vozidlo na Slovensku bez jedineho telefonu ked zverejnis inzerat).
Moznosti ako s tym vyjebabrat su samozrejme viacere ale ja by som to nerobil. Ked budes predavat autiak o 5 rokov, tak z neho bude 12 rocny dostavnik ktory uz nejaku valnu hodnotu nema. Rychly kukuc na inzeraty hovori 2004ky dnes, cize 10rocne a teda mladsie ako budes mat na predaj v uvedenej dobe, zacinaju niekde okolo 7500eur a teda v tvojom pripade spodne cisla budu radovo 5000eur az 5500eur startovne ceny (kedze tie auta budu o dva roky starsie ako su dnes a v horsom stave), to znamena ze ked nahodis cenovku 2999eur alebo 3500eur tak to bude predane takmer okamzite bez ohladu na ciselka tachometra a technicky stav (ktory mimochodom samozrejme bude v pohode, 400k km pre auto NIC NIE JE pokial nie je majitel vypatlany ch*u*j a to ty rozhodne nie si lebo som s tebou uz nejake tie veci popisal).
Cize predas auto radovo 2000evra "pod cenu" ale rozhodne predas. Si treba PRUDKO uvedomit ze z chlebodarcu za tych 5 rokov vytrieskas priblizne 22.500eur, okej minies radovo 5x 600eur za pneu a este nejaky dalsi servis a proste a jednoducho za tie prachy naozaj na tom korabe nemas co opravovat, cize nejaky takyto cenovy "prepad" dva litre oproti trhu ta absolutne nebude trapit. See ?
Moj nazor : neprilis zvlastne auto, jazdne vlastnosti do Samorina vyuzijes akurat tak na skakanie cez 8cm obrubniky pri Tesku dvakrat za rok avsak cely rok platis vyssie prevadzkove naklady co nie je len spotreba ale aj servis, ale inak vzhladom na ostatne podmienky rozhodne ano : chod do toho. Pri dobrej cenovke to kludne zober. Je to drahe vzhladom na rocnik a velkost, ale je to tak.
Hepiend lajk from emérikan múvi. Dej livd hepili antil dej dajd grejsfuli.
male, drahe (znacka/velkost/vek/cena), nicim prilis vyrazne zaujimave (design ? Sorry. Interier ? Nezabrnelo mi medzi stehnami, jednoduchy, strohy, proste bmw, majitelia si na to v priebehu rokov zvykli a povazuju ho za krasny, rovnako ako majitelia golffov si nevedia predstavit nic lepsie na svete cize toto neriesim. Jazdne vlastnosti s tou zadnou napravou?). Ja tie Q1, X1, Q3, X3 nemusim, zmensene verzie niecoho co si vybudovalo meno - proste bud na to mam v Kvé7 alebo nemam a nehram sa na cukrikoveho naglejovaneho metroseksualneho pajaca na X1 (vidim ze nekupujes x1, to je len moj nazor - neznasam hentakych kok...týpkov co si myslia ze zjedli svet a vozia sa na najlacnejsom co v danej rade existuje, pipinky s čivavkami na Kvé7 tiez nemam moc v laske). Extremne drahe prvky priplatkovej vybavy a extremny rozsah, to je proste béemwé. Vozy "uz od 40.000eur" velmi lahko dotlacis cez hranicu 85.000eur ale tak to chodi. Bud mas alebo nemas.
Nachylne : dvojhmota, ty budes mat X3 v manualnej prevodovke 2.0d ? Jazdi to, ludia urcite zacnu ohrnat nosom ze je to lenive, pomale a podobne blbosti, ja ti poviem ze zabit s tym matku a dve deti na prechode mozes uplne v pohode, ze povolenu rychlost 130km/h to vytiahne tiez uplne s prehladom a taketo veci. Nad motorizaciou 2.0d rozhodne neohrnaj nos, prave naopak - su to jednoduche techniky v porovnani s velkymi bracekmi, statisticky nenachylne na systemove zlyhania (motor V sestvalec je daleko komplikovanejsi ako radovy 4valec ; 12valec bmw s dvomi riadiacimi jednotkami, dvomi vahami vzduchu a nepristupnymi svieckami neopravi na Slovensku nikto poriadne lebo to poprve servisaci nevedia a podruhe majitelia nie su schopni zaplatit) ; okrem ineho najmensie motorizacie sa zvyknu kradnut v ukrutne mensom rozsahu ako najlepsi bracekovia s najvacsou vybavou, cize aj toto hraje tiez pre teba plus.
bezne veci, vstrekovace, turba, vymenne intervaly oleja 30.000km (sracka ktoru vymyslelo totalne howado a zasluzil by si zastrelit za to, opel by si zasluzil zastrelit cely lebo jednu dobu dokonca spekuloval s 50.000km [woooot])... Nebolo to vytopene, nebolo to prekotene cez budku trikrat, pohoda, drobne veci opravis, do tristo kvadrov rataj vstreky a turbo i ked to nemusi nastat.
