Začal som pracovať na novom ReShade presete pre staré MW, ktoré síce nám vtedy, v tých rokoch pripadalo pekné ale teraz...keď vidím tú žltú prepáleninu (extrémne prepaly), tak si hovorím, že nie, takže po redukovaní "Visual Treatment" na Low (fádne vyzerajúce ale bez tej tragédie) som začal na tom robiť.
Kedže hre chýba nejaký volumetric fog, nejaké godrays a rôzne novodobé záplaty na ucelený dojem z grafiky, tak som musel improvizovať a udrieť na to rázne - textúry v diaľke sú humus, všetko v diaľke tiež, takže to je primárny cieľ. Potom okrem toho klasika aplikované FXAA (najsilnejšie, čo síce ako vieme pridá aj jemnosť obrazu ale pridá to atmosfére). Aktuálnym subjektom pre ladenie je DoF, vlastne je hotová, len je problém s učením bodu pre ostrenie, takže pri mnohých situáciach je jej pomer pri rôznych pohľadoch kamery iný (našťastie výkon je u všetkých rovnaký).
Ak budete mať čas, tak skočte tu
https://drive.google.com/open?id=0B9Com ... GJ0OEw0Z3M
pekne F11 (nech je fullscreen) a postupne sa šípkami preklikávať medzi zábermi až na koniec a pozerať rozdiely.
Dajte vedieť, či a ako sa vám to páči, textúry si nevšímať, tie sú od chalana Aksine (jeden z mála prípadov, kedy sa mi texture pack páči), ide o grafiku ale veď to hneď uvidíte pri rozdieloch. Rovnako pri prvých záberoch so stock grafikou aliasing, ten musí byť kvôli ReShade vypnutý.