Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Filip, normalne mi povedz kolko mas rokov ? Niektore veci si dost prekrutil :
>> btw clanok o nepoisteni - nieje to somarina? ake poistenie maju na mysli? nieje to nahodou poistenie proti poskodeniu auta co sa tyka jazdnych vlastnosti?
>> teda nieco, co u nas ani nieje k dispozicii? zavadzajuci clanok, lebo clovek z toho pochopi ze ide o PZP poistenie alebo ake?
prosim ta skus si tie linkovane artikle precitat este trikrat, pomaly, suvisle, a skus analyticky zhodnotit ake poistenie by to mohlo byt. Normalne ze skus. Daj do toho maximum. Je to poistenie PZP ? Je to havarijne poistenie ?
Jejda. Neboj, dojdes na to. Bude to trosku trvat, ale to urcite nebude typicka vada majitelov Skodoviek.
>> "99.9% z vas take auto nemalo takze nedokaze pochopit na co su taki majitelia schopni pitchovat."
>> bullshit, min. 5% slovakov uz auto nad 100 000€ vlastnilo, takze urcite by som netvrdil, ze IBA 0,1% malo auto nad 100 000€.
neriesil som ci 5% slovakov malo auto nad tri miliony - jakoze uplne jasne ze nemalo ale ty mas o tom pochybnosti. Vies kolko z tych drahych >100k aut co vidis na ulici nepatria pankom ktori ich soferuju, ale su firemne ? Takze tak. Cize ani vela tych ujov co ich soferuju NEMALI taketo auta - lebo su z obrovskej vacsiny firemne, strasne malo sudruhov obcanov ludi si kupi 3mega auto a nenapise ho na firmu. Strasne sialene malo.
Napisal som ze "99.9% z vas take auto nemalo takze nedokaze pochopit na co su taki majitelia schopni pitchovat." tym som myslel uplne jednoduchu spravu : ze 99.9% z vas KTORI CITAJU TENTO VYLEV... lebo fakt tomu ver ze vela chlapcov a dievčeniec co zaplatili 3mega za auto tu na tomto fore nie je a nikdy ich ani moc vela nebude.
S tymto by si suhlasil ? Takze sprava bola ze takmer vsetci co sme tu, VRATANE MNA, 3megove auto nemali a nevedia na co su ich majitelia schopni pitchovat.
Uvediem ti konkretny priklad : ta poyebana citacka prstov nescannuje moj middle prst zakazdym, raz-dvakrat za desat pokusov musim jak taky c0c0t startovat tlacitkom. Velmi nemoderne.
Seriozne vazne. K tomu ako tvoji kamossi nemaju problemy s autami po 10.000km, to je fakt na gratulaciu
Prepac, ale kazdy dvadsiaty slovak (5%) proste 3megove auto v korunach, teda 100.000eur nemal, nemal a nemal. A ani tak skoro mat nebude, nebude a nebude ci tomu veris alebo nie.
>> btw clanok o nepoisteni - nieje to somarina? ake poistenie maju na mysli? nieje to nahodou poistenie proti poskodeniu auta co sa tyka jazdnych vlastnosti?
>> teda nieco, co u nas ani nieje k dispozicii? zavadzajuci clanok, lebo clovek z toho pochopi ze ide o PZP poistenie alebo ake?
prosim ta skus si tie linkovane artikle precitat este trikrat, pomaly, suvisle, a skus analyticky zhodnotit ake poistenie by to mohlo byt. Normalne ze skus. Daj do toho maximum. Je to poistenie PZP ? Je to havarijne poistenie ?
Jejda. Neboj, dojdes na to. Bude to trosku trvat, ale to urcite nebude typicka vada majitelov Skodoviek.
>> "99.9% z vas take auto nemalo takze nedokaze pochopit na co su taki majitelia schopni pitchovat."
>> bullshit, min. 5% slovakov uz auto nad 100 000€ vlastnilo, takze urcite by som netvrdil, ze IBA 0,1% malo auto nad 100 000€.
neriesil som ci 5% slovakov malo auto nad tri miliony - jakoze uplne jasne ze nemalo ale ty mas o tom pochybnosti. Vies kolko z tych drahych >100k aut co vidis na ulici nepatria pankom ktori ich soferuju, ale su firemne ? Takze tak. Cize ani vela tych ujov co ich soferuju NEMALI taketo auta - lebo su z obrovskej vacsiny firemne, strasne malo sudruhov obcanov ludi si kupi 3mega auto a nenapise ho na firmu. Strasne sialene malo.
