World of Tanks (MMO)

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6679
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa M1ch4l »

prave to je jeden z tych velkych problemov arty, ze je az prilis nahodna.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Razer Huntsman V2 (red linear), Razer Basilisk V3 Pro + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22037
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa dexterav »

je otázne či pri WoT neni najhorší problém to jeho šeobecne vysoké RNG navšetkom :(
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
mArtinko5MB
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1879
Dátum registrácie: St 04. Jan, 2012, 23:32
Bydlisko: Kosice

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa mArtinko5MB »

Ono mam pocit, ze to RNG ako take je dvojsecna zbran. Lebo to ze vystrelis a iba tracknes nie je RNG ale mechanika hry. A zase snipovat s 0.4 acc je chujovina, cize tam RNG pocitis dost :) Neviem, ci rozumies, co tym chcem povedat ... Ak by bola zase RNG nizsia ako je 25 % ci kolko, tak si vezmes KV-2derp a snipuj ako s leopardom ... Tym chcem vlastne povedat presne to, ako clovek co sa tu prisiel stazovat cca pred mesiacom na RNG ze nedava ziadny dmg a pritom vobec nestrielal do tanku ale pod neho.
It might make sense just to get some in case it catches on. If enough people think the same way, that becomes a self fulfilling prophecy.
- Satoshi Nakamoto
constant
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 462
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 15:29
Bydlisko: Trnava

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa constant »

Neviem ci ta spravne chapem, ale ak je to, co myslim tak - uz som to tu raz vysvetloval, 25% RNG ma na starosti iba penetraciu a DMG. Distribuciu striel (presnost) ma na starosti ina mechanika - tzv. krivka distribucie, v patchi 9.6 upravena tak, aby pri plnom domiereni lietali strely viacej do stredu zameriavacieho kruhu. Ak by sa RNG znizila napr na 15%, tak by to neznamenalo, ze dela budu presnejsie. Zmensil by sa iba rozdiel medzi minimalnou a maximalnou penetraciou a dmg.
WoT/AW - Hadent
Používateľov profilový obrázok
mArtinko5MB
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1879
Dátum registrácie: St 04. Jan, 2012, 23:32
Bydlisko: Kosice

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa mArtinko5MB »

Pisal som o RNG ako takom vseobecne, ci uz krivku alebo mierenie. V oboch pripadoch je nejaka konstanta, ktora tvori odchylku od bodu :) Ludia tu vsak skor pisu o RNG, ktora sa tyka spominanej krivky pri miereni :)
constant napísal:tzv. krivka distribucie, v patchi 9.6 upravena tak, aby pri plnom domiereni lietali strely viacej do stredu zameriavacieho kruhu. Ak by sa RNG znizila napr na 15%, tak by to neznamenalo, ze dela budu presnejsie.
zmenila sa hodnota konstanty (laicky povedane, znizila sa RNG hodnota) - takze ano, znamenalo by to, ze budu presnejsie, ved si to aj sam napisal len si ciastocne protirecis :D (zrejme preto, lebo pod pojmom RNG rozumies nieco specificke, nie je to nic specificke)
It might make sense just to get some in case it catches on. If enough people think the same way, that becomes a self fulfilling prophecy.
- Satoshi Nakamoto
constant
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 462
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 15:29
Bydlisko: Trnava

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa constant »

Neprotirecim, ano aj ta presnost je v zasade urcita forma RNG, ale nie je to TA 25% RNG. Mas KONKRETNU 25% RNG co ma na starosti iba pene a dmg. Je to specificka RNG. To, ze hraci ked netrafia nadavaju na 25% RNG je ich chyba/nevedomost. Boze, zase aby som ja hladal vysvetlenia ohladom toho priamo on WG.
Edit. - http://ftr.wot-news.com/2015/02/06/9-6- ... explained/
Naposledy upravil/-a constant v St 13. Jan, 2016, 14:39, upravené celkom 2 krát.
WoT/AW - Hadent
Používateľov profilový obrázok
mArtinko5MB
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1879
Dátum registrácie: St 04. Jan, 2012, 23:32
Bydlisko: Kosice

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa mArtinko5MB »

To cislo som len trepol, sorry :) cisla mi nikdy nesli
It might make sense just to get some in case it catches on. If enough people think the same way, that becomes a self fulfilling prophecy.
- Satoshi Nakamoto
constant
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 462
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 15:29
Bydlisko: Trnava

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa constant »

Aha, ok, cize uz sa chapeme, nechcel som zniet nejak zle, ale uz ma nebavi to vysvetlovat, uz som to parkrat vysvetloval, myslim, ze aj na ofiko fore a ludia nechapu a nechapu. Ja ked hovorim o znizeni RNG, tak vzdy myslim len tu 25% na dmg a penetraciu.
WoT/AW - Hadent
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6679
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa M1ch4l »

presnost sa generuje na zaklade tych 10 "kruhov", kazdy ma danu pevnu pravdepodobnost. Cele to trosku pripomina normalne rozdelenie, ale nie uplne. Normalne rozdelenie sa pouzivalo predtym, ale s predchadzajucim buffom presnosti doslo k tomu, ze az prilis vela striel letelo presne do stredu. Snad ma pamat neklame.
Penetracia a damage sa generuju na zaklade normalneho rozdelenia s RNG 25%, cize sa vygeneruje nieco medzi 0.75 * priemer a 1.25 * priemer. Asi by sa to dalo rozumne aproximovat tym, ze povieme, ze tych (1.25 * priemer - 0.75 * priemer) = (0.5 * priemer) zodpoveda 6 sigma.