Dojde na ine veci ktore teraz nevidis a nemozes vidiet bez kompletnej rozborky a zborky. Psychologicky rataj ze pokial to dotlacis z 180k km na 250k km tak budes o 3000eur lahsi ale budes mat opravene veci ktore na ziadnom inom takomto kuse nebudes mat. Mozno na nic z toho nedojde, pri kludnom majitelovi sa netreba bat cisel 400.000 a podobne.
Mas fenomenalnu pravdu s tymi sadzbami zakladnej nahrady : je to lahky kseft ktory ti zabezpeci prevadzku toho vozu a podla mojho nazoru v plnej miere pokryje aj nepredvidane servisne naklady, A PODLA MNA NA TOM ESTE AJ SLUSNE ZAROBIS, cize je to pre teba vyhodne. Sposob uvazovania : 2000km mesacne po priblizne 5.5 koruny za kilometer (myslim ze je to 0.183e/km, over si) mas radovo 11.000 korun do mesiaca co teda je tych circa 380 eurodolarov co teraz mame.
350 az 380e mesacne mame styri a pol litra do roka a zaroven 25k km rocne. To su necele jedny pneumatiky ktore stoja radovo 800eur a vydrzia radovo 30.000km podla rychlosti a sposobu jazdy na dialnici (predne prehodis dozadu pri ciastocnom zjazdeni, ked pojdes 150 tak najazdis podstatne menej ako pri 120 atd atd). Vyjadrene na peniaze to mas okolo 600eur na pneu rocne, mozno este kusok menej, opotrebenie ostatnych veci nebude nejake kriticke (brzdy na tych 2000km dialnic pouzijes podstatne menej ako ja na 200km v Bratislave) atd atd,
proste nech na to pozeram akokolvek, vymackat "zo sluzobneho" radovo 4500eur do roka pre 25k km rocne mi pride ako dobry deal pre majitela auta. Samozrejme ze musis ratat ze po 5 rokoch bude mat tvoj vehykel viac ako 370.000km (5x 25k rocne = 125k LEN PRE ROBOTU, este si nikde nebol sukromne, cize +180k co to ma teraz sme uz za hranicou 300k km takze fakt budes atakovat 350 az 400 litrov kilometrov co znamena nepredajne vozidlo na Slovensku bez jedineho telefonu ked zverejnis inzerat).
Moznosti ako s tym vyjebabrat su samozrejme viacere ale ja by som to nerobil. Ked budes predavat autiak o 5 rokov, tak z neho bude 12 rocny dostavnik ktory uz nejaku valnu hodnotu nema. Rychly kukuc na inzeraty hovori 2004ky dnes, cize 10rocne a teda mladsie ako budes mat na predaj v uvedenej dobe, zacinaju niekde okolo 7500eur a teda v tvojom pripade spodne cisla budu radovo 5000eur az 5500eur startovne ceny (kedze tie auta budu o dva roky starsie ako su dnes a v horsom stave), to znamena ze ked nahodis cenovku 2999eur alebo 3500eur tak to bude predane takmer okamzite bez ohladu na ciselka tachometra a technicky stav (ktory mimochodom samozrejme bude v pohode, 400k km pre auto NIC NIE JE pokial nie je majitel vypatlany ch*u*j a to ty rozhodne nie si lebo som s tebou uz nejake tie veci popisal).
Cize predas auto radovo 2000evra "pod cenu" ale rozhodne predas. Si treba PRUDKO uvedomit ze z chlebodarcu za tych 5 rokov vytrieskas priblizne 22.500eur, okej minies radovo 5x 600eur za pneu a este nejaky dalsi servis a proste a jednoducho za tie prachy naozaj na tom korabe nemas co opravovat, cize nejaky takyto cenovy "prepad" dva litre oproti trhu ta absolutne nebude trapit. See ?
Moj nazor : neprilis zvlastne auto, jazdne vlastnosti do Samorina vyuzijes akurat tak na skakanie cez 8cm obrubniky pri Tesku dvakrat za rok avsak cely rok platis vyssie prevadzkove naklady co nie je len spotreba ale aj servis, ale inak vzhladom na ostatne podmienky rozhodne ano : chod do toho. Pri dobrej cenovke to kludne zober. Je to drahe vzhladom na rocnik a velkost, ale je to tak.
Hepiend lajk from emérikan múvi. Dej livd hepili antil dej dajd grejsfuli.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Pi 20. Jún, 2014, 08:18, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Názory na BMW X3?
kedze kolega trochu uletel, tak poupravim..
bmw nema V6, ale R6.
Ak je to 2.0D a teda asi ten isty motor ako v e9x, tak sa priprav, ze musis vymenit tu posahanu reminicu tusim 300-400e origo. Plus ako predne ramena cca 500e, atd. Najviac sa dozvies na bmwklube, ale videl som ako menili turba pri 250tis, ale co s nimi robili nevim
Vsetko zalezi od vybavy, ci ma m-packet a hlavne ceny. Comu ale nezodpoveda tvoj popis.
bmw nema V6, ale R6.
Ak je to 2.0D a teda asi ten isty motor ako v e9x, tak sa priprav, ze musis vymenit tu posahanu reminicu tusim 300-400e origo. Plus ako predne ramena cca 500e, atd. Najviac sa dozvies na bmwklube, ale videl som ako menili turba pri 250tis, ale co s nimi robili nevim
Vsetko zalezi od vybavy, ci ma m-packet a hlavne ceny. Comu ale nezodpoveda tvoj popis.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Názory na BMW X3?
oprava gramatickych chib.