Napisal som ze "99.9% z vas take auto nemalo takze nedokaze pochopit na co su taki majitelia schopni pitchovat." tym som myslel uplne jednoduchu spravu : ze 99.9% z vas KTORI CITAJU TENTO VYLEV... lebo fakt tomu ver ze vela chlapcov a dievčeniec co zaplatili 3mega za auto tu na tomto fore nie je a nikdy ich ani moc vela nebude.
S tymto by si suhlasil ? Takze sprava bola ze takmer vsetci co sme tu, VRATANE MNA, 3megove auto nemali a nevedia na co su ich majitelia schopni pitchovat.
Uvediem ti konkretny priklad : ta poyebana citacka prstov nescannuje moj middle prst zakazdym, raz-dvakrat za desat pokusov musim jak taky c0c0t startovat tlacitkom. Velmi nemoderne.
Seriozne vazne. K tomu ako tvoji kamossi nemaju problemy s autami po 10.000km, to je fakt na gratulaciu
Prepac, ale kazdy dvadsiaty slovak (5%) proste 3megove auto v korunach, teda 100.000eur nemal, nemal a nemal. A ani tak skoro mat nebude, nebude a nebude ci tomu veris alebo nie.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HaDeS
- Používateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/#overclocking
Re: Všeobecná diskusia
to si troska prehnal, nemyslis ? IMHO 100k + aut tolko imho nebude , vacsina toho co povazujes za 100k+ je podla mna niekde okolo MAX 80kfelipe25 napísal:a k:
"99.9% z vas take auto nemalo takze nedokaze pochopit na co su taki majitelia schopni pitchovat."
bullshit, min. 5% slovakov uz auto nad 100 000€ vlastnilo, takze urcite by som netvrdil, ze IBA 0,1% malo auto nad 100 000€. staci zastavit a kus pozerat co za auta jazdia na cestach... to je trosku male cislo. ale opat, ego niekomu nedovoli napisat, ze patri az k 5tim percentam, radsej by patril k 0,01%
ak zatvorim obe oci a pichnem prst do nosa tak sa to tvoje cislo moze pohybovat tak okolo 1 % (+ samozrejme jak turbo vyssie pisal, je to firemne, tak isto osobne nevlastnim ani JEDNO auto)
fakt nevidim kazde dvadsiate auto medved AMG, GL, sedmickove 550i, S-kove a RS-kove audiny, v8 range, F type jago alebo random porsche.
je ale mozne ze sa pohybujem po nevhodnych cestnych komunikaciach
edit: debug
Naposledy upravil/-a HaDeS v Ut 05. Máj, 2015, 11:24, upravené celkom 1 krát.
Workstation: dual E5-2698V4 GTX 2xTitan,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
10 000 km a auto je ok
to je snad vtip. Ked budu mat na techo 250t a viacej, potom sem napis ako sa tie auta spravaju a ake su narocne na udrzbu. Respektive asi nenapises. Lebo pri 80t km najazde bude tak draha oprava toho auta, ze to daju rovno do srotu.
Ale nie je sa cudovat, ked diely v motore a motor cely je robeny z Hov*a.
to je snad vtip. Ked budu mat na techo 250t a viacej, potom sem napis ako sa tie auta spravaju a ake su narocne na udrzbu. Respektive asi nenapises. Lebo pri 80t km najazde bude tak draha oprava toho auta, ze to daju rovno do srotu.
Ale nie je sa cudovat, ked diely v motore a motor cely je robeny z Hov*a.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
netahajte ma za slovicka...
kto tu par stran dozadu pisal ze, skodovka dakomu na fore zerie 1l oleja na 1000km? to boli auta ktore zrali ten olej na zaciatku zivotnosti, preto som spomenul, ze mam dvoch znamych, ktorym motor nezerie nic.
no a co, ze to auto je firemne? ked na nom niekto jazdi, tak sa povazuje ze ho mal v rukach, a nemusi ho vlastnit. tiez som soferoval ferrari parkrat a mozem sa povazovat ze som mal v rukach auto za viac ako 200 000€. nevlastnil som ho, ale v rukach som ho mal
kto tu par stran dozadu pisal ze, skodovka dakomu na fore zerie 1l oleja na 1000km? to boli auta ktore zrali ten olej na zaciatku zivotnosti, preto som spomenul, ze mam dvoch znamych, ktorym motor nezerie nic.
