Čaute,
Nemôžem nikde nájsť informáciu o tom odkedy začína 30 dňová lehota pri reklamácii. Reklamoval som adsl modem v jednom eshope. Zaslal som im ho poštou 12.1.2015 a prevzali ho 14.1.2015. Prvá informácia o tom ako prebieha reklamácia mi prišla 13.2.2015 a to s informáciou, že mám skompletizovať výrobok a poslať im číslo účtu, kde mi po skompletovaní zašlú peniaze.
Chýba im Splitter, RJ-11 Telephone Cable, RJ-45 Ethernet Cable, Resource CD.
1. podla mňa nestihli 30 dní na vybavenie reklamácie, od 14.1. do 13.2. je 31 dní
2. majú právo odomňa vypytovať zbytok príslušenstva, ak uznali chybu výrobku a chcú mi vrátiť peniaze? Som povinný si odkladať káble a CDčka?
Príde mi to ako buzerácia, čo ak by išlo napríklad o TV a už by som nemal originálny ovládač...
30 dňová lehota reklamácie
- pmasarik
- Používateľ
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: Po 23. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom (47)
30 dňová lehota reklamácie
Spoiler: ukázať
- nimh
- Používateľ
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: Ne 11. Apr, 2010, 12:03
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Re: 30 dňová lehota reklamácie
http://www.pravaspotrebitela.sk/?page=b ... s&itemid=9 ked reklamujes telefon davas tam aj nabku? do protokolu sa zaznaci co si odovzdal na reklamaciu a to je koniec a to sa ti aj vrati. no mne sa osobne stalo ked som reklamoval meteostanicu tak pracovnik zaznacil ze som mu dal aj vonkajsie cidlo no to tam nebolo tak nazat mne to doslo aj s cidlom. A K VECI ------- Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. cize od dátumu prijatia prekrocilo 30dni maju problem
CPU: AMD APU A10-6800K RAM: 4x4GB Kingston HyperX Beast 2133MHz MB: ASUS A88X-PRO SSD: SAMSUNG 850 PRO 1TB, HDD: WD RED spolu 12TB VGA: ASUS R9270X-DC2T-2GD5 PIECKA: SAMSUNG MONITOR: PHILIPS model 234E5, OS: Windows 10 64bit, UPS: APC ES-700
- Jaccobinho
- Nový používateľ
- Príspevky: 143
- Dátum registrácie: Ut 31. Aug, 2010, 16:38
- Bydlisko: Zlaté Moravce
Re: 30 dňová lehota reklamácie
30 dní začína plynúť dňom prevzatia zásielky s reklamovaným tovarom. Niektorí predajcovia si to umelo predlžujú tým, že tovar ako keby prijmú niekoľko dní po prevzatí zásielky, a tak majú zopár dní k dobru, no takéto konanie nemá oporu v zákone. Ak ti chce predajca vybaviť reklamáciu odstúpením od zmluvy - vrátením kúpnej ceny, či už z dôvodu presiahnutia 30-tich dní alebo neodstrániteľnej vady, je oprávnený požadovať vrátenie všetkých súčastí výrobku, ak ich nevrátiš, môže si kompenzáciu strhnúť z vyplatenej sumy, platil si predsa za celé balenie vrátane CD a káblov, nie len za modem. To, že od teba požaduje doloženie ostatného príslušenstva - to už nemá s trvaním reklamácie nič spoločné, reklamácia je už vybavená. Jedná sa len o to, aby ti mohol vrátiť kúpnu sumu v plnej výške.
Požadovanie kompletného balenia nemusí byť vôbec vymyslené predajcom, môže tak požadovať servis prostredníctvom predajcu a podobne..
Požadovanie kompletného balenia nemusí byť vôbec vymyslené predajcom, môže tak požadovať servis prostredníctvom predajcu a podobne..
HP Pavilion dv6-2170ec
CPU: Intel Core i5-430M RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX VGA: nVidia GeForce GT 320M 1GB DDR3 HDD: WESTERN DIGITAL Scorpio Black 750GB 16MB cache @ 7200 rpm PAD: Logitech Cooling Pad N120 OS: Windows 7 Home Premium SK
Skinzone.sk customized skin
CPU: Intel Core i5-430M RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX VGA: nVidia GeForce GT 320M 1GB DDR3 HDD: WESTERN DIGITAL Scorpio Black 750GB 16MB cache @ 7200 rpm PAD: Logitech Cooling Pad N120 OS: Windows 7 Home Premium SK
Skinzone.sk customized skin