Neuletel - x3 nema ani 12valcovy motor, ja som len ilustroval. Ze radovy motor 4valec je konstrukcne jednoduchsi ako vymenovane varianty, a tym aj servisne lacnejsi.
Neuletel - x3 nema ani 12valcovy motor, ja som len ilustroval. Ze radovy motor 4valec je konstrukcne jednoduchsi ako vymenovane varianty, a tym aj servisne lacnejsi.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Názory na BMW X3?
a mimochodom dobru sadu pneu kupis uz aj do 400e bez dph:)
pokial mas moznost tie cesty pracovne riesit urcite nevahaj...
pokial mas moznost tie cesty pracovne riesit urcite nevahaj...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Názory na BMW X3?
tie pneu su otazne, otazna je aj moznost pana nakupovat bez dph, otazna je aj znacka, konkretny rozmer (245/45/R18?)... no proste za dve stovky sada nebude, za osem stoviek sa zmestis urcite, so stastim za pat stoviek. Stovka hore-dole ti leto v zime nespravi.
inak SUVa sa neboj, presadnes z Fóbije do SUVa tak budes mat prve dva dni dojem ze sa hojdas na lodi a potom to prejde.
Akurat ked si sadnes naspak do Fobije tak budes kukat ze ci tym ludom neyebe nahodou trosicku
inak SUVa sa neboj, presadnes z Fóbije do SUVa tak budes mat prve dva dni dojem ze sa hojdas na lodi a potom to prejde.
Akurat ked si sadnes naspak do Fobije tak budes kukat ze ci tym ludom neyebe nahodou trosicku
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Pi 20. Jún, 2014, 11:06, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Názory na BMW X3?
tak za X3 nasuvat nejakym "suv" je prehnane:) je to skorej hatch na zvysenom podvozku, ani priestor vo vnutri nejak extra...
nieco ako gla od merc:) k nemu je X3 rada
nieco ako gla od merc:) k nemu je X3 rada
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Názory na BMW X3?
no jo, ale vies ked je dnes kazdy fesak za prepazkou "customer manager" tak coby X3 nebolo SUV, S jakoze Small je to proste taky podvihnuty nabobtnany focus strihnuty s golfom na vacsich kolieskach.
http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazden ... kusenosti/
ale nieze sa podla toho budes riadit. To je zozbierane mudro z mnohych zdrojov, ceskeho autodiesla od Vaculika, pribehov z bmw klubov a podobne, na stranke tychto chlapcov som si nasiel moje slova a formulacie v inom prevedeni ktore som pouzil na autobazar.eu fore.
http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazden ... kusenosti/
ale nieze sa podla toho budes riadit. To je zozbierane mudro z mnohych zdrojov, ceskeho autodiesla od Vaculika, pribehov z bmw klubov a podobne, na stranke tychto chlapcov som si nasiel moje slova a formulacie v inom prevedeni ktore som pouzil na autobazar.eu fore.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Názory na BMW X3?
tak si vymenoval dovody preco som po takych autach doteraz neobzeral: zdali sa byt ako take frajerske auta s nizkou praktickou hodnotou. ako pozeram ani kufor nie je nejako na padnutie na zadok, ked momentalne sa do oktavky napratam len tak-tak, tak x3 na tom to bude vyrazne horsie.
co sa tyka cestovnych nahrad, tak ten najzad 1500-2000 mam momentalne, ratam to tak ze mi to vydrzi cca. do konca roka, potom budem cestovat vyrazne menej (pripadne nebudem mat pracu vobec, podla toho ako zvladnem projekt :p). navyse je stale velka otazka ci to u nas prejde, lebo u nas kazdy zamestnanec je apriori zlodej a ojebavac ktoreho je nezodpovedne posadit do auta kde nie je kazdy jeho pohyb sledovany gpskom.
trosku ma ale dostal pokles ceny ktory si pisal. zatial som schvalne nepisal cenu auta, lebo nepoznam presnu vybavu a motorizaciu, ale cenova predstava o aute je 13-14 papierov. ak o 5 rokov hodnota auta klesne o 7-8 tisic co sa mi zda byt porovnatelne s cenovym poklesom noveho auta o 5 rokov tak nuti ma to k zamysleniu sa...
co sa tyka cestovnych nahrad, tak ten najzad 1500-2000 mam momentalne, ratam to tak ze mi to vydrzi cca. do konca roka, potom budem cestovat vyrazne menej (pripadne nebudem mat pracu vobec, podla toho ako zvladnem projekt :p). navyse je stale velka otazka ci to u nas prejde, lebo u nas kazdy zamestnanec je apriori zlodej a ojebavac ktoreho je nezodpovedne posadit do auta kde nie je kazdy jeho pohyb sledovany gpskom.
trosku ma ale dostal pokles ceny ktory si pisal. zatial som schvalne nepisal cenu auta, lebo nepoznam presnu vybavu a motorizaciu, ale cenova predstava o aute je 13-14 papierov. ak o 5 rokov hodnota auta klesne o 7-8 tisic co sa mi zda byt porovnatelne s cenovym poklesom noveho auta o 5 rokov tak nuti ma to k zamysleniu sa...