no a co, ze to auto je firemne? ked na nom niekto jazdi, tak sa povazuje ze ho mal v rukach, a nemusi ho vlastnit. tiez som soferoval ferrari parkrat a mozem sa povazovat ze som mal v rukach auto za viac ako 200 000€. nevlastnil som ho, ale v rukach som ho mal
Spoiler: ukázať
- HaDeS
- Používateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/#overclocking
Re: Všeobecná diskusia
pockaj spomeniem si .... aha ... uz som si spomenulfelipe25 napísal: no a co, ze to auto je firemne? ked na nom niekto jazdi, tak sa povazuje ze ho mal v rukach, a nemusi ho vlastnit. tiez som soferoval ferrari parkrat a mozem sa povazovat ze som mal v rukach auto za viac ako 200 000€. nevlastnil som ho, ale v rukach som ho mal
felipe25 napísal:...bullshit, min. 5% slovakov uz auto nad 100 000€ vlastnilo...
ci uz len staci mat v rukach ?
Workstation: dual E5-2698V4 GTX 2xTitan,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
Re: Všeobecná diskusia
Ak je auto firemne smaozrejme inak vnímaš jeho hodnotu a teda nie sú tak kritický.
Ten klinec o 10 000km fungujúcom TSI ma totalne rozbil sorry ale toto si ako mohol dat? To mame tlieskat ze sa TSIcko nerozsype po 10k? Ved to je snad samozrejme nie?
Ten klinec o 10 000km fungujúcom TSI ma totalne rozbil sorry ale toto si ako mohol dat? To mame tlieskat ze sa TSIcko nerozsype po 10k? Ved to je snad samozrejme nie?
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
bohuzial, pri prvych TSI to samozrejme nebolo..
no Skoda menila rozvody / motory, a nerobila problemy, zatial co VW sa spraval ze je to chyba majitela a pod.
Bohuzial, ti co maju staru specifikaciu TSI sa musia modlit, aby im to vydrzalo, ale nove TSIcka robene po 07/2011 netrpia chybami prvych TSI a neviem dokedy to mam opakovat. Keby ste to auto realne mali a mali zle skusenosti beriem, ale citate fora skody a hadzete sem spinu (schvalne tam najdite jedneho, co ma s novym TSI vyrobenom po uprave vnutra motora v 07/2011 problemy...)., ja najdem spinu na kazdu znacku a jak som pisal, staci pomer 10skoda a 2toyota a uz je toyota vzhladom na maly pocet predanych kusov horsia ako Skoda. nemame sa o com bavit..uz je to pomaly viac ako 4roky, co sa chrlili totalne kazove TSIcka. ano, tam to bolo aj tak, ze mozno kazde piate auto skoncilo v servise a malo menene rozvody, zvolavacka bola na vsetky. Tych majitelov lutujem. Ale je rok 2015 a cas zacat premyslat nad TSI z rokmi vyoroby 2012 2013 2014 a nie 2010/2011. To ze im raz daco nevyslo vam nedava pravo po 4rokoch kydat na skodu. ja zacnem kydat na toyotu, ktorej auta samovolne zrychlovali, alebo taky jeep ktory dal nadrz tak dozadu ze jeden naraz a zhori cela posadka. a to boli faile, na ktore jeep urobil zvolavacku 6-7rokov PO VYROBE!
no Skoda menila rozvody / motory, a nerobila problemy, zatial co VW sa spraval ze je to chyba majitela a pod.
Bohuzial, ti co maju staru specifikaciu TSI sa musia modlit, aby im to vydrzalo, ale nove TSIcka robene po 07/2011 netrpia chybami prvych TSI a neviem dokedy to mam opakovat. Keby ste to auto realne mali a mali zle skusenosti beriem, ale citate fora skody a hadzete sem spinu (schvalne tam najdite jedneho, co ma s novym TSI vyrobenom po uprave vnutra motora v 07/2011 problemy...)., ja najdem spinu na kazdu znacku a jak som pisal, staci pomer 10skoda a 2toyota a uz je toyota vzhladom na maly pocet predanych kusov horsia ako Skoda. nemame sa o com bavit..uz je to pomaly viac ako 4roky, co sa chrlili totalne kazove TSIcka. ano, tam to bolo aj tak, ze mozno kazde piate auto skoncilo v servise a malo menene rozvody, zvolavacka bola na vsetky. Tych majitelov lutujem. Ale je rok 2015 a cas zacat premyslat nad TSI z rokmi vyoroby 2012 2013 2014 a nie 2010/2011. To ze im raz daco nevyslo vam nedava pravo po 4rokoch kydat na skodu. ja zacnem kydat na toyotu, ktorej auta samovolne zrychlovali, alebo taky jeep ktory dal nadrz tak dozadu ze jeden naraz a zhori cela posadka. a to boli faile, na ktore jeep urobil zvolavacku 6-7rokov PO VYROBE!
