Plantronics RMA

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Plantronics RMA

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

nazdar,
mám plantronics gamecom 780 headset... som dosť spoko ale asi pred 2 týždnami sa mi zlomili nad pravým uchom, googlil som a zistil som že je to bežná "porucha" a menia kus za kus... len keď som vyplňoval ten support tak mi vyskočilo že Slovensko nie je medzi tými krajinami :/ nemáte s tým niekto skúsenosť? samozrejme som napísal na support, uvidím čo odpíšu

ďalšia vec je že som ich kupoval v Alze, má nejakú cenu to tam ísť skúšať? poslednú dobu počúvam iba chválu na RMA v Alze ale zaniesol som tam SS Rival (myš) kvôli zodratej gume a odbili ma že je to moja vina (ale gumu v rámci "dobrých vzťahov" vymenili) a pri tom oficiálna SteelSeries RMA prebehla tak že mi dali nový kus lebo vedia o akú vadu ide

Obrázok
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Plantronics RMA

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

Dear Jakub Csontos,

Thank you for contacting our Technical Assistance Centre.

In your country you need to contact the place where you purchased it (not our US support) and they will offer 2 years warranty. You are welcome to contact them based on the fault description since this is a fault covered by warranty. If they refuse it please come back with purchase proof and reason for refusal.
tak to odnesiem do alzy vytlačené s týmto vyjadrením, uvidíme... to isté som zažil pri SS Rival, presne to isté

edit: odniesol som ich teda na RMA, uvidíme, dúfam že vrátia € (kedže ich už nepredávajú)

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"