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Názory na BMW X3?
kazde auto klesa na cene. Ktore ako konkretne je jednoduche aproximovat na zaklade existujuceho vyvoja, avsak nemas ziadne statisticke data pre ziadny model ziadneho vyrobcu Z PRVYCH ROKOV VYROBY. Viem ti lahko povedat ako sa bude vyvijat cena superbu1 z roku 2008 ked bude o tri roky starsi : pozrem sa kolko su v inzeratoch dnesne 2008cky, pozrem sa kolko su 2005ky, samozrejme odfiltrujem par extremov naspodku (srackove auta, zmotane buranice atd) a mam velmi presny odhad co sa stane s cenou ak si dnes kupim Superba2008 a budem ho predavat o tri roky teda v roku 2017. Jasne ze sa pomylim o par stoviek, mozno v moj prospech alebo nie, to vsak nie je dolezite : trafim tisice. Samozrejme bez nepredpokladanych udalosti typu opriem sa o strom v 90km/h, pozrem sa zblizka ci dobre poorali pri ceste, pripadne vyskusam prienik atomov pri spojeni s protiiducou Aviou.
Ked ale chcem toto iste spravit pre 2004ku X3 ktoru by som dnes kupil a chcel predat o tri roky, som v pasci. Ziadne udaje o 2001 X3 nemame, ani o 2002 X3, a dokonca ani o 2003 X3. No lebo sa vtedy nevyrabali takze nie su v inzeratoch. Je rozdiel predavat 6 rocne auto, 9 rocne auto a 12rocne auto.
Frajerske auto : X3 neradim ja osobne k frajerskym vozom. Velmi si zelam aby sme vsetci mali peniaze a moznosti take auto mat, je to bezpochyby podareny korab, neviem preco ale pride mi trosicku lepsi ako Felicia. Kufor rozhodne nie je na posr...kakanie sa. Ani cele auto. Pozri sa kolko je miesta na zadnych sedackach, priloz si k tomu deti. X5 nie je ziadny zazrak ani zdaleka a X3 je ukrutne mensia, podla mojich standardov "na hranici pouzitelnosti". To mas plusminus centimeter rovnake ako Fabia.
zlodej v robote : to mas tak, doteraz si jazdil sluzobky, su tam reportovane kilometre. Bez ohladu na to akym autom budes jazdit, tie kilometre by mali sediet ze ? Ked chcu mat absolutnu kontrolu, nech sa paci, zaplatte si GPS, ja si ho zoberiem do svojho sukromneho auta.
Jak tie auta mam rad, osobne som vlastnil 4.4i, za 14 papierov by som si veruze béemwé ikstri z roku 2006 nekupil ani keby som mal tri promile v krvi. Ani keby bolo od Ivanka Gashparoviccha osobne.
Navyse ked mas najazd 2000km len do konca roka, rozhodne by som X3 nekupoval vobec zo ziadneho rocnika. Potom ti zostane na krku bez dodatocneho prijmu a servisne naklady rozhodne dole nepojdu (vek, kilometre auta), presne naopak. A potom sa zacnes vela vela cudovat... Doteraz si take auto nemal, takze si ho NEPOTREBOVAL. Na zaklade polrocneho ošialu z ktoreho vymackas horko-tazko 2000eur bez zohladnenia opotrebenia na tvojej strane (rozhodne pneu, mozno brzdy a iny servis, proste na konci roka ti zostane takmer nula a pri akejkolvek nepredpokladanej udalosti minus tisic) si nemozes uviazat na krk vlastnictvo vozu na 3-5 rokov.
Presne tak ako si povedal...nove auto je nove, na cene padne plusminus rovnako ako toto, a navyse predat 10-11rocne X3 bude vacsia zabava ako predat 3rocnu oktaviu. Ja osobne by som nove auto nekupil, pozrel by som sa po nejakom dvojrocnom/trojrocnom, ktore uz ma najvacsi pokles ceny za sebou (cojaviem superb2 : 2011 za 12000eur, nove stalo 26.000eur, superb 2008 sa predava za 8000 polahky, cize tu sa zdaleka nebavime ani o 8000 poklese na cene ; ked si pozres oktaviu tak ten pokles je este o kusok mensi). Za tie prachy si mozes kupit nove male szuzuki esiks4 atd, atd.
Proste ked mas operovat s trinastimi/strnastimi papiermi za auto, mas taky sialeny vyber ze az a nie si utlaceny na X3. Nehovorim ze X3 je zla volba, hovorim ze je to volba velmi specificka a nie masova. Zober si kolko okolo teba beha oktavii a superbov a passatov, jak ich nemam rad z konstrukcneho hladiska, a zober si kolko beha X3.
Ktore lahsie predas po troch/styroch rokoch v tvojom vlastnictve ? Zastarale X3 ?
Ked ale chcem toto iste spravit pre 2004ku X3 ktoru by som dnes kupil a chcel predat o tri roky, som v pasci. Ziadne udaje o 2001 X3 nemame, ani o 2002 X3, a dokonca ani o 2003 X3. No lebo sa vtedy nevyrabali takze nie su v inzeratoch. Je rozdiel predavat 6 rocne auto, 9 rocne auto a 12rocne auto.
Frajerske auto : X3 neradim ja osobne k frajerskym vozom. Velmi si zelam aby sme vsetci mali peniaze a moznosti take auto mat, je to bezpochyby podareny korab, neviem preco ale pride mi trosicku lepsi ako Felicia. Kufor rozhodne nie je na posr...kakanie sa. Ani cele auto. Pozri sa kolko je miesta na zadnych sedackach, priloz si k tomu deti. X5 nie je ziadny zazrak ani zdaleka a X3 je ukrutne mensia, podla mojich standardov "na hranici pouzitelnosti". To mas plusminus centimeter rovnake ako Fabia.
zlodej v robote : to mas tak, doteraz si jazdil sluzobky, su tam reportovane kilometre. Bez ohladu na to akym autom budes jazdit, tie kilometre by mali sediet ze ? Ked chcu mat absolutnu kontrolu, nech sa paci, zaplatte si GPS, ja si ho zoberiem do svojho sukromneho auta.
Jak tie auta mam rad, osobne som vlastnil 4.4i, za 14 papierov by som si veruze béemwé ikstri z roku 2006 nekupil ani keby som mal tri promile v krvi. Ani keby bolo od Ivanka Gashparoviccha osobne.
Navyse ked mas najazd 2000km len do konca roka, rozhodne by som X3 nekupoval vobec zo ziadneho rocnika. Potom ti zostane na krku bez dodatocneho prijmu a servisne naklady rozhodne dole nepojdu (vek, kilometre auta), presne naopak. A potom sa zacnes vela vela cudovat... Doteraz si take auto nemal, takze si ho NEPOTREBOVAL. Na zaklade polrocneho ošialu z ktoreho vymackas horko-tazko 2000eur bez zohladnenia opotrebenia na tvojej strane (rozhodne pneu, mozno brzdy a iny servis, proste na konci roka ti zostane takmer nula a pri akejkolvek nepredpokladanej udalosti minus tisic) si nemozes uviazat na krk vlastnictvo vozu na 3-5 rokov.
Presne tak ako si povedal...nove auto je nove, na cene padne plusminus rovnako ako toto, a navyse predat 10-11rocne X3 bude vacsia zabava ako predat 3rocnu oktaviu. Ja osobne by som nove auto nekupil, pozrel by som sa po nejakom dvojrocnom/trojrocnom, ktore uz ma najvacsi pokles ceny za sebou (cojaviem superb2 : 2011 za 12000eur, nove stalo 26.000eur, superb 2008 sa predava za 8000 polahky, cize tu sa zdaleka nebavime ani o 8000 poklese na cene ; ked si pozres oktaviu tak ten pokles je este o kusok mensi). Za tie prachy si mozes kupit nove male szuzuki esiks4 atd, atd.
Proste ked mas operovat s trinastimi/strnastimi papiermi za auto, mas taky sialeny vyber ze az a nie si utlaceny na X3. Nehovorim ze X3 je zla volba, hovorim ze je to volba velmi specificka a nie masova. Zober si kolko okolo teba beha oktavii a superbov a passatov, jak ich nemam rad z konstrukcneho hladiska, a zober si kolko beha X3.
Ktore lahsie predas po troch/styroch rokoch v tvojom vlastnictve ? Zastarale X3 ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Názory na BMW X3?
Ja by som to len zhrnul,ze pokial nie si spekulant a nejde ti o par stoviek viac ci menej pri predaji o par rokov, tak si kup auto ake sa ti paci... ja si vo vseobecnosti myslim,ze taketo auta strednej triedy maju servis +- rovnaky(usetrim 40eur na vymene oleja filtrov, ktore robim raz za rok/dva, pri aute ktore nechcem,alebo tych 40e viac zaplatim do auta ktore ma aj potesi? ked ta tych 40e zabije tak prosim) ale v opacnom pripade si nemyslim,ze tomuto by bolo treba prikladat az taku vahu. vsetko sa da zohnat za 1/2 ceny toho co ponukaju v autorizakoch,akurat treba trosku hladat googlit a nie len dojst do Bmw/merc/audi a potom vyplakavat ake to bolo drahe.
mal som uz vselijake auta,vselico som riesiel,ale vzdy som pochodil "dobre" a to si nemyslim,ze by som sa vymykal slovenskemu priemeru.
proste pokial hladas konecne po takej dobe auto pre seba,vyber si take co ta bude aj tesit a pacit sa ti,samozrejme aj s ohladom na svoje financne naklady( pokial jazdis vela km ,tak si nekupuj V12,alebo teda kup s lpg )-ale pointu si pochopil.
na ziadnom aute nezarobis ked si ho nechas 3-5rokov (bavme sa o beznych autach), proste to treba brat tak,ze auto je cele a same o sebe spotrebna vec, ktora na hodnote bude iba a iba klesat:)
mal som uz vselijake auta,vselico som riesiel,ale vzdy som pochodil "dobre" a to si nemyslim,ze by som sa vymykal slovenskemu priemeru.