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
este raz, pre tych co nechapu, nejde ani tak o priesery ktore spravili a o chybne diely ktore podla teba opravovali, ide o napicu konstrukciu motoru, tie tlaky v strekovachoch takisto ako materialove inzinierstvo neojebes. Ale nadavanim na ine automobilky vyriesis a ked sa tak pozeram, si tu asi najlepsi lebo mas 25 v nicku a mp3turbo napriklad len 3 je horsi, nemame sa o com bavit
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
kdyz ji milujes neni co resit
http://www.autoforum.cz/fascinace/skoda ... vse-video/
http://www.autoforum.cz/fascinace/skoda ... vse-video/
Spoiler: ukázať
- HaDeS
- Používateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/#overclocking
Re: Všeobecná diskusia
nenakakal si si troska do huby ?felipe25 napísal:... alebo taky jeep ktory dal nadrz tak dozadu ze jeden naraz a zhori cela posadka. a to boli faile, na ktore jeep urobil zvolavacku 6-7rokov PO VYROBE!
ten grand cherokee ktory tak vehementne spominas mal rok vyroby 1999, preco u TSI povies, ze je to uz za nami,historia stara kolko 5 rokv?, to sa nerata.felipe25 napísal:nemame sa o com bavit..uz je to pomaly viac ako 4roky, co sa chrlili totalne kazove TSIcka. ano, tam to bolo aj tak, ze mozno kazde piate auto skoncilo v servise a malo menene rozvody, zvolavacka bola na vsetky.
Ides a ohanat nejakym jeepom ktory mal 16 rokov? Navyse 16 rokov stare auto zramoval nakladiak. Plus aby to auto mohlo ist na cesty by malo splnat vsetky VTEDY platne zakony a nariadenia.
Navyse mame jeden incident 16 rocneho auta s nakladiakom vs podla tvojich slov mozno kazde piate auto s TSI v servise.
Workstation: dual E5-2698V4 GTX 2xTitan,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tak a podme sa bavit o tom co zramovala Rezesova na X6ke a v akej rychlosti !! A teraz zhorelo to zelene ceske Massserrraaaattti, predstav si ake nebezpecne auta to su !! A minuly rok bola v spravach Kija, tusim Sportage, tiez zhorela na Slovensku a kamarade chlap v nej !!!
Filip, to ze si 10 minut sedel vo Ferrarrri ani zdaleka nie je to iste ako VLASTNIT A SERVISOVAT HO pocas 6 rokov / 150.000km. Hadam uznas ?
nie, prepac, ty si NEVLASTNIL auto za 100k eur. Ani ja a ani tak skoro neplanujem. A HOVNO VIEME OBIDVAJA o tom na co ich majitelia pitchuju.
Filip, to ze si 10 minut sedel vo Ferrarrri ani zdaleka nie je to iste ako VLASTNIT A SERVISOVAT HO pocas 6 rokov / 150.000km. Hadam uznas ?
nie, prepac, ty si NEVLASTNIL auto za 100k eur. Ani ja a ani tak skoro neplanujem. A HOVNO VIEME OBIDVAJA o tom na co ich majitelia pitchuju.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
(Hadam netresnem moc mimo, nemam cas si vsetko citat, ale...)
Felipe,
VAG si nerobi domace ulohy uz velmi velmi dlho a zakaznici su nie Beta, ale Alfa testeri vacsiny sraciek ktore vymyslia a vyrobia bez poriadneho testovania. Taka Honda testuje motor a opravuje svoje vlatne chyby NIEKOLKO ROKOV a az tak posle Vyvinuty a otestovany motor zabudovany do auta a pyta zan peniaze. Pozri si kde je VAG na rebrickoch chybovosti motorov a kde Japonsky vyrobcovia...
Uprimne, najhorsie co sa Skodovke mohlo stat, po tom co ju rusi nenechali vyvyjat, je to ze ju dojebali nemci, a to stokrat horsie ako rusi. Skodovka by bola niekde uplne inde, nebyt tychto dvoch blahodarnych bratstiev.
Felipe,
VAG si nerobi domace ulohy uz velmi velmi dlho a zakaznici su nie Beta, ale Alfa testeri vacsiny sraciek ktore vymyslia a vyrobia bez poriadneho testovania. Taka Honda testuje motor a opravuje svoje vlatne chyby NIEKOLKO ROKOV a az tak posle Vyvinuty a otestovany motor zabudovany do auta a pyta zan peniaze. Pozri si kde je VAG na rebrickoch chybovosti motorov a kde Japonsky vyrobcovia...
