V rámci možností s gamepadom sa myslím dá. Ale už mám na ceste G27, tak to dúfam bude väčšia pasia. Skúšal som aj severnú slučku svojho času a tam je to asi ešte horšie, lebo je to celý čas ten istý les dokola. Pikes Peak je pestrešjší, viac vizuálnych záchytných bodov, aj keď hore to už je horšie.
Každopádne konečne sa Codemasters vydali správnym smerom, ten pocit zadosťučinenia po vydarenej jazde, to sa so všetkými predošlými Dirt hrami nedá porovnať. V podstate aj Dirt značka je u tejto hry asi dosť mimo, ale to je jedno.
Menší update... pred pár dňami vyšiel patch V 04.5, ktorý mení nastavenia force-feedbacku. A musím uznať, že je to obrovský krok vpred, z môjho pohľadu už nemám fyzike čo vytknúť. Ovládanie je omnoho intuitívnejšie a čitateľnejšie, dajú sa uhrať aj krízovky, ktoré predtým nebola šanca a to len kvôli lepšej spätnej väzbe. Celkovo aj správanie auta sa zmenilo správnym smerom, mám pocit, že to ide ľahšie do šmyku, prejazdy vlásenkami sú teraz pasia /predtým bol trochu problém v strednej fáze, autám sa príliš nechcelo do šmyku vo výjazdovom oblúku a mali tendenciu "zdochýňať" v apexe/. Aj v rýchlejších pasážach sa dá lepše jazdiť šmykom, pričom to ale nejde na úkor realizmu a náročnosti. Je to proste prirodzenejšie. Palec hore, že Codemasters počúvajú a reagujú na kritiku, ak to pôjde takto ďalej, tak tá hra má fakt veľký potenciál.
Tu som natrafil na fajn porovnanie starej a updatenutej verzie s dobrým obkecom...
motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Rozhodne hej.
Naposledy som tomu nedal veľmi zabrať, ale je to vážne rely jak sa patrí, s parádnou fyzikou, bez srandy.
Po jazdnej stránke veľmi návykové. Až je hanba to volať DiRT.
Jedno čo ma štve, že tie RZ-ty sú všetko len variácie, resp. výseky dvoch dlhších tratí. Čiže fakticky z 12 skúšok v jednom prostredí sú tam len dve rôzne trate, zvyšok tie isté dve jazdené opačne a ďalších osem sú len kratšie výseky tých dvoch dlhších. Na začiatok to príliš nevadí, ale keď už to máš vyjazdené, tak tá variácia chýba a rely je práve o variácii. Proste chcelo by to aspoň 8 ozajstných originálnych layoutov v každej lokácii. Toto je rozhodne veľká slabina, ale asi sa na tom nič nezmení. Jedine ak by spravili nejaký track editor alebo čo a porieši si to komunita.
Btw. vidím, že tu o tom chýba info, ešte v lete vyšiel update s Rallycrossom...
Si dovolím jednu ochutnávku Fínska. Trochu šťastná jazda, mal som tam pár krízoviek čo sa bežne skončia v hodinách alebo kotrmelcoch. Každopádne skvelý update, Fínsko je ozaj mekka rely, sú úseky kde sú kolesá viac vo vzduchu než na zemi a na tých skokoch fakt človek bojuje s pudom sebazáchovy. Kým sa podarí čistá jazda na limite, tak som celý upotený a psychicky vyčerpaný. Takú kombináciu návykovosti a frustrácie som už dávno nejazdil. Ozaj kto ešte váha či je to plnokrvná rely hra, nech nečaká, s každým updateom to bude už len drahšie.
Tak Dirt Rally je už mimo Early Access, od 7.12. full verzia na Steame, krabicovky pre konzoly a PC sú na pláne v apríli 2016.
Nemám som čas skúšať, ale natiahol som dnes 10 GB update, pribudlo zasnežené Švédsko aj nejaké nové autá, hlavne Polo WRC a Hyundai i20 ma potešili, plus nejaké staršie /Focus, Citroen C4 a pod./
motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
zdá sa Vám to ovládanie, respektíve reakcie, normálne ? hrám to s Xbox kontrolerom ale pocit aj pri najvyššej citlivosti ako keby som pilotoval kamión, chyba u mňa ?