proste pokial hladas konecne po takej dobe auto pre seba,vyber si take co ta bude aj tesit a pacit sa ti,samozrejme aj s ohladom na svoje financne naklady( pokial jazdis vela km ,tak si nekupuj V12,alebo teda kup s lpg )-ale pointu si pochopil.
na ziadnom aute nezarobis ked si ho nechas 3-5rokov (bavme sa o beznych autach), proste to treba brat tak,ze auto je cele a same o sebe spotrebna vec, ktora na hodnote bude iba a iba klesat:)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Názory na BMW X3?
to je cele uplna pravda, len aby sa to auto nezmenilo z klasickeho neodvratitelneho a samozrejmeho poklesu hodnoty na stalicu v servisoch a nekonecnu studnu do tvojej penazenky...Fesacisko mal A8 na vzduchovom podvozku, pri kontrole vyfuku (zdvihnut na zdvihak) fesaci zabudli deaktivovat vzduchovy podvozok... kolko to stalo si uz nepamatam, ale skoro ma odviezla zachranka a to zdoraznujem ze nebolo moje auto. Som presvedceny, ale nemam overene, ze rovnaky podvozok ma stredna trieda A6.
Necely polrok dozadu : sefinko mal umyteho dostavnika, cls320 2008. Viem ze to nie je zrovna typicka stredna trieda ale... auto stalo zaparkovane na parkovisku, iny chlapec cuval z umyvarky na Lexuse a ver tomu ze necuval dvesto. Tukol do neho. Svetlo, kapota, prasknuty naraznicek, strucne : bol by som si kupil obidve ojazdene auta co mam teraz a este by mi aj hodne zostalo. Ked si tak predstavim co by bolo v pripade celneho narazu za jazdy pri 40km/h ked vyletia dva airbagy nedajboze bocny sedackovy a okenny hlavovy a dodrbu sa dva chladice vpredu a obidve svetla vpredu, tak to je proste totalka absolutne bez debaty lebo sa to neoplati penazne opravovat. A to si prosim pozri za kolko sa tie auta predavaju lebo sa nebavime o 12.000eur, dokonca ani 15.000eur.
Niekto moze namietat ze CLS... dobre, dalsi kolega, Macubuši ASX. Strasne porovnatelne auto s X3 podla mna (nerieste znacku, rieste prevedenie auta a triedu). Nedobrzdil, zdoraznujem ze to nebola bazarova havarka kde je auto skratene o meter a pol definovane ako "zlahka tuknute". Toto bolo naozaj nedobrzdene zlahka tuknute a nie "rozyebane na maderu". Za 9.000eur sa zmestil v pohode A PREDTYM AKO DO TOHO AUTORIZAKU DOSIEL, AUTO ESTE DVA TYZDNE JAZDILO takze ani chladic nebol rozmlateny.
A na tomto servisy zarabaju. Uz DAVNO nie je zaujimave predat nove auto, ale opravovat ho a riesit buracky. To iste ako atramentove tlaciarne - na nich vyrobcovia dokonca prerabaju, ale vyhmataju ta na naplniach.
Neviem ake si mal konkretne auta, ale ako hore napisal Chris, remenica za 400eur by mohla usmernit aj tych odvaznejsich. Turbo na CLS 320cdi original ? 6000eur, tento rok, Mercedes Bratislava. Riadiaca jednotka ? 2000eur, tri tyzdne auto mrtve. To iste turbo akurat bez znaku Merceeeeedes, 3000eur. Odkial vies ze sa ti na danej X3 nedosere automat (viem ze tam neni), kolko stoji spojka s dvojhmotou na manual (ujo 190.000km podtacal lebo je dochodca a jazdil opatrne a na spotrebu?), kolko stoji dvakrat tlmic dopredu (predsa nie si blazon aby si menil vsetky styri naraz, ze? hlavne ked zadne este nieco vydrzia) a dva diely vyfuku s DPFkom ? Viem ze DPF sa da prevrtat, vycistit, poriesit, aj tu v Bratislave poznam troch co to robia, s viac-menej rozlicnymi uspechmi a "uspechmi", zato poznam styroch ludi co uz po vycisteni DPFka a viacnasobnom rieseni cirkusov proste kupovali nove, spominal som to aj inde, napriklad 535d za 1200eur (200.000km skoro vsetko dialnice, autorizak v BA, neviem ci bolo uplne nove lebo cenovka je prilis mala), 330d 2009 jazdene v meste 80.000km [!!!!!!!] a podobne. Xenonove svetlo Superb2 = 1700eur, xenon X3 sa rovna neviemkolko, ale za tri stovky rozhodne nie.
Auto strednej triedy, skutocnej strednej triedy teda nie Opel Astra pripade Szkoda Raprd, vobec nie je o oleji... je pravda ze aj na X3 sa daju zohnat pouzite diely, neoriginalne diely.
Ale... je to zrovna Molni (autor tejto temy) ktory ma osobne skusenosti so servismi na daleko-predaleko ukrutne primitivnejsom LACNEJSOM JEDNODUCHSOM aute ako je X3, samozrejme bez stvorkolky a bez diesloveho motora. A tie skusenosti su... no...