Uprimne, najhorsie co sa Skodovke mohlo stat, po tom co ju rusi nenechali vyvyjat, je to ze ju dojebali nemci, a to stokrat horsie ako rusi. Skodovka by bola niekde uplne inde, nebyt tychto dvoch blahodarnych bratstiev.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
neviem co je na tomto pravdy :
zo sekcie http://forum.skodahome.cz/forum/357-motor-18-tsi/
prispevok http://forum.skodahome.cz/topic/116050- ... 9Bz/page-6
Publikováno 10. leden 2015 - 23:30
1.8 TSI nemal žiadnu zvolávačku (bohužiaľ pre nás majiteľov). Výmena prestavovača vačky (ložisková stena) bola len dielenská akcia v Škodovke pod číslom 15D7. Rozsah dotknutých VIN je TMB___1Z_A2006008 - 066799.
Takze motor ktory je uplne zjavne domrdany, ziadna zvolavacka. Tomu sa hovori customer care. Simpľi klevr vyyebat sa na zakaznikov. Veri klevr. zatlkat zatlkat zatlkat, isteze je to O DESIATKY MILIONOV LACNEJSIE ako vsetkym plosne opravit.
Tojota : ten nestastny AMERICKY plynovy pedal (ano, dodavatel suciastky bola americka korporacia) vymenila tusim vsetkym. A samozrejme ten pedal problem nebol, medializovane pripady boli vymyslene a auto sa dalo zastavit asi styrmi sposobmi. Lenze to by niekoho v totej Amurike muselo NAPADNUT V TEJ SPROSTEJ HLAVE... takisto ako by v Evrope muselo niekoho napadnut ako vypnut nevypnutelny run-away diesel (ked prerazi turbo a aj po vypnuti zapalovania klucikom reve motor na maximalne otacky lebo zerie olej - a strasne sa dymi z vyfuku).
Zalezitost na sekundu a dokaze ju moja stara. Mimochodom, ked sme uz pri tom tak jeden splaseny WW Pasatt 1.9tdi zachranila na ulici v Bratislave ale to nie je dolezite.
zo sekcie http://forum.skodahome.cz/forum/357-motor-18-tsi/
prispevok http://forum.skodahome.cz/topic/116050- ... 9Bz/page-6
Publikováno 10. leden 2015 - 23:30
1.8 TSI nemal žiadnu zvolávačku (bohužiaľ pre nás majiteľov). Výmena prestavovača vačky (ložisková stena) bola len dielenská akcia v Škodovke pod číslom 15D7. Rozsah dotknutých VIN je TMB___1Z_A2006008 - 066799.
Takze motor ktory je uplne zjavne domrdany, ziadna zvolavacka. Tomu sa hovori customer care. Simpľi klevr vyyebat sa na zakaznikov. Veri klevr. zatlkat zatlkat zatlkat, isteze je to O DESIATKY MILIONOV LACNEJSIE ako vsetkym plosne opravit.
Tojota : ten nestastny AMERICKY plynovy pedal (ano, dodavatel suciastky bola americka korporacia) vymenila tusim vsetkym. A samozrejme ten pedal problem nebol, medializovane pripady boli vymyslene a auto sa dalo zastavit asi styrmi sposobmi. Lenze to by niekoho v totej Amurike muselo NAPADNUT V TEJ SPROSTEJ HLAVE... takisto ako by v Evrope muselo niekoho napadnut ako vypnut nevypnutelny run-away diesel (ked prerazi turbo a aj po vypnuti zapalovania klucikom reve motor na maximalne otacky lebo zerie olej - a strasne sa dymi z vyfuku).
Zalezitost na sekundu a dokaze ju moja stara. Mimochodom, ked sme uz pri tom tak jeden splaseny WW Pasatt 1.9tdi zachranila na ulici v Bratislave ale to nie je dolezite.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
tak o tejto metode asi neviem...
viem co pocas jazdy ale ak by bol vypnuty motor tak neviem...
edit: ci funguje sposob 5tky aj ked je vypnuty motor?
viem co pocas jazdy ale ak by bol vypnuty motor tak neviem...
edit: ci funguje sposob 5tky aj ked je vypnuty motor?
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
buď tam buchnúť najvyšší stupeň alebo zapchať sanie nejakou handrou, tričkom... hlavne nie rukou
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať