Problem z pixel shader 3.0 na MSI VTD 6600 128 MB
Problem z pixel shader 3.0 na MSI VTD 6600 128 MB
Prosim poradte mi s tymtom problemom.Mam graf. MSi 6600 VTDI 128E diamond,vsetko mi ide super aj pretaktovanie len mi v ziadnej hre nefunguju pixel shaderi 3.0.Viem ze to grafika podporuje no mne to nefungeju ked zapnem shaderi na 3.0 tak mi to proste blbne,hra mi ide ale vypadavaju mi pixeli.Ked si zapnem shadari na 2.0 cize nizsie ako 3.0 tak vsetko funguje O.K.Kamos ma taku istu grafiku a je mu to vetko fungeju.Napr. v hre Oblivion tam idu len shader 3.0 jemu to krasne ide a mne to blbne.Vacsinou si v hre nastavim na shaderi 2.0 a hram to tak no ma to stve ze mi to nefunguje na 3.0.Skusal som uz vsetko sto druhov ovladacov a nic prosim poradte,moze byt vadna grafika.Vsetky testy na grafiku mi ukazu ze mi to grafika podporuje len to proste v hrach nefunguje.Poradte prosim
- Ledy
- Používateľ
- Príspevky: 366
- Dátum registrácie: Po 11. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kalná nad Hronom, Dlhá 11
A len tak mimochodom, na kolko to mas nataktovane? Oblivion je straaasne citlivy na OC grafickej karty.
CPU: C2D Q8300@2500Mhz MB: ASUS Rampage Formula RAM: ADATA 2x2GB 1066MHz 5-5-5-15 VGA: Sapphire 4870X2 HDD: 2x320GB WD YS-series Mouse: Razer Copperhead Keyboard: Saitek Eclipse Monitor: IBM Thinkvision C190 Audio: Creative S750 7.1 PSU: Fortron Everest 800W
- port77
- Používateľ
- Príspevky: 1118
- Dátum registrácie: Pi 28. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žilina or Dolný Kubín
no bacha ak mas stare ovladace. problem vyriesia noivsie napr 84ky..
ASUS P5Q Deluxe//Core2Quad Q9550@TR Ultra 120eXtreme+NoctuaP12//MSI 280GTX Super OC:700/1400/2300//8GB Patriot ViperSeries 1066Cl5//Asus Xonar DX@Creative 6700@Sony DHC-MDX10//WD VelociRaptor 150HLFS+2xSamsung F1 1TB+WD CaviarBlack 2TB//Sony Optiarc AD-7201S LS//TT ARMOR Silver FullTower+2xMagma+2xNoctua+KazeServer//ENERMAX MOD82+ 625W//26"LG W2600H 1920*1200//MS Explorer Mouse, Natural MS laser 6000, MS Sidewinder X8//MS Sidewinder X6//Logitech Cordless Rumblepad 2//BT2.1//Belkin N router/PinnacleTVtuner@Motorola VIP1910-9DB@Sony BRAVIA KDL-40X4500.
HP Photosmart e-Premium
Acer TimeLIne X 14" ATi HD5650-1GB,i5 460M/4GB-DDR3/640GB hdd/WD 2.5" 750GB USB3.0
HTC HD2 WM 6.5 16GB
Samsung Omnia 2 WM 6.5 8GB :)
HP Photosmart e-Premium
Acer TimeLIne X 14" ATi HD5650-1GB,i5 460M/4GB-DDR3/640GB hdd/WD 2.5" 750GB USB3.0
HTC HD2 WM 6.5 16GB
Samsung Omnia 2 WM 6.5 8GB :)
crux2005 napísal:
zaujimalo by co myslis pod PS 3.0 v Oblivione ?
HDR ? .... njn , nemam Oblivion teraz po ruke inak by som sa kukol ...
alebo je tam moznost nastavit S 3.0 ?
btw nemas nahodou splinter Cell Chaos theory ?
ten oblivion som pouzil ako priklad,hra uz automaticky podporuje pixel shaderi 3.0 a nedaju sa nastavit nizsie napr.2.0 takze mi to blbne.V niektorych hrach si nastavim PS 2.0 a vsetko mi funguje ale napr. v oblivione sa to nastavit neda.Ten splinter cell nemam.Dik
ano robi to aj v defaultnych frekvenciach.Ja mam benchmark 2003 a ten myslim nema pixel shader 3.0.Ale benchmark 2005 to uz ma a tam mi to blbne presne tak ako v hrach ktore maju pixel S. 3.0Q-Axis napísal:robi ti to aj na defaultnych frekvenciach? mozno to mas prilis pretaktovane. robi to aj v benchmarkoch?
Ako to ze 3D marku 2005 pixel shader 3.0 nie je keD sa tam daju nastavovat 2.0 2.0a 2.0b a 3.0.Podla mna to bude chyba grafickej karty lebo ovladace som skusal vsetky asi 30 druhov(okrem novsej 91.47) a nic.crux2005 napísal:ale je...FEAR napísal:v 3Dmarku 2005 sader model 3 nieje
aj 91.47 ?becki23 napísal:Ovladace som skusal vsetky druhy ake doteraz boli pre nvidiu.port77 napísal:no bacha ak mas stare ovladace. problem vyriesia noivsie napr 84ky..
/ nabuduce to vsetko napis do 1 prispevku ...