PS: ked budes akekolvek BMW predavat, kazdy bude ohrnat nosom ze "len 2.0d motor? To vobec netaha". Stokrat lepsie sa predavaju 2.5d, 3.0d a 3.5d, pretoze to su masiny. Ludia vnimaju 2.0d ako odpad, UPLNE NEZASLUZENE, ale je to tak. Toto zarataj do rozhodovacieho faktoru spolu s vekom.
Nieco mi hovori ze Molni doteraz taketo auto nepotreboval a neposudzoval. Proste preto lebo ho nikdy doteraz nemal.
Zaver : 14.000eur za BEZNE NICIM EXKLUZIVNE auto z roku 2006, navyse s najslabsim motorom co existuje v rade a zrejme nie uplne najplnsou vybavou, tak to uz ma niekto len tak lahko nepresvedci. Este keby ujo povedal ze 9.000 a je tvoje lebo je stare, tak podme uvazovat bratia a sestry, ale za takyto dukat si uz musis tvrdo vyberat.
Necely polrok dozadu : sefinko mal umyteho dostavnika, cls320 2008. Viem ze to nie je zrovna typicka stredna trieda ale... auto stalo zaparkovane na parkovisku, iny chlapec cuval z umyvarky na Lexuse a ver tomu ze necuval dvesto. Tukol do neho. Svetlo, kapota, prasknuty naraznicek, strucne : bol by som si kupil obidve ojazdene auta co mam teraz a este by mi aj hodne zostalo. Ked si tak predstavim co by bolo v pripade celneho narazu za jazdy pri 40km/h ked vyletia dva airbagy nedajboze bocny sedackovy a okenny hlavovy a dodrbu sa dva chladice vpredu a obidve svetla vpredu, tak to je proste totalka absolutne bez debaty lebo sa to neoplati penazne opravovat. A to si prosim pozri za kolko sa tie auta predavaju lebo sa nebavime o 12.000eur, dokonca ani 15.000eur.
Niekto moze namietat ze CLS... dobre, dalsi kolega, Macubuši ASX. Strasne porovnatelne auto s X3 podla mna (nerieste znacku, rieste prevedenie auta a triedu). Nedobrzdil, zdoraznujem ze to nebola bazarova havarka kde je auto skratene o meter a pol definovane ako "zlahka tuknute". Toto bolo naozaj nedobrzdene zlahka tuknute a nie "rozyebane na maderu". Za 9.000eur sa zmestil v pohode A PREDTYM AKO DO TOHO AUTORIZAKU DOSIEL, AUTO ESTE DVA TYZDNE JAZDILO takze ani chladic nebol rozmlateny.
A na tomto servisy zarabaju. Uz DAVNO nie je zaujimave predat nove auto, ale opravovat ho a riesit buracky. To iste ako atramentove tlaciarne - na nich vyrobcovia dokonca prerabaju, ale vyhmataju ta na naplniach.
Neviem ake si mal konkretne auta, ale ako hore napisal Chris, remenica za 400eur by mohla usmernit aj tych odvaznejsich. Turbo na CLS 320cdi original ? 6000eur, tento rok, Mercedes Bratislava. Riadiaca jednotka ? 2000eur, tri tyzdne auto mrtve. To iste turbo akurat bez znaku Merceeeeedes, 3000eur. Odkial vies ze sa ti na danej X3 nedosere automat (viem ze tam neni), kolko stoji spojka s dvojhmotou na manual (ujo 190.000km podtacal lebo je dochodca a jazdil opatrne a na spotrebu?), kolko stoji dvakrat tlmic dopredu (predsa nie si blazon aby si menil vsetky styri naraz, ze? hlavne ked zadne este nieco vydrzia) a dva diely vyfuku s DPFkom ? Viem ze DPF sa da prevrtat, vycistit, poriesit, aj tu v Bratislave poznam troch co to robia, s viac-menej rozlicnymi uspechmi a "uspechmi", zato poznam styroch ludi co uz po vycisteni DPFka a viacnasobnom rieseni cirkusov proste kupovali nove, spominal som to aj inde, napriklad 535d za 1200eur (200.000km skoro vsetko dialnice, autorizak v BA, neviem ci bolo uplne nove lebo cenovka je prilis mala), 330d 2009 jazdene v meste 80.000km [!!!!!!!] a podobne. Xenonove svetlo Superb2 = 1700eur, xenon X3 sa rovna neviemkolko, ale za tri stovky rozhodne nie.
Auto strednej triedy, skutocnej strednej triedy teda nie Opel Astra pripade Szkoda Raprd, vobec nie je o oleji... je pravda ze aj na X3 sa daju zohnat pouzite diely, neoriginalne diely.
Ale... je to zrovna Molni (autor tejto temy) ktory ma osobne skusenosti so servismi na daleko-predaleko ukrutne primitivnejsom LACNEJSOM JEDNODUCHSOM aute ako je X3, samozrejme bez stvorkolky a bez diesloveho motora. A tie skusenosti su... no...