Arty je prilis nahodna v tom, ze je prilis nepresna a zaroven je prilis velky rozdiel medzi priamym a nepriamym zasahom.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Razer Huntsman V2 (red linear), Razer Basilisk V3 Pro + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
newmi
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 7701
Dátum registrácie: Ut 23. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Trnava

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa newmi »

a co je ked mierim na tank, strielam, ani nepohnem s delom, ani superov tank sa nepohne a strela raz trafi, druhy krat trafi, penetruje, potom trafi inam, ding alebo dokonca ani netrafi tank? To nie je RNG? To je co podla vas? Nie je to nahoda? Random? Tiez tam musi byt daky chujsky velky faktor nahody. Alebo zeby nebodaj malo wot zaratane aj super mega poryvy vetra? A tanky strielali dake odlahcene strely? Boha, zo vzduchovkou ked strielam na 50m do terca je mensia moznost ze 4 z 10 striel ani terc netrafia, 3 ledva trafia okraj terca a 3 boduju. Co tym chcem povedat? Ze pani z wot si vymysleli vlastnu "fyziku", mechaniku ci ako to nazvat, s ktorou to akoze chceli spravit "realnejsie" ale vysledok je total paskvil.
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
Používateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2344
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Xeigen »

používaš serverový zameriavač ? lebo mnohokrát vysvetľuje niektoré haluze.
Používateľov profilový obrázok
Spacepen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 843
Dátum registrácie: Št 20. Dec, 2012, 14:46

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Spacepen »

RNG je bullshit a mali by ho znížiť minimálne na 10 %.

Dnes sa vydarila bitka s 13 90, 2.6k dmg a cez 3k spotting v desiatkovej bitke :-)

http://wotreplays.com/site/2408000#stats
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5-3570K, Quad Core, 3.40GHz @4.2ghz GPU: Nvidia Geforce 1070TI @1090mhz RAM: Crucial Ballistix sport 8GB (Kit 2x4GB) 1333Mhz MB: MSI Z77A-G45 Z77 HDD: WD Blue 10EZEX 1TB HDD 7200RPM PSU: XFX Core Edition PRO 550 Watt CD: SONY Optiarc AD-5260S SSD: Crucial SSD m4 64GB
Používateľov profilový obrázok
newmi
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 7701
Dátum registrácie: Ut 23. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Trnava

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa newmi »

Xeigen napísal:používaš serverový zameriavač ? lebo mnohokrát vysvetľuje niektoré haluze.
skusal som uz vselico ale to nesuvisi s tym co pisem, proste ked raz mierim a ani nepohnem s hlavnou, preco to ide raz tak raz tak.
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
Používateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2344
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Xeigen »

No ja si myslím že je to ovplyvnené aj tým... stačí mi keď vidím ako ten serverový zameriavač behá... akú máš potom istotu, že je nepriateľ tam, kde ho vidíš, zvlášť keď strieľaš na väčšiu vzdialenosť.
Používateľov profilový obrázok
Thief
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1186
Dátum registrácie: Pi 14. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: BA-Dubravka

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Thief »

Lieta to tam kam mieris ak pouzivas serverovy zameriavac, je to synchronizovane, len sa to moze trochu kusat. A teda aj nepriatel je tam, teda pokial nemas obrovske lagy, ale potom by sa ti aj tanky kusali - pohybovali sa sekane.

No vcera sa darilo - 65% win rate, tak tak ako kazdy iny krat, dnes nasleduje seria prehier 2:15, 3:15 atd, samozrejme doplnena mojimi zbytocnymi pokusmi prestrelovat aj boky tankov, pripadne nieco trafit artami... Neskutocne. Kazdy krat to iste.
Vzdy o 1-2 top tier menej, pol teamu slabsi a absolutne divne zasahy.
Mne 3x za sebou pasy, 2x ohen a motor, pripadne 2x mrtvy vodic, nabijac a podobne, ja neviem prestrelovat, netriafam a perlicka pripamy zasah na predok T95 s mojou FV3805 - 227 dmg :D Stoji to zato.
CPU: Ryzen 5 5600X, MB: MSI MPG B550 Gaming plus, RAM: 2x16GB Patriot Viper Steel DDR4 3600 Mhz, GPU: XFX Speedster QICK 319 RX6750XT CORE, Monitor: HP OMEN 27q, HDD: Seagate Ironwolf Pro 4TB, M2: Samsung 970 Evo plus 1TB, Crucial P5 plus 2TB SSD: Apacer Panther AS350 512GB PSU: Corsair RM850X Gold, Case:Fractal Define S, NET:Orange FiberNet 500Mb, OS: Win 10 pro 64

Návrat na "Hry a problémy s nimi"