Nazdar,
odkedy som aktualizoval Daemon Tools Lite, trápia ma BSOD. Hneď som program odinštaloval, vyčistil registre CCleanerom a nahradil pôvodnou, stabilnou verziou. Na niekoľko dní to prestalo, avšak potom sa to začalo diať opäť.
Je zaujímavé, že nikdy nie počas používania PC, ale vždy, keď pri ňom nie som, čiže bez záťaže. Keď sa vrátim, už ma víta hláška o neočakávanom vypnutí s týmto znením (súbor minidump prikladám tiež):
"Popis problému:
Názov problémovej udalosti: BlueScreen
Verzia OS: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identifikácia miestneho nastavenia: 1051
Ďalšie informácie o probléme:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA800981A028
BCP3: 00000000BF800000
BCP4: 0000000000000124
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Súbory, ktoré pomáhajú popísať problém:
C:\Windows\Minidump\102214-8252-01.dmp
C:\Users\cobr4in\AppData\Local\Temp\WER-12776-0.sysdata.xml
Prečítajte si prehlásenie o používaní osobných údajov online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x041b
Ak prehlásenie o používaní osobných údajov nie je dostupné v režime online, prečítajte si ho v režime offline:
C:\Windows\system32\sk-SK\erofflps.txt"
Procesor som mal pretaktovaný asi rok a za ten čas som nemal BSOD ani jednu, až teraz, no i tak som ho vrátil na default a hneď otestoval hodinovým torture testom v Prime95. Systém bol stabilný, teploty v norme. Test som vypol a odišiel od PC. Keď som sa vrátil, svietilo na monitore toto:
Otestoval som teda RAM 11-hodinovým testom v Memtest86+. Žiadne chyby nenašlo, no i tak prikladám screen z konca testu:
Mám len dve otázky
- môžeme stopercentne vylúčiť SW príčinu (EasyTune nepoužívam)?
- ktoré HW komponenty prichádzajú do úvahy ako možný pôvodca problému? Nechcem totiž stráviť mesiac reklamovaním nesprávnej komponenty a potom ďalší mesiac tej správnej.
Díky moc za pomoc.