PS: ked budes akekolvek BMW predavat, kazdy bude ohrnat nosom ze "len 2.0d motor? To vobec netaha". Stokrat lepsie sa predavaju 2.5d, 3.0d a 3.5d, pretoze to su masiny. Ludia vnimaju 2.0d ako odpad, UPLNE NEZASLUZENE, ale je to tak. Toto zarataj do rozhodovacieho faktoru spolu s vekom.
Nieco mi hovori ze Molni doteraz taketo auto nepotreboval a neposudzoval. Proste preto lebo ho nikdy doteraz nemal.
Zaver : 14.000eur za BEZNE NICIM EXKLUZIVNE auto z roku 2006, navyse s najslabsim motorom co existuje v rade a zrejme nie uplne najplnsou vybavou, tak to uz ma niekto len tak lahko nepresvedci. Este keby ujo povedal ze 9.000 a je tvoje lebo je stare, tak podme uvazovat bratia a sestry, ale za takyto dukat si uz musis tvrdo vyberat.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Názory na BMW X3?
just FYI:
sa to tu riesilo uz, stefan vravel, ze za 12,500 ma fungel lancera tusim 1.8, za 14k kupis aj civic 9g 1.8 vtec v zaklade.
Stoji na zvazenie, auto co je fungel a auto co ma polku zivota odzite. Kedze malo ludi to vnima, ale gumy na silentblokoch atd po 6-8 rokoch popraskaju, zacnu trhat a nasledne zoberu aj dalsie veci sebou ako capy, tycky stabikov atd a mozes robit komplet go napravy
sa to tu riesilo uz, stefan vravel, ze za 12,500 ma fungel lancera tusim 1.8, za 14k kupis aj civic 9g 1.8 vtec v zaklade.
Stoji na zvazenie, auto co je fungel a auto co ma polku zivota odzite. Kedze malo ludi to vnima, ale gumy na silentblokoch atd po 6-8 rokoch popraskaju, zacnu trhat a nasledne zoberu aj dalsie veci sebou ako capy, tycky stabikov atd a mozes robit komplet go napravy
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Názory na BMW X3?
tak zasa mat auto v zaklade ma az tak nelaka, civic som pozeral, nejaka primerana vybava vychadza na 18 cca. lancer je pekny ale maly.
je mi jasne ze auto za 14 a 9 je sakra rozdiel a keby to stalo 14 tak uz sa oplati dolozit na nieco nove co sa mi bude navyse aj pacit a nebude vyvolavat blbe otazky (jeej, ty mas bmw?). jedine ak by som bol isty ze auto ktore teraz kupim za 14 predam o 5 rokov za 10.
od quickyho z ss:
pred par rokmi som si nastavil na autovia.sk upozornenie na nove inzeraty - jednoduche parametere, benzin, rok vyroby novsi ako 2011, cena do 10 tis. priemerne mi chodia 3-4 alerty tyzdenne, auta sama dacia, thalia apodobne veci. ked sa objavi nieco co vzdialene primina auto (nejaky hyundai, sx4 apod) tak uz na fotke vidim vlajocky aaa, tak hned to aj zatvaram.
je mi jasne ze auto za 14 a 9 je sakra rozdiel a keby to stalo 14 tak uz sa oplati dolozit na nieco nove co sa mi bude navyse aj pacit a nebude vyvolavat blbe otazky (jeej, ty mas bmw?). jedine ak by som bol isty ze auto ktore teraz kupim za 14 predam o 5 rokov za 10.
to si uhadol, som jeden z mala ludi ktory si vedel predstavit zivot aj bez auta. ja vsade co je do vzdialenosti 2 km chodim peso (ked zrovna nemusim tahat so sebou napr. komodu) a pri ceste do prace namiesto vysedavania v zapche radsej pospi v autobuse.mp3turbo napísal:Nieco mi hovori ze Molni doteraz taketo auto nepotreboval a neposudzoval.
od quickyho z ss:
jj, ak by som mal moznost za rovnaku cenu od rovnakeho cloveka kupit superba s rovnakym vekom a najazdom, tak beriem superba lebo to auto sa mi paci jednoducho viac. problem je ze superba zozeniem jedine z bazaru, kde sa mozem spoliahat len na to ze ak si vyberiem auto ktore ma najzadenych 250 tis. km tak je to realnych, lebo ak by to niekto stacal tak uz to stoci min. o stovku viac. a este neviem co vsetko sa tomu auto mohlo stat.quicky napísal:inak za 2006ku,s 200tis skoro na X3 je to ozaj dost tych 14tis eur. za to sa daju kupit uz napr superb vo velmi slusnej vybave a novsi s mensim nabehom mozno:)
pred par rokmi som si nastavil na autovia.sk upozornenie na nove inzeraty - jednoduche parametere, benzin, rok vyroby novsi ako 2011, cena do 10 tis. priemerne mi chodia 3-4 alerty tyzdenne, auta sama dacia, thalia apodobne veci. ked sa objavi nieco co vzdialene primina auto (nejaky hyundai, sx4 apod) tak uz na fotke vidim vlajocky aaa, tak hned to aj zatvaram.
Spoiler: ukázať
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Názory na BMW X3?
tak dorazila informacia o aute: i lol'd http://1drv.ms/1uXKNfo
Spoiler: ukázať